Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Maryshchuk, Oksana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегії професійної успішності сучасного педагога(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Кузнєцова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана Олеговна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Марищук, Оксана Ювеналіївна; Maryshchuk, Oksana; Марищук, Оксана ЮвеналиевнаПрофесійна успішність сучасного педагога вищого навчального закладу – це комплексне поняття, яке охоплює низку ключових компонентів: фундаментальні знання у відповідній галузі, методичну майстерність, комунікативні навички, особистісні якості, прагнення до постійного професійного зростання, а також уміння застосовувати інноваційні підходи до навчання та оцінювання. The professional success of a modern teacher of a higher education institution is a complex concept that includes a number of key components: fundamental knowledge in the relevant field, methodological skills, communication skills, personal qualities, a desire for continuous professional growth, as well as the ability to apply innovative approaches to learning and assessment.Item Трансформація педагогічних стратегій як засіб формування творчого потенціалу особистості викладача(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Марищук, Оксана Ювеналіївна; Maryshchuk, Oksana; Марищук, Оксана Ювеналиевна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Давидюк, Алла Романівна; Davydiuk, Alla; Давидюк, Алла РомановнаОсобистісно-професійний саморозвиток викладача є вимогою сучасного освітнього процесу та ролі виховання в формуванні творчої особистості студента. Стаття присвячена опису педагогічної діяльності викладача з точки зору особистісно-професійного саморозвитку та вимог, що висуваються до нього у сучасному освітньому процесі. Окреслено головні шляхи трансформації педагогічних стратегій, а також необхідність усвідомлення викладачем своєї особистісної та професійної сутності. Особлива увага приділяється значущості виховання та формуванню творчої особистості студента, яка здатна до саморегуляції та винахідництва. Стаття акцентує на ролі людини у системі освіти, що має бути спрямована на формування цілеспрямованої та духовно розвиненої особистості, здатної до корисної діяльності та вирішення державних завдань за своїм покликанням. Personal-professional development of a teacher is a requirement of modern educational process and the role of education in shaping a student’s creative personality. This article is dedicated to describing the pedagogical activities of a teacher from the perspective of personal-professional development and the demands placed on them in modern education. The main ways of transforming pedagogical strategies are outlined, as well as the necessity for the teacher to be aware of their personal and professional essence. Special attention is given to the importance of educating and shaping a student’s creative personality, which is capable of self-regulation and inventiveness. The article emphasizes the role of individuals in the education system, which should be aimed at developing a purposeful and spiritually developed personality, capable of useful activities and solving state tasks according to their calling.