Browsing by Author "Remez, Yuliia Borysivna"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз особливостей носіїв маркетингових комунікацій на підприємствах послуг мобільного зв’язку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Ремезь, Юлія Борисівна; Remez, Yuliia Borysivna; Ремез, Юлия БорисовнаУ статті проаналізовано інструментарій маркетингових комунікацій, що застосовують підприємства послуг мобільного зв’язку України. Розглянуто не традиційні носії інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій.Item Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг(ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", 2011) Ремезь, Юлія Борисівна; Remez, Yuliia Borysivna; Ремез, Юлия БорисовнаУ статті розглянуто еволюцію маркетингових концепцій та досліджено значення категорії послуга в них. Проаналізовано роль і зміст категорії «комунікація» залежно від епохи розвитку суспільства. Зазначено сучасні маркетингові концепції на ринку послуг.Item Оцінка ефективності оцінювання якості навчальної роботи студентів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-02-02) Ремезь, Юлія Борисівна; Remez, Yuliia Borysivna; Ремез, Юлия БорисовнаItem Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-10-21) Ремезь, Юлія Борисівна; Remez, Yuliia Borysivna; Ремез, Юлия БорисовнаПроаналізовано сучасні тенденції застосування індивідуального маркетингу на ринку мобільних послуг. Розглянуто цільові сегменти користувачів за рівнем лояльності та запропоновано відповідні програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів.Item Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Ремезь, Юлія Борисівна; Remez, Yuliia Borysivna; Ремез, Юлия БорисовнаУ статті розглянуто класифікацію маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг, проаналізовано її особливості та класифікаційні ознаки. Проаналізовано рекламні та не рекламні складові інструменти маркетингових комунікацій.