Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Maksymenko, Oksana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Англійська мова для студентів фінансових спеціальностей(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025) Мендрух, Юлія Михайлівна; Mendrukh, Yuliia; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Кузьменко, Діана Валеріївна; Kuzmenko, Diana; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Кузнєцова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Ходакевич, Ольга Георгіївна; Khodakevych, Olha; Щукіна, Емма ІванівнаНавчальний посібник розроблено на принципах сучасної методики та передових методів викладання іноземної мови професійного спілкування (ESP). Укладачами посібника враховані загально-європейські рекомендації з мовної освіти щодо рівнів володіння мовою, компетенцій тих, хто навчається, та можливих контекстів користування мовою. Посібник спрямований на розвиток та вдосконалення у студентів професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій для забезпечення ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі. Навчальний посібник призначений для студентів першого курсу фінансових спеціальностей, а також може становити значний інтерес для широкого кола осіб, які самостійно вивчають професійну англійську мову і прагнуть її опанувати.Item Анкетування як метод моніторингу опанування іноземної мови в університетах України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Максименко, Оксана Олексіївна; Maksymenko, Oksana; Максименко, Оксана Алексеевна; Микал, Тамара Анатоліївна; Mykal, Tamara; Микал, Тамара Анатольевна; Редько, С. П.; Кулаженко, О. П.Стаття присвячена практичним питанням застосування методу анкетування з іноземної мови у вишах України. Враховуючи стратегічні спрямування розбудови європейського освітнього простору та її мовної галузі, сучасні вимоги та потреби, важливість врахування думок усіх зацікавлених сторін, анкетування як метод та його результати відіграють значну роль у трансформації загальної рамки навчального процесу, формуванні подальших змін та запровадженні нововведень щодо вдосконалення опанування мов в університетах України. Аналізовано напрацьований досвід вітчизняних університетів у використання методу анкетування для моніторингу опанування іноземної мови. The article is devoted to the practical issues of applying the questionnaire method in foreign language in higher education level of Ukraine. Taking into account the strategic directions of the development of the European educational space and its language sector, contemporary requirements and needs, the significance of taking into consideration the opinions of all interested parties, questionnaires as a method and its results play an important role in the transformation of the general framework of the educational process, the formation of the further changes and the introduction of innovations to improve language learning in the universities of Ukraine. The accumulated experience of domestic universities in using the questionnaire method for monitoring foreign language acquisition is analyzed.