№ 2 (66) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (66) березень – квітень by Author "Сафоненко, Артем"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Сафоненко, АртемУ статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. Досліджено роль персоналу у руйнуванні, сформованих автовиробником очікувань споживачів. Визначено місце менеджерів і консультантів з сервісу як ключових співробітників автосервісу.