Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Bieliakova, Olha"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальність підвищення мотивації для оволодіння іноземною мовою професійного спрямування студентами-економістами в сучасних умовах змішаного навчання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга Владимировна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевнастатті аналізуються сучасні виклики, що постають перед викладачами, метою яких є підвищення мотивації студентів в процесі навчання іноземної мови в немовних закладах вищої освіти в умовах змішаного навчання. Визначено роль внутрішньої, зовнішньої мотивації та мотивації учіння. Змішане навчання розглядається як один із шляхів оптимізації вивчення і використання іноземної мови майбутніми фахівцями нелінгвістичних спеціальностей в їх майбутній професійній діяльності. The article deals with today’s challenges arising in the process of learning a foreign language in non-language universities, the teachers trying to grow student’s motivation. The role of internal, external and learning motivation is indentified. Blended learning is considered to be one of the ways of optimizing a foreign language study and its use by future non-linguistic specialists in their professional activities.Item Англійська мова для студентів фінансових спеціальностей(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025) Щукіна, Емма Іванівна; Shchukina, Emma; Кузнєцова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Давидюк, Алла Романівна; Davydiuk, AllaНавчальний посібник ґрунтується на принципах сучасної методики та передових методів викладання іноземної мови професійного спілкування (ESP). Авторами посібника враховані загально-європейські рекомендації з мовної освіти щодо рівнів володіння мовою, компетенцій тих, хто навчається, та можливих контекстів користування мовою. Посібник спрямований на розвиток та вдосконалення у студентів професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій для забезпечення ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі. Навчальний посібник призначений для студентів другого курсу фінансових спеціальностей, а також може становити значний інтерес для широкого кола осіб, які самостійно вивчають професійну англійську мову і прагнуть її опанувати.Item Особливості розробки тренінгу «Ділова англіи ська мова» для студентів-магістрантів (ESP Finance and Accounting)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Давидюк, Алла Романівна; Davydiuk, Alla; Давыдюк, Алла Романовна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаУ сучасному освітньому просторі вміння створювати власні академічні курси виходить на передовий план як важлива навичка, що дозволяє викладачам відійти від традиційних методологічних обмежень. Викладачі, які займаються розробкою власних курсів, розширюють своє розуміння освітнього середовища, що дозволяє швидше адаптувати й модернізувати навчальні програми, здійснювати реальні коригування під час процесу навчання. У статті розглядаються основні кроки та рекомендації щодо розробки курсу, включаючи аналіз потреб, аудиторії, формулювання цілей та завдань, визначення тематики та розподіл ресурсів, організацію структури та оцінку результатів. Крім того, автори наводять приклад процесу розробки спеціалізованого курсу «Ділова англійська мова для фінансистів», призначеного для магістрантів факультету фінансів. In the contemporary landscape of education characterized by constant evolution, the ability to craft bespoke academic courses emerges as a pertinent skill, offering educators a means to liberate themselves from traditional methodological constraints. Instructors who undertake the creation of their own courses benefit from heightened insight into the educational milieu, enabling swifter adaptation and modernization of curricula, with the capacity for real-time adjustments during the learning process. This article scrutinizes the foundational steps and best practices entailed in course design, encompassing needs assessment, audience analysis, articulation of goals and objectives, determination of topics and resource allocation, structural organization, and outcome evaluation. Additionally, the author presents a case study outlining the design process of a specialized course titled «Business English for Finance», tailored for master's students enrolled in the Finance department.