Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Ishchenko, Tamara"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальність підвищення мотивації для оволодіння іноземною мовою професійного спрямування студентами-економістами в сучасних умовах змішаного навчання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга Владимировна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевнастатті аналізуються сучасні виклики, що постають перед викладачами, метою яких є підвищення мотивації студентів в процесі навчання іноземної мови в немовних закладах вищої освіти в умовах змішаного навчання. Визначено роль внутрішньої, зовнішньої мотивації та мотивації учіння. Змішане навчання розглядається як один із шляхів оптимізації вивчення і використання іноземної мови майбутніми фахівцями нелінгвістичних спеціальностей в їх майбутній професійній діяльності. The article deals with today’s challenges arising in the process of learning a foreign language in non-language universities, the teachers trying to grow student’s motivation. The role of internal, external and learning motivation is indentified. Blended learning is considered to be one of the ways of optimizing a foreign language study and its use by future non-linguistic specialists in their professional activities.Item До питання про застосування креативних методів навчання при вивченні ділової іноземної мови студентів вищих закладів освіти України(Science and Education LTD, 2015) Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Кузьменко, Діана Валеріївна; Kuzmenko, Diana; Кузьменко, Диана ВалерьевнаТеоретично обґрунтовано актуальність застосування креативних методів навчання при вивченні ділової іноземної мови студентами немовних вищих закладах освіти. Автори зазначають, що креативні методи навчання є одним з найважливіших компонентів навчального процесу. З метою забезпечення креативного розвитку особистості студента під час навчального процесу сучасна дидактика рекомендує збагачувати традиційні методи навчання креативними прийомами та способами, які б були орієнтовані на створення студентами власних освітніх продуктів. Визначені основні аргументи використання креативних методів.Item Мотиваційний складник навчання другої іноземної мови в закладах вищої освіти нелінгвістичного профілю(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаItem Особливості активізації пізнавальної діяльності студентів немовних вищих закладів освіти при навчанні діловій іноземній мові із застосуванням презентацій Power Point MS Word(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2012) Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Моруга, Катерина Олександрівна; Moruha, Kateryna; Моруга, Екатерина Александровна; Лимар, О. В.Авторами проведено теоретичне дослідження особливостей застосування інноваційного методу використання презентацій Power Point MS Word при навчанні діловій іноземній мові студентів немовних вищих закладів освіти, визначено основні особливості, переваги та недоліки використання методу, а також проведено спільне дослідження ефективності використання такого методу. Стаття містить результати експерименту з активізації пізнавальної діяльності та підвищення успішності студентів двох вищих навчальних закладів. The authors have studies the theoretical aspects of using the Power Point MS Word presentation methods in higher educational establishments as well as the main benefits and drawbacks of the methods. The article contains the results of the empirical experiment carried on the students of two nonlinguistic universities in Ukraine.Item Сучасні освітні тенденції в контексті євроінтеграційних процесів в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаItem Інтерактивні технології навчання. Дискусія – один з методів навчання студентів-економістів старших курсів англійського ділового мовлення(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2011) Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Кузьменко, Діана Валеріївна; Kuzmenko, Diana; Кузьменко, Диана Валерьевна; Моруга, Катерина Олександрівна; Moruha, Kateryna; Моруга, Екатерина АлександровнаАвтори статті пропонують використовувати дискусію, як суттєвий компонент комунікативної практики на занятті з іноземної мови у вищих немовних закладах освіти. У статті підкреслюються переваги використання дискусії як вправи та подаються ключові фрази, що наближають роботу студентів до реальної комунікативної ситуації. The authors consider discussion as a modern way of teaching spoken English in high school for specific purpose. In this article the authors underline the advantages of using the discussion as an exercise for developing communicative students’ skills. The authors give some key phrases using them the discussion becomes the real communication between business partners. Авторы статьи предлагают использовать дискуссию, как существенный компонент коммуникативной практики на занятиях по иностранному языку в высших неязыковых учебных заведениях. В статье подчеркиваются преимущества использования дискуссии как упражнения для развития коммуникативных навыков и умений студентов, а также поданы ключевые фразы, которые приближают работу на занятии к реальной ситуации общения между деловыми партнерами.