Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Title
Now showing 1 - 20 of 372
Results Per Page
Sort Options
Item CLIL Pprinciples in Teaching Foreign Languages to Finance Students(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Mendrukh, Yuliia; Мендрух, Юлія Михайлівна; Мендрух, Юлия Михайловна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Остапенко, Эльвира Алексеевна; Khodakevych, Olha; Ходакевич, Ольга Георгіївна; Ходакевич, Ольга ГеоргиевнаThe abstract defines CLIL, points out its guiding principles and their application in teaching foreign languages to the students in finance. У тезах розглядається поняття «предметно-мовне інтегроване навчання», зазначаються основні принципи цієї методології та їх застосування у процесі вивчення іноземної мови студентами фінансових спеціальностей.Item Cпособи оцінювання якості навчальної роботи студентів у великих групах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-02-02) Чернова, Наталія Борисівна; Чернова, Наталия Борисовна; Шамхалова, Наталія Аркадіївна; Шамхалова, Наталия АркадьевнаItem «SMALL TALK» як складова професійної іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-03-21) Касьянова, Лариса Станіславівна; Касьянова, Лариса Станиславовна; Овчіннікова, Олена Іванівна; Овчинникова, Елена ИвановнаАнглійський фатичний жанр світської бесіди «small talk» визначається як стійкий елемент англомовного ділового дискурсу. Розглядаються характеристики «small talk» для формування змісту навчання українськомовних студентів англійської світської бесіди як складової міжкультурного ділового спілкування. Автори приходять до висновку, що результати структурного аналізу англійського фатичного жанру світської бесіди дозволяють створити ефективну методику навчання, що орієнтована на українськомовних студентів, майбутня професійна діяльність яких пов’язана з міжнародними діловими контактами.Item The Economy of Ukraine. A method guide for students’ professional self-development(Університет «Україна», 2013) Гузік, Тетяна Анатоліївна; Остапенко, Ельвіра ОлексіївнаНавчально-методичний посібник «The Economy of Ukraine. A method guide for students’ professional self-development» представляє собою підбірку оригінальних текстів краєзнавчого загальноекономічного характеру з вправами, які спрямовані на розвиток та саморозвиток професійної мовної компетенції. Посібник укладений згідно з вимогами навчальної програми з іноземних мов за фаховим спрямуванням для студентів економічних спеціальностей.Item Various methods of teaching English in the modern world(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-04-12) Husak, Tetiana; Гусак, Тетяна Митрофанівна; Гусак, Татьяна Митрофановна; Pishvanova, Valeria; Пішванова, Валерія Олегівна; Пишванова, Валерия Олеговна; Malinko, Olena; Малінко, Олена Григорівна; Малинко, Елена ГригорьевнаItem Адаптивний тренінг для першокурсників(ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаItem Аксіологічний аспект і принцип корисності у вихованні майбутніх економістів(Національна академія управління, 2010) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна НиколаевнаItem Активні методи навчання іноземної мови на сучасному етапі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) Шамхалова, Наталія Аркадіївна; Шамхалова, Наталия Аркадьевна; Тинний, Вадим Іванович; Тынный, Вадим Иванович; Голуб, Ніна Михайлівна; Голубь, Нина МихайловнаItem Активні методи навчання іноземної мови: контроль засвоєння навчального матеріалу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2004) Тинний, Вадим Іванович; Тынный, Вадим Иванович; Шамхалова, Наталія Аркадіївна; Шамхалова, Наталия Аркадьевна; Голуб, Ніна Михайлівна; Голубь, Нина МихайловнаItem Активні методи навчання: застосування тренінгових технологій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2005-02-02) Тинний, Вадим Іванович; Тынный, Вадим Иванович; Шамхалова, Наталія Аркадіївна; Шамхалова, Наталия Аркадьевна; Голуб, Ніна Михайлівна; Голубь, Нина МихайловнаItem Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008-02-05) Артамонова, Олена Борисівна; Артамонова, Елена Борисовна; Бескоровайна, Ніна Олександрівна; Бескоровайная, Нина АлександровнаItem Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови з використанням Інернет-технологій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-01-31) Марищук, Оксана Ювеналіївна; Яременко, Ірина АнтонівнаItem Активізація інвестиційної діяльності у харчовій промисловості(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-04-22) Левчук, Н. І.Item Актуальність підвищення мотивації для оволодіння іноземною мовою професійного спрямування студентами-економістами в сучасних умовах змішаного навчання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга Владимировна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевнастатті аналізуються сучасні виклики, що постають перед викладачами, метою яких є підвищення мотивації студентів в процесі навчання іноземної мови в немовних закладах вищої освіти в умовах змішаного навчання. Визначено роль внутрішньої, зовнішньої мотивації та мотивації учіння. Змішане навчання розглядається як один із шляхів оптимізації вивчення і використання іноземної мови майбутніми фахівцями нелінгвістичних спеціальностей в їх майбутній професійній діяльності. The article deals with today’s challenges arising in the process of learning a foreign language in non-language universities, the teachers trying to grow student’s motivation. The role of internal, external and learning motivation is indentified. Blended learning is considered to be one of the ways of optimizing a foreign language study and its use by future non-linguistic specialists in their professional activities.Item Актуальність формування готовності студентів до професійного саморозвитку(Національна академія управління, 2011) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаItem Альтернативні оцінні технології у професійно-орієнтованому навчанні іноземних мов: європейській досвід(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-02-02) Максименко, Оксана Олексіївна; Максименко, Оксана АлексеевнаItem Амбівалентність розуміння феномена «готовність»(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2009) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира АлексеевнаСтаття присвячена дослідженню поняття «готовність» і має оглядовий характер. Автор зазначає, що існуюча амбівалентність розумінь поняття «готовність» являє собою деталізовану і диверсифіковану картину досліджень дефініції і акцентує увагу на трьох узагальнюючих підходах до вивчення феномена, досліджує існуючі види готовності, пропонує структурно-логічні схеми до викладеного матеріалу.Item Анкетування з іноземної мови в університеті за умови дистанційного навчання(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Максименко, Оксана АлексеевнаItem Анкетування як метод моніторингу опанування іноземної мови в університетах України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Максименко, Оксана Алексеевна; Микал, Тамара Анатоліївна; Mykal, Tamara; Микал, Тамара Анатольевна; Редько, С. П.; Кулаженко, О. П.Стаття присвячена практичним питанням застосування методу анкетування з іноземної мови у вишах України. Враховуючи стратегічні спрямування розбудови європейського освітнього простору та її мовної галузі, сучасні вимоги та потреби, важливість врахування думок усіх зацікавлених сторін, анкетування як метод та його результати відіграють значну роль у трансформації загальної рамки навчального процесу, формуванні подальших змін та запровадженні нововведень щодо вдосконалення опанування мов в університетах України. Аналізовано напрацьований досвід вітчизняних університетів у використання методу анкетування для моніторингу опанування іноземної мови. The article is devoted to the practical issues of applying the questionnaire method in foreign language in higher education level of Ukraine. Taking into account the strategic directions of the development of the European educational space and its language sector, contemporary requirements and needs, the significance of taking into consideration the opinions of all interested parties, questionnaires as a method and its results play an important role in the transformation of the general framework of the educational process, the formation of the further changes and the introduction of innovations to improve language learning in the universities of Ukraine. The accumulated experience of domestic universities in using the questionnaire method for monitoring foreign language acquisition is analyzed.Item Багатоаспектність професійно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів нелінгвістичних спеціальностей(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03) Касьянова, Лариса Станіславівна; Касьянова, Лариса Станиславовна; Овчіннікова, Олена Іванівна; Овчинникова, Елена Ивановна; Гасанова, Людмила Євгеніївна; Гасанова, Людмила Евгеньевна