№ 1 (51) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (51) січень – лютий by Author "Сокол, Михайло"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, МихайлоТРЕТЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ УАМ «АВТОМАРКЕТИНГ: ПАРТНЕРСТВО І КОНКУРЕНЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ» 27 лютого 2009 року відбулася Третя Всеукраїнська конференція «Авто маркетинг» : партнерство і конкуренція на ав томобільному ринку України». Організатор – Українська Асоціація Маркетингу. Генеральний партнер – компанія Marketing Lab. Дослідницький партнер – компанія InMind.