Університетська освіта
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Університетська освіта by Author "Ilnytskyi, Denys"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Scenarios for the higher education development in Ukraine: flourishing, stagnation or degradation(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Ilnytskyi, Denys; Ільницький, Денис Олександрович; Ильницкий, Денис Александрович; Drobotiuk, Olga; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Дроботюк, Ольга ВладимировнаThe paper is devoted to the development of scenarios for higher education in Ukraine up to the year 2030. The relevance of the study results from the necessity of creating a roadmap for the development of higher education in Ukraine as part of the medium and long-term strategies. The basis of the study is theoretical generalization of the methodology of scenario forecasting and empirical results obtained on the basis of an expert survey on the development of higher education in Ukraine till 2030. The scenarios for the development of higher education in Ukraine by 2030 were designed according to the Delphi method: flourishing, stagnation and degradation. A benchmarking of the research results against similar results received in the EU was carried out.Item Новий світовий рейтинг університетів(ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2011) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис АлександровичГрупа фахівців з Університету Західної Австралії наприкінці 2010 року запропонувала новий глобальний рейтинг дослідницьких університетів, назвавши його «Університети з високим впливом» (High Impact Universities).Item Розвиток американських дослідницьких університетів та їх конкурентні переваги(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»", 2011) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис АлександровичItem Сталий розвиток у системі університетської освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Сандул, Марія СтаніславівнаСтаття присвячена аналізу взаємозв'язку вищої освіти та сталого розвитку. Розглянуто ключові функції вищих навчальних закладів для сталого розвитку. Окреслено сучасні тенденції у сфері освіти для стійкого розвитку, а також вивчено ключові особливості підходів різних країн, у тому чиcлi України, до цьою питання. Висвітлено нові види навчання, які виникають у рамках освіти для сталого розвитку, поряд з основними елементами компетенціі «сталого розвитку». Установлено, що ідентифікація сталого розвитку в місії інституцій є вихідною точкою ефективного виконання функцій університетів і реалізації можливостей упровадження принципів сталого розвитку в суспільстві загалом.Item Сценарії розвитку вищої освіти України: розквіт, стагнація чи деградація(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Drobotiuk, Olga; Дроботюк, Ольга ВладимировнаСтаттю присвячено розробленню сценаріїв розвитку вищої освіти України в перспективі до 2030 року. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки дорожньої карти розвитку вищої освіти України в межах середньо- та довгострокової стратегії. Основою дослідження є теоретичне узагальнення методології сценарного прогнозування та емпіричні результати, які отримано на базі експертного опитування щодо розвитку вищої освіти в Україні в 2030 році. На основі методу Делфі розроблено сценарії розвитку вищої освіти України 2030: розквіт, стагнація чи деградація, а також здійснено бенчмаркінг результатів дослідження з країнами ЄС.