№ 6 (111) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 6 (111) листопад – грудень by Author "Зозульов, Олександр"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зозульов, Олександр; Афанасьєва, КатеринаУ даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у кіберпросторі у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Останній блок включає в себе інструменти для просування: ATL, BTL, TTL для кіберпростору та класичні, рекомендації щодо використання цих інструментів та законодавчі акти, які регулюють їхнє використання; блок медіа планування, медіабаїнгу, рекомендації щодо розробки рекламного повідомлення, особливості формування бюджету для реалізації стратегії просування та показники контролю і ефективності комунікацій, які включають себе економічні та комунікаційні характеристики.