Browsing by Author "Krasiuk, Yuliia"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація підготовки звітності в розрізі країн для податкового адміністрування з метою протидії ВЕРS(ФОП «Жукова Ірина Віталіївна», 2022) Ніколенко, Лариса Анатоліївна; Nikolenko, Larysa; Николенко, Лариса Анатольевна; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия НиколаевнаОдним з важливих аспектів реалізації Кроку 13 Плану BEPS (протидії розмиванню бази оподаткування та виведенню прибутку з-під оподаткування) є приєднання України до автоматичного обміну податковою інформацією. Тому стає актуальним впровадити в Україні комплексну автоматизацію щодо підготовки звітності в розрізі країн згідно з Директивою ЄС про обов’язковий автоматичний обмін інформацією в податковій сфері. Тобто задля забезпечення прозорості й ефективності процесу обробки і аналізу інформації необхідно мати концептуальні рішення по автоматизації процесів підготовки та контролю таких звітів. Впровадження ефективного інструментарію автоматизованого обміну даними між визначеними суб’єктами господарювання (МГК та податковими органами) передбачає створення та застосування універсальної інформаційної системи для ефективного податкового адміністрування. Переваги такої системи полягають в підвищенні ефективності операційної діяльності та прискоренні процесу підготовки CbCR звітності. У той же час автоматизація сприяє розробці власного унікального підходу, який забезпечує швидкий та чіткий процес підготовки звітів в розрізі країн та оперативне отримання результату. Це повинно бути комплексне рішення, яке включає аналітичні, методологічні та візуальні інструменти, що дозволяють скласти загальну картину поточного стану податкового стану МГК та ризиків по розмиванню прибутків, мати серйозний ступінь захисту задля збереження конфіденційності інформації, бути універсальним інструментом для ефективного податкового адміністрування. Впровадження уніфікованого та впорядкованого процесу автоматизації підготовки податкових звітів в розрізі країн дозволить: здійснювати агрегацію даних по групі в цілому; здійснювати аналіз даних CbCR звіту згідно з інструкцією ОЕСР щодо ефективної оцінки податкових ризиків; мати єдине сховище інформації, що надає доступ до архіву даних та аналітики з аналізом податкових ризиків на основі даних звіту країни; здійснювати оновлення схем XML з урахуванням вимог різних податкових юрисдикцій; мати доступ до методичних рекомендацій ОЕСР. One of the important aspects of the implementation of Step 13 of the BEPS Plan (countering tax base erosion and profit evasion) is the joining of Ukraine to the automatic exchange of tax information. Therefore, it is becoming urgent to introduce complex automation in Ukraine regarding the preparation of reports by country in accordance with the EU Directive on the mandatory automatic exchange of information in the tax field. That is, to ensure the transparency and efficiency of the information processing and analysis process, it is necessary to have conceptual solutions for automating the processes of preparation and control of such reports. The implementation of an effective toolkit of automated data exchange between certain business entities (MHC and tax authorities) involves the creation and application of a universal information system for effective tax administration. The advantages of such a system are in increasing the efficiency of operational activities and speeding up the process of preparation of CbCR reporting. At the same time, automation contributes to the development of its own unique approach, which ensures a quick and clear process of preparing reports by country and prompt obtaining of results. It should be a comprehensive solution that includes analytical, methodological and visual tools that allow you to create an overall picture of the current state of the tax situation of the MGC and the risks of erosion of profits, have a serious level of protection for the preservation of information confidentiality, and be a universal tool for effective tax administration. Implementation of a unified and orderly process of automating the preparation of tax reports across countries will allow: aggregation of data for the group as a whole; to analyze the data of the CbCR report in accordance with the OECD instruction on the effective assessment of tax risks; have a single repository of information that provides access to the data archive and analytics with tax risk analysis based on country report data; update XML schemas taking into account the requirements of different tax jurisdictions; have access to methodological recommendations of the OECD.Item Адаптація дистанційних курсів до онлайнового навчання в кризових умовах(Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2022) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина ВалерьевнаВ умовах кризового онлайнового навчання актуальним залишається завдання щодо формування якісного цифрового навчального контенту та ефективного його використання в освітньому процесі. Умови карантинних обмежень та воєнного стану, за яких освітній процес перейшов переважно в дистанційний (онлайновий) формат, вимагали адаптації структури дистанційних курсів з урахуванням можливостей різних типів освітніх комунікацій. У статті розглядаються особливості адаптації дистанційних курсів інформатичних дисциплін до онлайнового навчання в кризових умовах з врахуванням синхронних та асинхронних типів комунікації, а також характерних особливостей поведінки здобувачів мережевого покоління. Розглянуто сучасну структуру дистанційних курсів на макрорівні, яка залишається незмінною для здобувачів усіх форм навчання. Проаналізовані особливості використання дистанційних курсів за різних форматів організації освітнього процесу для здобувачів денної форми навчання. Обґрунтовано необхідність проведення реструктуризації на мезо- та мікрорівнях дистанційних курсів задля забезпечення організації навчання для студентів денної форми здобуття вищої освіти у зв’язку з кризовими умовами пандемії Covid-19 та воєнного стану. Відповідна реструктуризація дистанційних курсів розглянута на прикладі дистанційних курсів інформатичних дисциплін, розроблених на загальноуніверситетській платформі Moodle для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання. Проведена реструктуризація дистанційних курсів перш за все забезпечила зменшення психологічного напруження здобувачів в умовах кризового онлайнового навчання, а також сприяла активізації їх навчальної діяльності. In the conditions of crisis online education, the task of forming high-quality digital educational content and its practical use in the educational process remains relevant. The conditions of quarantine restrictions and martial law, under which the educational process moved mainly to a distance (online) format, required adaptation of the structure of distance courses, taking into account the possibilities of different types of educational communications. The article examines the peculiarities of the adaptation of distance courses of informatics disciplines to the crisis conditions of online education, taking into account synchronous and asynchronous types of communication, as well as the characteristic features of the behavior of network generation learners. The modern structure of distance courses at the macro level, which remains unchanged for students of all forms of education, is considered. The peculiarities of the use of distance courses in various formats of the organization of the educational process for full-time students are analyzed. The need for restructuring at the meso- and micro-levels of distance courses to ensure the organization of training for full-time students of higher education in connection with the crisis conditions of the Covid-19 pandemic and martial law is substantiated. The appropriate restructuring of distance courses is considered on the example of distance courses in informatics, developed on the university-wide Moodle platform for applicants of the first (bachelor) level of full-time higher education. First of all, the restructuration of distance courses ensured the reduction of psychological stress of applicants in the conditions of crisis online education. Also, it contributed to the activation of their educational activities.Item Внутрішній моніторинг якості освітньої діяльності на рівні кафедри: досвід реалізації з урахуванням кризових умов(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Головко, Наталія Робертівна; Holovko, Nataliia; Головко, Наталия РобертовнаItem Моніторинг результатів навчальної діяльності студентів як засіб підвищення якості навчання(Херсонський державний університет, 2014-06) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия НиколаевнаItem Проблеми мотивації навчальної діяльності студентів дистанційної форми навчання(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-10) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия НиколаевнаУ роботі проаналізовано мотиваційні та антимотиваційні чинники успішності навчання студентів дистанційної форми, визначені методичні прийоми підвищення їх навчальної мотивації.Item Реалізація електронного журналу поточної успішності студентів засобами MS Excel(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-02-02) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Шабаліна, Ірина Василівна; Shabalina, Iryna; Шабалина, Ирина ВасильевнаItem Реалізація технології «перевернутого» навчання при навчанні інформатичних дисциплін в умовах карантинних обмежень(NGO European Scientific Platform, 2022-04-29) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Кучерява. Тетяна Олексіївна; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Кучерявая, Татьяна АлексеевнаItem Розвиток soft skills при навчанні інформатичних дисциплін в умовах онлайнового навчання(Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2023) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Кучерявая, Татьяна Алексеевна; Ніколенко, Лариса Анатоліївна; Nikolenko, Larysa; Николенко, Лариса Анатольевна; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Halyna; Супрунюк, Галина МихайловнаВ умовах онлайнового навчання, що реалізується за кризових умов карантинних обмежень та воєнного стану, актуальним залишається завдання формування у здобувачів вищої освіти надпрофесійних «гнучких» навичок (soft skills), які, доповнюючи «жорсткі» навички (hard skills), допоможуть їм у майбутньому адаптуватися до робочого середовища та швидкозмінних стратегій компанії. Авторами проведений детальний аналіз результатів опитувань роботодавців, щодо soft skills, якими повинні володіти молоді фахівці, та наукового доробку українських та закордонних авторів щодо складників моделей, які описують надпрофесійні навички, та особливостей їх формування під час навчання. Однак кризові умови, в яких перебуває освіта останні роки, — умови карантинних обмежень і умови правового режиму воєнного стану, і спричинений цими умовами перехід до онлайнового навчання, накладають свій відбиток на процес формування у студентів soft skills, значно погіршуючи можливість їх набуття. У статті визначена структура soft skills майбутніх фахівців економічних спеціальностей, формування яких забезпечується під час вивчення навчальних дисциплін інформатичного циклу, та розкриваються особливості їх формування при онлайновому навчанні за кризових умов. Авторами проілюстровані компоненти системи навчальних задач, що розроблена для дисциплін «Прикладна інформатика» та «Бізнес-інформатика» відповідно до технології «перевернутого» класу, яка дозволяє поетапно формувати у студентів soft skills, пов’язані не тільки із комунікативними або особистісними якостями, а і з лідерськими якостями та уміннями управляти інформацією. In the conditions of online education, which is implemented under the crisis conditions of quarantine restrictions and martial law, the task of developing higher education students' supra-professional "soft" skills remains relevant. These skills, complementing "hard" skills, will assist them in adapting to the work environment and rapidly changing company strategies in the future. The authors conducted a detailed analysis of survey results from employers regarding the requisite soft skills for young professionals, as well as a review of the scholarly contributions of Ukrainian and international researchers pertaining to the constituents of models delineating supra- professional skills and the nuances of their cultivation within educational frameworks. However, the crisis conditions that have characterized the educational landscape in recent years—marked by quarantine restrictions and the imposition of a legal framework for a martial law, leading to the consequent shift to online education — have significantly impacted the process of instilling soft skills in students, thereby detrimentally affecting their potential acquisition. The article outlines the structure of soft skills for future professionals in economic fields. The development of these skills is facilitated through the study of subjects in the information technology cycle, with a focus on the peculiarities of their formation in the context of online learning during crisis conditions. The authors illustrate the components of the educational task system designed for the disciplines of "Applied Informatics" and "Business Informatics," respectively, using the "flipped" classroom technology. This approach enables a step-by-step cultivation of soft skills in students, encompassing not only communicative or personal qualities but also leadership qualities and information management skills.Item Сертифікація дистанційних курсів – необхідна передумова якісних змін дистанційної вищої освіти(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина ВалерьевнаItem Цифрова екосистема сучасного університету: адаптація й розвиток за умов турбулентності освітнього середовища(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, Dmytro; Колот, Анатолій Михайлович; Kolot, Anatolii; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Фролова, Тетяна Олександрівна; Frolova, Tetiana; Горбова, Юлія Сергіївна; Horbova, Yuliia; Котенок, Дарія Михайлівна; Kotenok, Dariia; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, HalynaПредставлено уявлення стейкголдерів освітнього процесу про особливості адаптації та розвитку цифрової екосистеми університету за умов турбулентного освітнього середовища у євроінтеграційному та цифровому контекстах; репрезентовано кращі практики навчально-дослідницької взаємодії учасників освітнього процесу за надзвичайних умови роботи та охарактеризовано вектори цифрової гармонізації підготовки здобувачів вищої освіти різних форм навчання та розвитку цифрової культури якості освітньої програми підготовки здобувачів, а також викладацької майстерності.Item Інтегративний підхід до формування цифрових навичок майбутніх фахівців(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023-09) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Красюк, Юлия Николаевна