№ 6 (111) листопад – грудень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Анекдоты о маркетинге и рекламе
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Паниотто, Владимир
  • Item
    Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зозульов, Олександр; Афанасьєва, Катерина
    У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у кіберпросторі у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Останній блок включає в себе інструменти для просування: ATL, BTL, TTL для кіберпростору та класичні, рекомендації щодо використання цих інструментів та законодавчі акти, які регулюють їхнє використання; блок медіа планування, медіабаїнгу, рекомендації щодо розробки рекламного повідомлення, особливості формування бюджету для реалізації стратегії просування та показники контролю і ефективності комунікацій, які включають себе економічні та комунікаційні характеристики.
  • Item
    Контент-маркетинг: стратегія і тактика
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія
  • Item
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Рясних, Євгенія; Савченко, Олена
    В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.
  • Item
    Найбільші помилки та пастки Бенчмаркінгу, яких необхідно уникати
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Марр, Бернар
    Бернар Марр - автор бестселерів, доповідач і консультант бізнес та урядових організацій. Він працював і консультував багатьох найвідоміших у світі компаній. Нещодавно LinkedIn визначив Бернара Марра як одного з 10 найбільших бізнес-менеджерів у світі (фактично, № 5 - за Біллом Гейтсом та Річардом Бренсоном). Він пише на теми інтелектуальної продуктивності бізнесу для різних видань, включаючи Forbes, HuffPost і LinkedIn Pulse. його блоги та презентації SlideShare налічують мільйони читачів.
  • Item
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Яцишина, Лариса; Шевченко, Ірина
    В статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.