Навчально-науковий інститут «Інститут інформаційних технологій в економіці Університету»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Навчально-науковий інститут «Інститут інформаційних технологій в економіці Університету» by Author "Golovan, Mykhailo"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розроблення Third Person Shooter з RPG складовою на основі ігрового рушія Unreal Engine 4(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Головань, Михайло Олексійович; Golovan, Mykhailo; Козак, Ірина АнтонівнаМета кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробленні відеогри у жанрі шутер від третьої особи для використання на персональних комп’ютерах. Завдання кваліфікаційної магістерської роботи: а) вивчення впливу існуючих теоретичних концепцій гри на розвиток відеоігор; б) дослідження становлення теоретико-методологічних засад в частині вивчення відеоігор та особливостей розвитку відповідної індустрії; в) аналіз процесу розроблення відеоігор у розрізі його етапів; г) дослідження сутності відеоігор у жанрі шутер від третьої особи та аналіз технічних характеристик інструментів необхідних для розроблення відеогри вказаного жанру; д) аналіз програмних засобів, а також функціональних характеристик, параметрів комплексу технічних засобів необхідних для розроблення відеогри; е) розроблення відеогри у жанрі шутер від третьої особи. The purpose of the qualifying master's thesis is to develop Third-person shooter video games for use on personal computers. The objectives of the master's thesis are: a) to study the impact of existing theoretical concepts of the game on the development of video games; b) research on the formation of theoretical and methodological foundations in terms of the study of video games and the peculiarities of the development of the relevant industry; c) analysis of the video game development process in the context of its stages; d) study of the essence of video games in the genre of third-person shooter and analysis of the technical characteristics of the tools necessary for the development of a video game of this genre; e) analysis of software, as well as functional characteristics, parameters of a set of technical means necessary for the development of a video game; f) development of a video game in the genre of third-person shooter.