№ 6 (111) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Анекдоты о маркетинге и рекламе(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Паниотто, ВладимирItem Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зозульов, Олександр; Афанасьєва, КатеринаУ даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у кіберпросторі у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Останній блок включає в себе інструменти для просування: ATL, BTL, TTL для кіберпростору та класичні, рекомендації щодо використання цих інструментів та законодавчі акти, які регулюють їхнє використання; блок медіа планування, медіабаїнгу, рекомендації щодо розробки рекламного повідомлення, особливості формування бюджету для реалізації стратегії просування та показники контролю і ефективності комунікацій, які включають себе економічні та комунікаційні характеристики.Item Контент-маркетинг: стратегія і тактика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, ВікторіяItem Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Рясних, Євгенія; Савченко, ОленаВ статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.Item Найбільші помилки та пастки Бенчмаркінгу, яких необхідно уникати(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Марр, БернарБернар Марр - автор бестселерів, доповідач і консультант бізнес та урядових організацій. Він працював і консультував багатьох найвідоміших у світі компаній. Нещодавно LinkedIn визначив Бернара Марра як одного з 10 найбільших бізнес-менеджерів у світі (фактично, № 5 - за Біллом Гейтсом та Річардом Бренсоном). Він пише на теми інтелектуальної продуктивності бізнесу для різних видань, включаючи Forbes, HuffPost і LinkedIn Pulse. його блоги та презентації SlideShare налічують мільйони читачів.Item Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Яцишина, Лариса; Шевченко, ІринаВ статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.