№ 6 (111) листопад – грудень
Browse by
Recent Submissions
-
Анекдоты о маркетинге и рекламе
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у ... -
Контент-маркетинг: стратегія і тактика
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та ... -
Найбільші помилки та пастки Бенчмаркінгу, яких необхідно уникати
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Бернар Марр - автор бестселерів, доповідач і консультант бізнес та урядових організацій. Він працював і консультував багатьох найвідоміших у світі компаній. Нещодавно LinkedIn визначив Бернара Марра як одного з 10 найбільших ... -
Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)В статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних ...