Recent Submissions

  • “Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україні 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    31 травня поточного 2011 року у національному культурно-мистецькому та музейному комплексі «Мистецький Арсенал» в рамках Першого міжнародного книжкового ярмарку «Книжковий Арсенал» відбулася презентація українського видання ...
  • Огляд «топових» автомобілів і автосалонів класу d 

    Овсяннікова, Юлія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У сучасному світі мати автомобіль – справді не розкіш, а необхідність. Без засобів пересування існувати складно, і це чудово всім відомо. Проблема починається лише тоді, коли людина замислюється, на якій же марці автомобіля ...
  • Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів 

    Сафоненко, Артем (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. ...
  • Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу 

    Островерх, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті розкрито сутність, проаналізовано та обґрунтовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу, дієвого інструменту в сучасних умовах менеджменту професійного спортивного клубу.
  • Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? 

    Язвінська, Надія; Касперович, Ярослав (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обґрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі. Розглянуто вплив соціальних процесів, ...
  • Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа 

    Чумаченко, Андрій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Соціальні мережі - модний тренд останніх років. Кожна компанія, кожен бізнес, знайомий з Інтернетом, рано чи пізно доходить висновку, що потрібно відкритивати своє представництво у соціальних мережах.
  • Проблеми професійної адаптації молодих фахівців на ринку праці регіону 

    Дробиш, Людмила (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Загалом по Україні у 2009 р. пропозиція висококваліфікованої праці значно перевищувала попит на неї, що відобразилося на показнику навантаження на одне вільне робоче місце у розрізі окремих професійних груп і спеціальностей. ...
  • Вища освіта України: ілюзія реформ 

    Заплотинська, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Що маємо? 1. Не відбулась комплексна реформа вищої освіти у контексті Болонського процесу, таксамо, як і поки що нерозроблені стратегії таких нововведень. 2. Офіційні звіти Міністертва освіти про національний прогрес у ...
  • Кількісні показники сили бренду 

    Пустотін, Вадим (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Що відрізняє бренд від торгової марки? Що це за показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд? Цей тонкий момент перетворення торгової марки на бренд настає тоді, коли сприйняття покупця сформовано ...
  • Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності 

    Дупляк, Тетяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У статті досліджено сутність підприємств виставкової діяльності, розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління ними, а також запропоновано систему показників оцінки окремих аспектів діяльності виставкових ...
  • Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Ми публікуємо четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу ера "Багато багатьом". У частині 4 ми намагались розкрити основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, ...
  • Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи 

    Устименко, Марія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Розглянуто основні аспекти формування міжнародних каналів розподілу фармацевтичних виробів з точки зору аналізу особливостей товару і специфіки умов міжнародного середовища фармацевтичного ринку Центральної i Східної Європи.
  • Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) 

    Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, Olga (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Традиційний маркетинг нівелює постійну зміну функцій "постачальник споживач" для однієї і тієї ж людини в процесі виробництва та обміну. Логічним постає запитання, чи взагалі позбувається людина своїх потреб у момент, коли ...
  • Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ 

    Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    У січні- лютому 2010 р. УАМ восьмий раз поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 р. (виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, ...
  • Засідання професійного клубу дослідників ринку і споживачів MPR CLUB при Українській Асоціації Маркетингу 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)
    Перша зустріч професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP Club при Українській Асоціації Маркетингу відбулася 14 квітня 2011 р. і проходила у конференц залі компанії Крафт Фудз Україна. Головними темами дискусії ...