№ 1 (51) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (51) січень – лютий by Title
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Автоексперт - 2009: результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Луценко, ОксанаУ ситуації, що склалася в Україні, потреба у вивченні та прогнозуванні стає дедалі більш актуальною та водночас і більш складною, оскільки вплив держави на успіх марки/компанії на автомобільному ринку України, за словами експертів, є без сумнівно високим.Item Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Соколовський, ІванНайбільш оптимальним на сьогодні форматом презентації отриманих даних є формат web ресурсу,на якому були б представлені всі зібрані дані. Доступи до ресурсу повинні мати імпортер, виробник та кожен із дилерів (можливо, із різноманітними рівнями доступу та відповідно з різноманітною доступною інформацією). Підходи до вивчення задоволеності та лояльності клієнтів можуть бути різними, і різні методики можуть застосовуватися.Item Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, МихайлоТРЕТЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ УАМ «АВТОМАРКЕТИНГ: ПАРТНЕРСТВО І КОНКУРЕНЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ» 27 лютого 2009 року відбулася Третя Всеукраїнська конференція «Авто маркетинг» : партнерство і конкуренція на ав томобільному ринку України». Організатор – Українська Асоціація Маркетингу. Генеральний партнер – компанія Marketing Lab. Дослідницький партнер – компанія InMind.Item Війна «цінників». Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, АртемItem Застосування методу онлайн–опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кракович, ДмитроПовний і детальний рейтинг вищих закладів освіти, а також докладний опис методики його побудови доступний на сайті проекту: www.yourcom.pass.orgItem Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Шумейко, Володимир МихайловичОрганізаційна структура управління маркетингом на виробничому підприємстві являє собою конструкцію логічно взаємопов’язаних рівнів управління і функціональних сфер і повинна будуватись у такій формі, яка дозволить найбільш ефективно досягати визначених цілей організації.Item Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Лівшиц, ВадимУ статті систематизовані основні принципи роботи консалтингової агенції в галузі комерційної нерухомості у процесі обслуговування корпоративного клієнта щодо оренди офісного приміщення в одному з бізнес центрів м. Києва. Дані принципи є складовими методики «представлення інтересів орендаря» на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи. Наведена методика може ефективно застосовуватися агенціями в галузі комерційної нерухомості для підвищення ефективності роботи з корпоративними клієнтами.Item Проблеми логістичного ринку послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кальченко, Альбіна ГеоргіївнаОсновна увага приділена завданням логістики і розгляду існуючого логістичного ринку. Виходячи з недоліків, пов’язаних із використанням логістики підприємствами та фірмами, визначено проблеми, які існують на логістичному ринку послуг.Item Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Українська асоціація директ маркетингу (УАДМ) – добровільне недержавне некомерційне об’єднання, створене з метою розвитку ринку директ маркетингу і Mail Order в Україні. Сайт УАДМ www.dmdays.com.uaItem Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Лилик, Ірина ВікторівнаУ лютому - березні 2009 р. УАМ шостий рік поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення; без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств товаровиробників та операторів ринків) в Україні за минулий 2008 р., а також перспектив розвитку сектора на 2009 р.Item Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сафоненко, АртемВ умовах поступового насичення вітчизняного авторинку серед автодилерів закономірно постала проблема гарантованого залучення бажаної кількості нових споживачів. Ця проблема значно загострилася за умов економічної кризи, коли попит на автомобілі різко скоротився.Item Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Матвійчук-Соскіна, НадіяУ статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних маркетингових комунікацій.Item Удосконалення системи митного контролю. Аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Ліпіхіна, Тетяна ДмитрівнаУ статті автор обґрунтовує доцільність застосування системи аналізу й оцінки ризику під час здійснення митного контролю товарів, що переміщуються через митні кордони у рамках зовнішньоекономічної діяльності.Item Форми дослідницьких організацій: світовий досвід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кудирко, Ольга Василівна; Кудирко, Ольга ВасильевнаСтаття присвячена аналізу форм дослідницьких організацій у світі. Для дослідження були обрані аналітичні центри, дослідницькі університети та наукові парки. Для кожної з представлених структур була наведена сутнісна характеристика, особливості роботи таких організацій, а також показані моделі застосування в різних регіонах світу.Item Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Іртлач, Михайло