Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Berher, Larysa"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив запровадження сучасних цифрових технологій на ефективність вивчення іноземної мови(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена ИвановнаВ статті досліджені особливості організації та впровадження процесу вивчення іноземної мови з використанням сучасних цифрових технологій, ресурсів Інтернет, а також міжкультурної комунікації в умовах віртуального глобального середовища. The article examines the peculiarities of the organization and implementation of a foreign language learning by means of modern digital technologies, Internet resources, as well as intercultural communication in the virtual global environment.Item Значення професійного автентичного читання у формуванні міжкультурної комунікативної компетенції студентів-економістів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер (Касьянова), Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаСтаття присвячена значенню автентичного професійного читання в процесі викладання англійської мови за фаховим спрямуванням. Автори аналізують роль читання професійних текстів англійською мовою в оригіналі як складову міжкультурної комунікативної компетенції студентів-економістів. The article focuses on the issues related to developing reading skills in teaching English at higher learning establishments. Special emphasis is made on reading authentic texts for specific purposes. The authors highlight the significance of mastering the professional reading skills as a vital component of intercultural communicative competence of future economists.Item Значущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Ільїна, Оксана Миколаївна; Ilina, Oksana; Ильина, Оксана Николаевна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина ОлеговнаУ процесі експериментального дослідження ми прийшли до висновку, що до психолого-педагогічних умов, які забезпечують формування культури професійного спілкування викладача економіки слід віднести наступне: 1) впровадження рефлексивного підходу у навчальний процес з формування вказаної культури; 2) формування необхідної бази знань спілкування студентів; 3) активізація навчальних методів навчання. Through the experimental research, we came to the conclusion that the following factors should be included in the psychological and pedagogical conditions that ensure the formation of a culture of professional communication for economics teachers: 1) Implementation of a reflective approach to the educational process of forming the specified culture; 2) Formation of the necessary knowledge base for student communication; 3) Activation of teaching methodsItem Мовна дискримінація або глотофобія як проблема розвитку міжкультурного спілкування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаСтаття присвячена питанню глотофобії або акцентної дискримінації – акценту на упередженому ставленні до регіональних акцентів. Було відзначено, що брак регіональної лексики є однією з головних причин того, чому «акцентизм» все ще залишається сильним. Було сформульовано, що причинами глотофобії є гегемонія одномовності у деяких країнах та класовий поділ у Британії, що може призвести до спотвореного погляду на світ. Наведено приклади зміщення акценту. Було виявлено, що наразі немає законодавства, яке б захищало когось від дискримінації за акцентом. Досліджено, що «прийнята вимова» або «англійського короля» у Британії здається «дуже розумною», і це поширена точка зору. Виявлено, що академічні установи все ще підтримують ідею єдиної мовної моделі та упередженого акценту. Було зроблено висновок, що в багатокультурній і багатомовній світі рішенням є розумне пристосування. Потрібно, щоб оратор дав зрозуміти себе, який би акцент не вибрав. The article highlights the issue of glotophobia or accent discrimination – the focus on prejudice against regional accents. It has been noted that lack of regional lexicon is one of the main reasons as to why ‘accentism’ is still going strong. It has been articulated that class divisions in Britain can lead to a skewed view of the world. Examples of accent bias are given. It has been found that there is currently no legislation to protect someone from accent discrimination. It has been studied that «Received Pronunciation» or the «King’s English» in Britain seem to sound «very intelligent» and it is a wide held view. It is been identified that academic institutions still support the idea of a single language model and accent prejudice. It has been concluded that in multicultural and multilingual world the solution is reasonable accommodation. It is required that the speaker is to make themselves understood whatever accent the choose.Item Місце інноваційних технологій у мовній освіті сучасних навчальних закладів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Ільїна, Оксана Миколаївна; Ilina, Oksana; Ильина, Оксана НиколаевнаУ статті розкрито значущість застосування інноваційних педагогічних технологій для підготовки майбутніх вчителів та проаналізовано можливості їх впровадження у навчальний процес вищих педагогічних закладів освіти. Розв’язанням одного з найважливіших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів, яке можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження інноваційних технологій навчання. In this article the importance of innovative pedagogical technologies for preparations of future teachers is discussed and the opportunities of their usage in the learning process of high education are discussed. The decision of the most important tasks on the modern stage of modernization of Ukrainian high education provision of the preparation quality of specialists on the level of international standards, which is possible under condition of pedagogical methodological changing and innovative technologies of education usage.Item Педагогічна майстерність як важлива складова професійної діяльності викладача(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Бергер (Касьянова), Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Коломійцева, Аліна ОлегівнаУ статті розглянуто особливості та шляхи формування педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано основні напрями удосконалення професіоналізму викладача шляхом підвищення ефективності його компонентів. Підкреслено значущисть того, що викладач вищого навчального закладу свою професійну діяльність здійснює у кількох напрямах: педагогічна, методична, наукова, виховна робота. The article discusses the features and ways of forming pedagogical skills of teachers of higher education. The basic directions of improvement of teacher professionalism by improving the efficiency of its components are analyzed. The significance of university teacher’s professional activity carried out in several areas: educational, methodical, scientific, educational work is emphasized.Item Писемне спілкування у викладанні англійської мови фахового спрямування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаСтаття присвячена значенню навчання писемного спілкування в процесі викладання англійської мови за фаховим спрямуванням. Автори концентрують увагу на інноваційних методах викладання ділової комунікації як складову міжкультурної комунікативної компетенції студентів-економістів. Прикладом навчання писемному спілкуванню є надані у статті вправи. The article looks at teaching written communication at higher learning establishments. Special emphasis is made on the need for the future economists to work with authentic texts for specific purposes to boost background knowledge. The authors highlight the significance of mastering the professional written skills as a vital component of intercultural communicative competence of future economists. As an example of written skills development, some exercises are given in the article.Item Розвиток вмінь іншомовної писемної комунікації майбутніх економістів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаСтаття актуалізує питання розвитку вмінь іншомовної писемної комунікації в процесі викладання англійської мови за фаховим спрямуванням. Автори зосереджують увагу на самостійній роботі студентів, а також на інноваційних методах викладання ділової комунікації як складову міжкультурної комунікативної компетенції студентів-економістів. The article raises the question of teaching written communication at higher learning establishments. Special emphasis is made on the process of forming the skills of producing written texts in the intercultural business communication. The importance of working with authentic materials from the Internet resources to boost background knowledge is revealed. The authors highlight the significance of mastering professional written skills as a vital component of the intercultural communicative competence of future economists.Item Формування мультикультурної компетенції у процесі вивчення іноземної мови засобами онлайн технологій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаУ статті досліджені характеристики процесу формування мультикультурної компетенції в процесі вивчення іноземної мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, ресурсів середовища Інтернет в умовах глобалізації. The article examines the characteristics of the formation of multicultural competence in the process of learning a foreign language using modern information and communication technologies, Internet resources in the context of globalization.