Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Leshchenko, Liubov"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Навчання другої іноземної мови в немовних закладах вищої освіти: сучасні виклики(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Лещенко, Любов Павлівна; Leshchenko, Liubov; Лещенко, Любовь Павловна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаУ статті аналізуються сучасні виклики, з якими стикаються викладачі та студенти в процесі навчання другої іноземної мови в немовних закладах вищої освіти. Визначено роль методичних принципів, зокрема комунікативної, когнітивно-інтелектуальної, соціокультурної та міжкультурної спрямованості навчання. Змішане навчання пропонується як один із шляхів оптимізації вивчення і використання другої іноземної мови майбутніми фахівцями нелінгвістичних спеціальностей в їх майбутній професійній діяльності. The article deals with today’s challenges arising in the process of learning a second foreign language in non-language universities. The role of some methodological principles such as communicative, cognitive and intellectual, social and cultural and intercultural orientation of training is indentified. Modern model of blended learning is supposed to be one of the ways of optimizing a second language study and its use by future non-linguistic specialists in their professional activities.Item Психолого-педагогічні засади організації самостійної роботи студентів під час вивчення іноземної мови(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2015) Лещенко, Любов Павлівна; Leshchenko, Liubov; Лещенко, Любовь Павловна; Шамхалова, Наталія Аркадіївна; Shamkhalova, Nataliia; Шамхалова, Наталия АркадьевнаВ статті висвітлюються психолого-педагогічні засади організації самостійної роботи під час вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. Ефективність самостійної роботи залежить від її організації, змісту, взаємозв’язку та характеру завдань. Метою самостійної роботи студентів є сприяння у формуванні самостійності як риси особистості та важливої професійної якості студента, суть якої полягає у вміннях систематизувати, планувати, контролювати і регулювати свою діяльність без допомоги і контролю з боку викладача. This article highlights the psycho-pedagogical principles of independent work in the study of the foreign language in high school. The effectiveness of independent work depends on its organization, content and the nature of tasks and their relationship. The aim of the students’ self-work is to promote independence in shaping individual traits as the most important professional quality of any person. The essence of a personality consists in ability to organize, plan, monitor and regulate activities without any help and control from the teacher. В статье освящаются психолого-педагогические условия организации самостоятельной работы во время изучения иностранного языка у высшем учебном заведении. Эффективность самостоятельной работы зависит от ее организации, содержания, взаимосвязи и характера заданий. Целью самостоятельной работы студентов является содействие у формировании самостоятельности как черты личности и важного профессионального качества студента, суть которой заключается в умениях систематизировать, планировать, контролировать и регулировать свою деятельность без помощи и контроля со стороны преподавателя.