Browsing by Author "Basha, I."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-11) Баша, Інна Миколаївна; Basha, I.; Баша, Инна Николаевна; Шевченко, М. В.Item Розвиток PR–діяльності підприємства задля забезпечення його ефективності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Шеремет, Альбіна; Баша, Інна Миколаївна; Basha, I.; Баша, Инна НиколаевнаВ умовах сьогодення важко уявити життя без маркетингу, адже він присутній у житті сучасної персоналії всюди, а Public Relations (PR) – є однією із незамінних його складових. Оскільки, нині споживачі вимагають до себе персонального підходу та особистої уваги, стають менш чутливими до рекламних повідомлень, то спеціалістам сьогодення доводиться плідно працювати над побудовою ефективної стратегії просування, задля забезпечення успішної діяльності підприємства. У роботі, ми розглянемо можливості та способи розвитку PR-діяльності підприємства. In modern world, it is difficult to imagine life without marketing and Public Relations (PR) – it is one of its indispensable components. Nowadays consumers require special attention to themselves, become less sensitive to advertising messages. PR-professionals have to work fruitfully to build an effective promo-strategy to ensure the success of the enterprise. In this article, we will consider the possibilities and ways of the effective development of PR-activities of the enterprise. Нынче трудно представить жизнь без маркетинга, ведь он везде присутствует в жизни современного человека, а Public Relations (PR) – является одной из незаменимых его составляющих. Поскольку, в настоящее время, потребители требуют к себе персонального подхода и личного внимания, становятся менее чувствительными к рекламным сообщениям, то специалистам приходится плодотворно работать над построением эффективной стратегии продвижения, для обеспечения успешной деятельности предприятия. В работе, мы рассмотрим возможности и способы развития PR-деятельности предприятия.Item Стандарти освітньої діяльності(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Баша, Інна Миколаївна; Basha, I.; Баша, Инна НиколаевнаУ статті розглянуто підходи до проблеми стандартизації освіти в Україні і за рубежем. Використано результати аналізу цих підходів, наведені в працях Х. Фрайя, С. Кетеріджа, С. Маршала. Проаналізовано структуру та зміст стандартів України у сфері забезпечення й управління якістю освіти. Встановлено необхідність вдосконалення стандартів освіти, розроблення і впровадження механізмів порівняння вітчизняних і зарубіжних освітніх стандартів.Item Інтернет-маркетинг в системі управління сучасним підприємством(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Рудик, Катерина; Баша, Інна Миколаївна; Basha, I.; Баша, Инна НиколаевнаСьогодні дуже важко уявити життя без маркетингу, адже він присутній у житті сучасної людини всюди, а Інтернет-маркетинг – є однією із незамінних його складових. Для сталого та ефективного розвитку у сучасній реальності компаніям необхідно застосовувати відповідні підходи та методи, саме тому ключове місце в системі управління сучасним підприємством займає Інтернет-маркетинг. У роботі, ми розглянемо можливості використання інструментів Інтернет-маркетингу в діяльності сучасного вітчизняного підприємства та пропозицій щодо підвищення ефективності його застосування. Today it is very difficult to imagine life without marketing, because it is present in the life of a modern person everywhere, and Internet marketing is one of its irreplaceable components. For sustainable and effective development in modern reality, companies need to apply appropriate approaches and methods, therefore, Internet marketing occupies a key place in the management system of a modern enterprise. In this work, we will consider the possibilities of using Internet marketing tools in the activities of a modern domestic enterprise and proposals for improving the efficiency of its use. Сегодня очень трудно представить жизнь без маркетинга, ведь он присутствует в жизни современного человека повсюду, а Интернет-маркетинг - является одной из незаменимых его составляющих. Для устойчивого и эффективного развития в современной реальности компаниям необходимо применять соответствующие подходы и методы, поэтому ключевое место в системе управления современным предприятием занимает Интернет-маркетинг. В работе, мы рассмотрим возможности использования инструментов Интернет-маркетинга в деятельности современного отечественного предприятия и предложений по повышению эффективности его применения.