Recent Submissions

  • Анекдоты о маркетинге и рекламе 

    Паниотто, Владимир (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі 

    Зозульов, Олександр; Афанасьєва, Катерина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у ...
  • Контент-маркетинг: стратегія і тактика 

    Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства 

    Рясних, Євгенія; Савченко, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та ...
  • Найбільші помилки та пастки Бенчмаркінгу, яких необхідно уникати 

    Марр, Бернар (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Бернар Марр - автор бестселерів, доповідач і консультант бізнес та урядових організацій. Він працював і консультував багатьох найвідоміших у світі компаній. Нещодавно LinkedIn визначив Бернара Марра як одного з 10 найбільших ...
  • Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку 

    Яцишина, Лариса; Шевченко, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних ...