Browsing by Author "Kapustina, Olha"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Academic Competitions Are One of the Ways of Students’ Gaining Soft Skills(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Kapustina, Olha; Капустіна, Ольга Володимирівна; Капустина, Ольга Владимировна; Sinitsyna, Nadiia; Сініцина, Надія Миколаївна; Синицына, Надежда НиколаевнаThe authors of this paper focus on the importance of academic competitions in terms of acquiring competencies required in the 21st century. A well-organized academic competition is a valuable tool for promoting not only research activities, but also creative abilities, and developing skills that are essential for success in today’s world. The authors examine the correlation between types of competitions and types of soft skills that may be gained through participation in them. Автори статті акцентують увагу на важливості академічних конкурсів з точки зору набуття компетентностей, необхідних у 21 столітті. Добре організований академічний конкурс є цінним інструментом для сприяння не лише дослідницькій діяльності, але й творчим здібностям і розвитку навичок, необхідних для успіху в сучасному світі. Автори досліджують взаємозв’язок між типами змагань і видами навичок м’якого спілкування, які можна отримати завдяки участі в них.Item Some Problems of Using Authentic Materials to Improve Listening Skills(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Kapustina, Olha; Капустіна, Ольга Володимирівна; Капустина, Ольга Владимировна; Сініцина, Надія Миколаївна; Sinitsyna, Nadiia; Синицына, Надежда НиколаевнаThe article discusses some issues of improving listening skills. One of the advantages of improving listening skills is a wide access to authentic materials, which are a valuable source and example of the modern language. The advantages and disadvantages of using authentic material and stages of listening training, which embrace the following stages: pre-listening, while-listening and post-listening, are considered. The need for careful selection of authentic material, which should correspond to the level of language proficiency, be relevant to the topics studied and vocabulary is emphasized. Стаття розглядає деякі питання формування навичок сприйняття на слух або аудіювання (listening). Однією з переваг удосконалення навичок аудіювання є широкий доступ до автентичних матеріалів, які є цінним джерелом та зразком сучасної мови. Розглядаються також переваги і недоліки використання автентичного матеріалу та етапи навчання аудіювання, які складаються з наступних: дотекстовий, текстовий та післятекстовий. Підкреслюється необхідність ретельного підбору автентичного матеріалу, якій повинен відповідати рівню володіння мовою, бути релевантним темам, що вивчаються, і словниковому запасу.Item Відео як жанр засобів масової інформації та використання певних типів відео у процесі викладання іноземної мови(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Капустіна, Ольга Володимирівна; Kapustina, Olha; Капустина, Ольга Владимировна; Сініцина, Надія Миколаївна; Sinitsyna, Nadiia; Синицына, Надежда НиколаевнаУ статті розглядається важливість використання відео у процесі викладання іноземної мови, надаються деякі ідеї з приводу класифікації відео та думки спеціалістів із викладання іноземної мови стосовно ефективності застосування мультимедійних продуктів. Автори пропонують свої ідеї щодо вибору навчального матеріалу та методів роботи з ним. The article discusses the importance of introducing videos into the process of teaching a foreign language, provides some ideas about the classification of video products and the opinions of experts in teaching a foreign language on the effectiveness of using multimedia products. The authors suggest their ideas concerning the choice of educational materials and methods of working with them.Item Методика предметно-мовного інтегрованого навчання: досвід практичного застосування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Капустіна, Ольга Володимирівна; Kapustina, Olha; Капустина, Ольга Владимировна; Сініцина, Надія Миколаївна; Sinitsyna, Nadiia; Синицына, Надежда НиколаевнаВ статті піднімаються питання набуття студентами в ході навчання навичок командної роботи для досягнення конкретної мети з використанням всіх отриманих фахових та мовних компетенцій. Обговорюються результати використання методики CLIL під час розробки конкурсного проекту. The article touches upon the question of acquiring team skills by students whose aim is to reach a set target using gained professional and language competences. The outcome of the applied CLIL method in designing the contest project is discussed.Item Позааудиторна діяльність кафедри іноземних мов і міжкультурної комунікації МЕіМ: студентський науковий гурток «Іноземна мова в контексті мультилінгвізму»(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Капустіна, Ольга Володимирівна; Kapustina, Olha; Капустина, Ольга Владимировна; Алейнікова, Марина Геннадіївна; Aleinikova, Maryna; Алейникова, Марина Геннадиевна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Viktoriia; Турчанинова, Виктория ЕвгеньевнаItem Інтеграція адаптивних технологій навчання англійської мови в екосистему економічного університету(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Сініцина, Надія Миколаївна; Sinitsyna, Nadiia; Синицына, Надежда Николаевна; Капустіна, Ольга Володимирівна; Kapustina, Olha; Капустина, Ольга ВладимировнаСтаття описує значення та можливості дистанційної освіти в сучасному світі, зокрема в контексті викладання іноземних мов в університетському середовищі. Автор аналізує важливість застосування системи дистанційного навчання для підготовки навчальних матеріалів, перевірки завдань та проведення екзаменів. В статті розглядається вплив адаптивних технологій на дистанційну освіту, включаючи їх роль в проведенні наукових конференцій і олімпіад. Стаття також обговорює важливість підтримки студентів, їх адаптації до нового навчального середовища та використання аналітичного підходу для персоналізації навчання. The article describes the significance of the possibility of distance learning in the modern world, in particular in the context of teaching foreign languages in the university environment. The author analyses the development of a distance learning system for the preparation of teaching materials, checking assignments and arranging exams. The article examines the impact of technologies on remote lighting, including their role in organising scientific conferences and olympiads. The article also discusses the importance of supporting students in their adaptation to a new learning environment, and the use of analytical data for personalization of training.