Browsing by Author "Petrova, Iryna"
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
Item Modern means of communication in management of a company(Центральноукраїнський національний технічний університет, 2021-04-16) Hetman, N.; Petrova, Iryna; Петрова, Ірина Леонідівна; Петрова, Ирина ЛеонидовнаItem Social capital development in a dynamic environment conditions(Scientific Center of Innovative Researches OÜ, 2022-11-12) Petrova, Iryna; Петрова, Ірина Леонідівна; Петрова, Ирина Леонидовна; Teron, IrynaItem Аналіз впливу диджиталізації на попит і пропозицію на ринку праці України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Бараш, Аліна Ю.; Barash, Alina; Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаУ статті визначено вплив цифровізації та автоматизації виробничих процесів на попит і пропозицію на ринку праці України. Встановлено позитивні наслідки оцифривізації, які стабілізують ситуацію на вітчизняному ринку праці, зокрема в екстремальних умовах пандемії і війни, це: поява нових цифрових професій, можливість віддаленої роботи, індивідуалізація форм зайнятості і умов співпраці під особисті потреби суб’єктів ринку праці. Введено поняття цифрові професії, як креативної трудової діяльності, яка пов’язана з впровадженням, забезпеченням функціонування і поширенням працівником цифрових технологій у виробничих процесах в будь-якій сфері економічної діяльності. Обґрунтовано тенденцію збільшення чисельності цифрових працівників внаслідок загальносвітової тенденції побудування глобального інформаційного суспільства. Показано наслідки диджиталізації, які заважають ефективному функціонуванню ринку праці і проявляються у збільшенні безробіття через появу зайвих працівників, навички яких є недоцільними у оцифрованій реальності, відплив кадрів на зарубіжні ринки праці, посилення нерівності населення у трудових можливостях. Зроблено висновок про необхідність взаємодії освітніх закладів, бізнесу і держави у досягненні збалансування попиту і пропозиції на ринку праці України в умовах диджиталізації. The article indicates the impact of digitalization and automation of manufacturing processes on demand and supply on the Ukrainian labor market. The analysis showed the positive effects of digitization, which stabilize the situation in the domestic labor market. In particular, in the extreme conditions of the pandemic and war, these are the emergence of new digital professions, the possibility of remote work, the individualization of forms of employment and conditions of cooperation for the personal needs of labor market entities. The concept of digital professions has been introduced as a creative labor activity, since it is associated with the promotion, security of functioning and the expanded practice of digital technologies in manufacturing processes in any sphere of economic activity. The trend of increasing the number of digital practitioners in the wake of the worldwide trend of inducing a global information society has been grounded. The consequences of digitalization are shown that hinder the effective functioning of the labor market and manifest themselves in the increase in unemployment due to the emergence of unnecessary workers whose skills are impractical in digitized reality, the outflow of personnel to foreign labor markets, and the increase in inequality of the population in labor opportunities. The necessity of interaction between educational institutions, business and the state in achieving a balance of supply and demand in the labor market of Ukraine in the context of digitalization is emphasized.Item Асоціативна модель компетенцій в управлінні IT проєктом(ВНЗ «Університет економікита права «КРОК», 2023-03) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина Леонидовна; Осташевський, Богдан; Ostashevskyi, BohdanУ світі менеджменту все більшого поширення набуває компетентністний підхід, який базується на визнанні важливої ролі людського фактору у будь-яких сучасних бізнес-процесах. Від якісного рівня підготовки фахівців і відповідності їх знань та навичок вимогам конкретних робіт залежить якість і ефективність виконання практичних завдань та отриманих результатів. Не зважаючи на те, що тема управління, заснованого на компетенціях, є певною мірою розкритою, достатньо широке коло питань залишаються не визначеними. Це торкається як теоретичного обґрунтування дефініцій компетенція, компетентність, модель компетенцій, так і практичного застосування компетентнісного підходу до управління процесами в конкретній сфері, а саме в управлінні проектами. Специфіка останнього пов’язана з впливом швидко змінюваного середовища та слабкою передбачуваністю реалізації самих проектів та їх результатів. У зв’язку з цим набір потрібних компетенцій та їх зміст часто змінюються, що негативно позначається на якості виконання проекту, особливо в сфері ІТ – технологій. Для управління таких проектів авторами статті запропонований новий інструмент - асоціативна модель компетенцій, до складу якої включено Застосування професійних знань та навичок, Аналітичні та інтерпретаційні здібності, Комунікативність, Творчість, Адаптивність та гнучкість, Організованість, Співпраця, Прийняття рішень, Сприйняття ризику. Особливістю авторського підходу є те, що розробка асоціативної моделі компетенцій ґрунтується на аналізі бізнес-процесів для створення ІТ-продукту. Серед останніх виділено Створення ідеї продукту, Планування та виконання роботи, Збір та обробка вимог, Підпорядковування визначеними організацією робіт рамками, Генерація, архівування та використання знань. Саме зміст і специфіка зазначених процесів обумовлюють зміст та рівень необхідних для їх виконання компетенцій. Впровадження компетентнісного підходу є необхідним для правильного формування команди виконання ІТ-проекту, об’єктивного оцінювання фахівців, досягнення якісних результатів від реалізації ІТ-проекту у складному та невизначеному бізнес-середовищі. In the world of management, the competence-based approach, which is based on the recognition of the important role of the human factor in any modern business processes, is becoming more and more widespread. The quality and efficiency of practical tasks and the results obtained depend on the quality level of training of specialists and the conformity of their knowledge and skills to the requirements of specific works. Despite the fact that the topic of management based on competences to some extents have been researched, a wide range of topics remain underexplored or even undefined. This concerns both the theoretical substantiation of the definitions of competence, competence, and the model of competences, as well as the practical application of the competence approach to business-process management in a specific field, namely project management. The specificity of the latter is related to the influence of a rapidly changing environment and the low predictability of the implementation of the projects themselves and their results. In this regard, the set of necessary competencies and their content often change, which may negatively affect the quality of project implementation, especially in the field of IT technologies. To manage such projects, the authors of the article proposed a new tool - an associative model of competencies, which includes Application of professional knowledge and skills, Analytical and interpretive abilities, Communicativeness, Creativity, Adaptability and flexibility, Organization, Cooperation, Decision-making, Risk perception. The peculiarity of the author's approach is that the development of an associative model of competencies is based on the analysis of business processes for the creation of an IT product. Among the latter, the creation of a product idea, planning and execution of work, collection and processing of requirements, subordinating work to the framework defined by the organization, generation, archiving and use of knowledge are highlighted. It is the content and specificity of these processes that determine the content and level of competences necessary for their implementation. The implementation of the competence approach is necessary for the correct formation of the IT project implementation team, the objective assessment of specialists, and the achievement of quality results from the implementation of the IT project in a complex and uncertain business environment.Item Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-10-13) Трушкіна, Наталія Валеріївна; Trushkina, Natalia; Петрова, Ірина Павлівна; Petrova, IrynaУточнено зміст поняття «збутова мережа вугледобувного підприємства». Запропоновано варіанти формування збутових мереж між учасниками ринку вугілля.Item Маркетингова стратегія енергокомпанії як інноваційний фактор підвищення її конкурентоспроможності(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр», 2023) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаУ статті розглянуто особливості маркетингової стратегії підприємства електроенергетики, її інноваційні інструменти та напрями, які доцільно використовувати для підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено, що маркетингова стратегія електроенергетичного підприємства формується в умовах слабкої або відсутньої конкуренції, високої монополізації, значних бар’єрів на вході, жорстких зв’язків між виробниками, постачальниками та споживачами продукції, обмеженого впливу на товарно-асортиментну політику та ціноутворення, переважання традиційних технологій. Разом з тим, за умов реформування енергоринку України у напрямку всебічного розвитку конкурентних відносин між його суб’єктами, зростає потреба енергокомпаній в розробці і впровадженні інноваційних маркетингових стратегій. Збільшення кількості споживачів, налагодження комунікації та інтерактивної взаємодії з ними, якісне задоволення їх потреб у товарах та послугах електроенергетики є умовою підвищення конкурентоспроможності підприємства, покращення його репутації та іміджу. Автором визначено основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства електроенергетики, які утворюють логічно послідовний процес. Зроблено акцент на розробці маркетингового проекту, об’єктом якого є система цінностей, які необхідно донести найефективнішим способом до реальних і потенційних споживачів нового продукту. На прикладі компанії НЕК «Укренерго» розглянуто можливості покращення сайту та використання таргетованої реклами у соціальній мережі з метою просування електроенергії до споживача. Виявлено інноваційні інструменти розвитку нових маркетингових стратегій, продиктованих цифровізацією економіки: інтернет-маркетинг і контент- маркетинг. Водночас обгрунтовано, що цифрові технології не повинні повністю заміщати інтерактивне спілкування з клієнтами, а для створення позитивної взаємодії зі споживачами є ефективними новітні технології нейромаркетингу, івент-маркетингу та емоційного маркетингу. Для підвищення конкурентоспроможності підприємства у електроенергетичній сфері маркетингові стратегії повинні розроблятися як для вітчизняного, так і міжнародного енергетичного ринків. У статті проаналізовано стратегічні напрями інноваційної маркетингової діяльності енергокомпаній, які дозволять їм отримати перемогу у конкурентній боротьбі по завоюванню закордонних ринків. The article examines the features of the marketing strategy of an electric power enterprise, its innovative tools and directions that should be used to increase the competitiveness of the enterprise in the domestic and foreign markets. It is determined that the marketing strategy of an electric power company is formed in conditions of weak or absent competition, high monopolization, significant barriers to entry, tight ties between producers, suppliers and consumers of products, and limited influence on product mix and pricing, domination of traditional technologies. At the same time, as Ukraine's energy market is being reformed to promote comprehensive development of competitive relations between its participants, the need for energy companies to develop and implement innovative marketing strategies is growing. Increasing the number of consumers, establishing communication and interactive interaction with them, and qualitative satisfaction of their needs for goods and services of the electric power industry are conditions of increasing the competitiveness of an enterprise, improving its reputation and image. The author defines the main stages of formation of the marketing strategy of an electric power enterprise, which form a logically consistent process. The emphasis is placed on the development of a marketing project, the object of which is the system of values that need to be conveyed in the most effective way to real and potential consumers of the new project product. On the exampleof NPC Ukrenergo, the author considers the possibilities of improving the website and using targeted advertising in a social network to promote electricity to consumers. The author identifies innovative tools for developing new marketing strategies dictated by the digitalization of the economy: Internet marketing and content marketing. However, it is substantiated that digital technologies should not completely replace interactive communication with customers, and neuromarketing, event marketing and emotional marketing innovative technologies are effective for creating positive interaction with consumers. To increase the competitiveness of an enterprise in the electricity sector, marketing strategies should be developed for both the domestic and international energy markets. The article analyzes the strategic directions of innovative marketing activities of energy companies that will allow them to win the competition for conquering foreign markets.Item Маркетингові інновації в управлінні персоналом(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-11) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаItem Методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства(ВНЗ «Університет економікита права «КРОК», 2022) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина Леонидовна; Лойко, Єлизавета М.; Loiko, YelyzavetaВ статті розглянуто методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства у сфері просування продукції. Метою статті є обґрунтування методичного підходу та алгоритму розробки маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що через швидкі зміни у суспільстві виникає необхідність розробки нових маркетингові стратегії просування товарів та послуг до споживачів. Виявлено сучасні напрями розвитку нових маркетингових стратегій: нейромаркетинг, івент-маркетинг, емоційний маркетинг, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг. Завдяки цим стратегічним напрямам досягається основна мета діяльності підприємства – задоволення потреб споживачів. Застосування сучасних напрямів розвитку нових маркетингових стратегій розглянуто на прикладі підприємств швейної галузі. Визначено, що діяльність промислових підприємств, зокрема швейних підприємств, в умовах карантинних обмежень із-за пандемії COVID-19 зазнала суттєвих змін. В період карантину по COVID-19 споживацький попит на одяг значно знизився, тому швейні підприємства вимушені були розробляти новий перелік індивідуальних послуг, які б вони могли надавати своїм споживачам. Перелік нових послуг потребує від швейного підприємства розробки нової маркетингової стратегії для залучення споживачів цих послуг. Сучасні маркетингові стратегії просування послуг під новий сегмент ринку будуються на основі використання інструментів Інтернет-маркетингу. Доведено, що для швейних підприємств маркетингові стратегії з використанням інструментів Інтернет-маркетингу не є звичними та широко вживаними, тому потребують теоретико-методичного обґрунтування та розробки практичних інструментів Інтернет-маркетингу. Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності швейного підприємства за період 2018 -2021 рр. та аналіз сайту швейного підприємства дозволив зробити висновок, що навіть коректно сформований і налаштований сайт не дає 100 % гарантії реалізації продукції. Запропоновано алгоритм застосування таргетованої реклами через соціальну мережу Facebook з метою просування послуг швейного підприємства до споживача. Визначено позитивний ефект впровадження таргетованої реклами у маркетинговій діяльності обраного підприємства. The article considers the methodological approach to the development of marketing strategy of the enterprise in the sphere of promotion policy. The purpose of the article is to substantiate the methodological approach and algorithm for developing the marketing strategy of the enterprise. It is determined that due to the rapid change in society there is a need to develop new marketing strategies to promote goods and services to consumers. Information on the development of new marketing strategies is summarized: neuromarketing, event marketing, emotional marketing, internet marketing, content marketing. Due to these strategic directions, the main goal of the enterprise is to meet the needs of consumers. The application of modern directions of development of new marketing strategies is considered on the example of enterprises of the garment industry. It is determined that the work of industrial enterprises, in particular garment enterprises, in the conditions of quarantine restrictions due to the pandemic COVID-19 has undergone significant changes. During the quarantine period of COVID-19, consumer demand for clothing decreased significantly, so garment companies were forced to develop a new list of individual services that they could provide to their customers. The list of new services requires the garment company to develop a new marketing strategy to attract consumers of these services. Modern marketing strategies to promote services to a new market segment are based on the use of Internet marketing tools. It is proved that for garment companies marketing strategies using Internet marketing tools are not common and widely used, so they need theoretical and methodological justification and development of practical tools for Internet marketing. Analysis of the results of financial and economic activities of the garment company for the period 2018-2021 and analysis of the site of the garment company allowed us to conclude that even a properly formed and configured site does not give a 100% guarantee of product sales. An algorithm for the application of targeted advertising through the social network Facebook in order to promote the services of the garment company to the consumer is proposed. Economic efficiency of the introduction of targeted advertising in the marketing activity of company was proved in the article.Item Нові міграційні тренди та необхідність їх законодавчого забезпечення(ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України», 2021) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина Леонидовна; Смалійчук, Ганна Володимирівна; Smaliichuk, Hanna; Смалийчук, Анна ВладимировнаItem Ринок праці та ринок освіти в єдиній екосистемі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаItem Розвиток креативності як імператив стратегічного управління людськими ресурсами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаСтаттю присвячено розвитку креативності методами і засобами стратегічного управління людськими ресурсами. Внаслідок дії низки факторів зростає потреба кожної організації в креативності як основному джерелі її конкурентоспрожності та ділового успіху. Автор розглядає різні підходи до креативності і подає власне бачення її співвідношення з творчістю та інноваційністю. З огляду на це під креативністю розуміється не будь-яка творчість, а творчість у сфері конкретних бізнес-процесів з метою отримання прибутку (доходу) шляхом задоволення визначених потреб споживачів, як реальних, так і потенційних. На відміну від інших проявів креативності, в статті висувається і обґрунтовується ідея про креативність як стратегічний імператив, досягнення якого вимагає цілеспрямованої та скоординованої взаємодії всіх процесів у сфері управління персоналом. Для забезпечення імперативу необхідно розробляти стратегію управління людськими ресурсами, орієнтовану на креативний розвиток персоналу і організації загалом. Стратегія управління креативним розвитком персоналу дозволяє побудувати цикл креативності з певною послідовністю елементів, а також розробити механізм відтворення цього циклу. У статті аналізуються HR-технології, які сприяють розвитку креативності людських ресурсів. Новим поглядом на проблему є обґрунтування необхідності методів «м’якого» управління креативністю шляхом створення сприятливого середовища для її розвитку. The article is devoted to the development of creativity using methods and tools of strategic human resource management. As a result of a number of factors, the need for every organization to create is increasing as the main source of its competitiveness and business success. The author examines different approaches to creativity and gives her own vision of its characteristics with other related concepts. With this in mind, creativity is not just any creative action, but creativity in the field of specific business processes, focused on profit (income) by satisfying certain needs of consumers, both real and potential. Unlike other manifestations of creativity, the article puts forward and substantiates the idea of creativity as a strategic imperative, the achievement of which requires a purposeful and coordinated interaction of all processes in the field of personnel management. To ensure the imperative, it is necessary to develop a human resource management strategy focused on the creative development of personnel and the organization in general. The strategy of managing the creative development of personnel allows you to build a cycle of creativity with a certain sequence of elements, as well as to develop a mechanism for reproducing this cycle. The article analyzes HR technologies that contribute to the development of creativity of human resources. A new look at the problem is the justification of the need for methods of “soft” creativity management by creating a favorable environment for its development.Item Сучасні особливості трудової мобільності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-05-11) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаItem Тенденції та виклики розвитку ринку праці в Україні(Маріупольський державний університет, 2023-04-27) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина ЛеонидовнаItem Цифрова економіка та поява цифрової зайнятості(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Iryna; Петрова, Ирина Леонидовна; Балика, Олена Г.; Balyka, Olena; Качан, Ганна М.; Kachan, HannaУ статті виявлено центральну роль інформаційно-комунікаційних технологій в економіці країни, які вже давно стали важливою складовою життя кожної людини і є визначальною характеристикою цифрової трансформації. Основа цифровізації – цифрове подання даних, що призводить до поліпшення якості життя та підвищення ефективності економіки як окремої країни, так і світу в цілому. В ході дослідження проаналізовано характерні особливості цифрової економіки та обґрунтовано закономірність утворення цифрової зайнятості. Визначено, що розвиток цифрової економіки і цифрових технологій призводить до змін у всіх сферах людського життя, насамперед, у відносинах зайнятості, що виявляється у виникненні цифрових робочих місць, працівників з цифровими компетенціями, специфічних відносин в цифровому сегменті ринку праці. Результатами праці у цифровому сегменті є технології, продукти і послуги, деякі з яких розглянуто у статті (eHealth, Digital-страхування, е-безпека, е-права та е-техпаспорт, розумні міста, SmartFactory – розумне виробництво, цифрове робоче місце, блокчейн, «GAFAноміка»). В процесі цифровізації зайнятість набуває багатовекторної гнучкості, має як позитивні, так і негативні наслідки. Врахування цих наслідків є необхідним для регулювання економічної та соціальної сфери. The article reveals the central role of information and communication technologies in the economy of the country, which have long become an important component of each person’s life and is a defining characteristic of digital transformation. The basis of digitalization is the digital presentation of data, which leads to better quality of life and economic efficiency of the individual country and the world as a whole. The article analyzes the specific features of digital economy and stipulates the consistency of creating the digital employment. It has been determined that the development of the digital economy and digital technologies leads to changes in all spheres of human life, predominantly in employment relations, manifested in the appearance of digital workplaces, workers with digital competencies, specific relations in the digital segment of labor market. The results of the work in the digital segment are the technologies, products, and services, some of which are analyzed in the article (eHealth, digital insurance, e-security, e-rights and e-technical passport, smart cities, SmartFactory – smart production, digital workplace, blockchain, “GAFAnomy”). In the digitalization process, the employment acquires the multivector flexibility, and has both positive and negative consequences. Taking these consequences into consideration is necessary for regulating the economic and social sphere.