Маркетинг в Україні
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Маркетинг в Україні by Author "Szwacka-Mokrzycka, Joanna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Швацька-Мокжицька, Джуанна; Szwacka-Mokrzycka, JoannaМетою цієї статті є відображення ролі і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Було наголошено на існуванні взаємноубституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Більше того, була проведена діагностика для визначення які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.