Browsing by Author "Shafaliuk, Oleksandr"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Functional and investment strategies of technical development of enterprises(ДВНЗ «Національний гірничий університет», 2019) Danyliuk, Viacheslav; Данилюк, Вячеслав Олексійович; Данилюк, Вячеслав Алексеевич; Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр Казимирович; Kovylina, M.; Ковилiна, M. O.; Ковылина, М. А.; Nitsenko, Vitalii; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий СергеевичPurpose. To identify the links between the main elements of the strategic set of the company, to determine the problems and the possibilities of their effective implementation by cooperating business units. Methodology. In the research on elements and subsystems, approaches and concepts of strategic enterprise management, as well as the possibilities of their effective integration, methods of system analysis were used, which ensured the effectiveness of generalizations and constructive conclusions. Findings. The study analyzes widespread problems of imbalance between the overall strategy of enterprise development and its investment, production and functional strategies, which leads to a decrease in management effectiveness and business efficiency. The article critically analyzes different views on the concept of technical development strategy and its relationship with investment, production and functional strategies, which are usually included in the strategic set of the company; the possibilities of their complex optimization in achieving the goals of the overall development strategy are also identified. Originality. As a result of generalizing data on the enterprise strategy system, critical points of their intersection were studied, as well as features of effective strategic management were identified. Practical value. Based on the systematization and development of theoretical foundations, as well as the analysis of the effectiveness of strategic management of Ukrainian enterprises, for them there have been ways identified to neutralize the problems in the formation and implementation of functionally interconnected innovation-oriented strategies, improving the efficiency of investments, which are harmonized across different strategic horizons. Мета. Ідентифікація зв’язків між основними елементами стратегічного набору компанії, проблем і можливостей їх ефективної реалізації взаємодіючими підрозділами підприємств. Методика. У дослідженнях елементів і підсистем, підходів і концепцій стратегічного управління підприємствами, а також можливостей їх ефективної інтеграції, використані методи системного аналізу й загальнонаукові, що забезпечило результативність узагальнень і конструктивність висновків. Результати. У дослідженні проаналізовані поширені проблеми дисбалансу між загальною стратегією розвитку підприємства та його інвестиційними, виробничими й функціональними стратегіями, що призводить до зниження результативності управління та ефективності бізнесу. Стаття містить різні погляди стосовно концепції розробки стратегії технічного розвитку та її взаємозв’язку з інвестиційними, виробничими та функціональними стратегіями, що зазвичай включаються до стратегічного набору компанії. У результаті дослідження визначені можливості комплексної оптимізації стратегічної тріади в досягненні цілей загальної стратегії розвитку підприємства. Наукова новизна. У результаті узагальнення даних щодо системи стратегій діяльності підприємства були визначені критичні точки їх перетину, а також виявлені особливості ефективного стратегічного управління. Практична значимість. На основі систематизації й розвитку теоретичних основ, а також аналізу результативності стратегічного управління діяльністю українських підприємств для них визначені шляхи нейтралізації проблем у формуванні та впровадженні функціонально взаємопов’язаних інноваційно-орієнтованих стратегій, підвищення ефективності інвестицій, що гармонізовані за різними стратегічними горизонтами. Цель. Идентификация связей между основными элементами стратегического набора компании, проблем и возможностей их эффективной реализации взаимодействующими подразделениями предприятий. Методика. В исследованиях элементов и подсистем, подходов и концепций стратегического управления предприятиями, а также возможностей их эффективной интеграции, использованы методы системного анализа и общенаучные, что обеспечило результативность обобщений и конструктивность выводов. Результаты. В исследовании проанализированы широко распространенные проблемы дисбаланса между общей стратегией развития предприятия и его инвестиционной, производственной и функциональной стратегиями, что приводит к снижению эффективности управления и эффективности бизнеса. Статья содержит различные взгляды относительно концепции разработки стратегии технического развития и ее взаимосвязь с инвестиционными, производственными и функциональными стратегиями, которые обычно входят в стратегический комплекс компании. В результате исследования определены возможности комплексной оптимизации стратегической триады в достижении целей общей стратегии развития предприятия. Научная новизна. В результате обобщения данных о системе стратегий предприятия были изучены критические точки их пересечения, а также определены особенности эффективного стратегического управления. Практическая значимость. На основе систематизации и развития теоретических основ, а также анализа результативности стратегического управления деятельностью украинских предприятий для них определены пути нейтрализации проблем в формировании и внедрении функционально взаимосвязанных инновационно-ориентированных стратегий, повышения эффективности инвестиций, которые гармонизированы между разными стратегическими горизонтами.Item Актуальні проблеми ефективності маркетинг-менеджмент(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Тащенко, Анна Юріївна; Tashchenko, Anna; Тащенко, Анна ЮрьевнаItem Використання інформації з відкритих джерел для маркетингових досліджень товарних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Алексей Иванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичОпрацьовано альтернативні способи збору і обробки даних з відкритих джерел інформації, що формують загальне розуміння ситуацій і тенденцій розвитку бізнесу на цільових ринках товарів і послуг. Розроблено рекомендації щодо удосконалення аналітичних технологій обробки інформаційних масивів з відкритих або широко доступних джерел інформації в системі маркетингових досліджень підприємств. Вивчаються і знайшли апробацію дієві способи оцінки якості та достовірності даних з відкритих або широко доступних джерел інформації. Пропонується та апробовано авторські підходи щодо виявлення недостовірної інформації (фейків) в інформаційному полі окремого товарного ринку. Запропоновано авторський варіант алгоритму організації якісного та ефективного опрацювання даних з відкритих джерел в системі інформаційного маркетингового забезпечення управління бізнесом. Alternative methods of collecting and processing data from open sources of information that form a common understanding of situations and trends in business development in target markets for goods and services have been developed. Recommendations for the improvement of analytical technologies for processing information arrays from open or widely available sources of information in the system of marketing research of enterprises are offered. Effective ways to assess the quality and reliability of data from open or widely available sources of information are being studied and tested. Improving approaches to integration into modern marketing information systems of modern content analysis tools, which organically provides constructive synergy of applied methods and tools of neuro-fuzzy modeling and clustering of information arrays, statistical analysis of information units, identification of psycho-emotional number of potential and actual consumers. The author’s variant of the algorithm of the organization of qualitative and effective processing of data from open sources in the system of information marketing support of business management is offered. It is shown that the great variability of the modern information environment (data, content) creates significant prerequisites and significant combinatorial opportunities for generating distorted information in different ways, as well as the dissemination of the latter. Possibilities for detecting inaccurate information (fakes) in the information field of a particular product market have been worked out. Comparison of the results of different models based on the confusion matrix showed that two of the four learning models, namely the neural network and the «random forest» model, did well enough to assess the reliability messages.Item Гібридні оцінки результативності маркетингу та комерційної діяльності підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Алексей Иванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичКритично проаналізовано ключові проблеми і підходи щодо оцінювання результативності маркетингової та комерційної діяльності підприємств. Визначено перспективні напрямки їх еволюції і прогресу за умов нової економіки та розвитку бізнес-моделей сучасних компаній. Досліджено передумови та оцінено результативність класичних і сучасних підходів конструктивного обґрунтування та долання суб’єктивності у прийнятті управлінських рішень, пов’язаних з розвитком маркетингової і комерційної діяльності підприємств, у тому числі з урахуванням нових передумов ефективності бізнесу, інформаційно-сервісної домінанти глобальних економічних систем. Доведено доцільність конструктивного наукового й практичного опрацювання існуючих і популярних сьогодні підходів до аналітичного оцінювання ефективності комерційних і маркетингових проектів/операцій на базі трьох фундаментальних блоків використання інформації людиною: єдиного часового горизонту узагальнення та оцінювання, когнітивного наповнення та порівняльної логіки. Це забезпечує правильне розуміння відмінностей і корисності усіх KPI в управлінні розвитком комерційної діяльності, маркетингового менеджменту компаній. Показано і доведено перспективність сприйняття та застосування індикаторів результативності комерційної діяльності та маркетингу, за конструктивної систематизації оцінок із використанням гібридних характеристик задіяних показників. Розроблено й обґрунтовано практичні рекомендації та удосконалені методичні алгоритми гібридних оцінок результативності маркетингової і комерційної діяльності, у тому числі з комплексним урахуванням нефінансових її аспектів. Здійснено показову апробацію використання показників, що інтегрують у собі ресурсну, інформаційну та часову ефективність щодо процесів створення маркетингових повідомлень цільовим аудиторіям підприємства, з підтвердженням їх комерційної та економічної результативності. Демонструється значущість методологічної цілісності і чистоти, а також системності у розвитку концепцій та підходів в оцінюванні потенційних і фактичних ефектів управління діяльністю підприємств, визначено вектори прогресу за цим напрямком. The key problems and approaches to evaluating the effectiveness of marketing and commercial activities of enterprises are critically analyzed. The perspective directions of their evolution and progress under the conditions of the new economy and development of business models of modern companies are determined. The article examines the prerequisites and evaluates the effectiveness of classical and modern approaches to constructive justification and overcoming subjectivity in making management decisions related to the development of marketing and commercial activities of enterprises, including new prerequisites for business efficiency, information and service dominance of global economic systems. The expediency of constructive scientific and practical elaboration of existing and popular approaches to analytical evaluation of efficiency of commercial and marketing projects / operations on the basis of three fundamental blocks of human information use is proved: single time horizon of generalization and evaluation, cognitive content and comparative logic. This provides a correct understanding of the differences and usefulness of all KPIs in the management of business development, marketing management of companies. The prospects of perception and application of indicators of efficiency of commercial activity and marketing, at constructive systematization of estimations with use of hybrid characteristics of the involved indicators are shown and proved. Practical recommendations and methodical algorithms of hybrid estimations of efficiency of marketing and commercial activity are developed and proved, including with the complex consideration of its nonfinancial aspects. Demonstrative approbation of the use of indicators that integrate resource, information and time efficiency of the processes of creating marketing messages to target audiences of the enterprise, with confirmation of their commercial and economic effectiveness. The importance of methodological integrity and purity, as well as systematization in the development of concepts and approaches in assessing the potential and actual effects of enterprise management, demonstrates the vectors of progress in this area.Item Особливості використання відкритих даних у підготовці рішень маркетингового та комерційного менеджменту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Алексей Иванович; Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичУ статті досліджено особливості використання даних з відкритих джерел інформації, спеціальних підходів та прийомів в системі маркетингових досліджень підприємств. Розроблено та апробовано удосконалюючі підходи щодо інтеграції в існуючі маркетингові інформаційні системи сучасного інструментарію контент-аналізу. Здійснено апробацію сучасних методичних інструментів машинного навчання на базі авторських підходів щодо виявлення «фейків» (недостовірної інформації) при формуванні ситуаційної обізнаності менеджменту компаній, аналітичного опрацювання змін, що пов’язані з високими ризиками і невизначеністю перспектив для бізнесу. Конструктивно опрацьовано рекомендації щодо організації формування вихідних масивів даних з відкритих джерел інформації, підвищення якості та достовірності їх опрацювання та успішної інтеграції системах маркетингової і комерційної аналітики. The article examines the features of the use of data from open sources of information, special approaches and techniquesin the system of marketing research of enterprises. Improving approaches to integration into modern marketing information systems of modern content analysis tools have been developed and tested, which organically provides constructive synergy of applied methods and means of neuro-fuzzy modeling and clus-tering of information arrays, statistical analysis of information units includ-ing potential and actual consumers. The modern methodological tools of machine learning were tested on the basis of the author’s approaches to de-tecting "fakes" (unreliable information) in the formation of situational awareness of company management, identifying trends in target markets, analytical processing of changes associated with high risks and uncertain-ties for business. It is shown that the great variability of the modern infor-mation environment (data, content) creates significant prerequisites and significant combinatorial opportunities for generating distorted information in different ways, as well as the dissemination of the latter. Possibilities for detecting inaccurate information (fakes) in the information field of a partic-ular product market have been worked out. Comparison of the results of different models based on the confusion matrix showed that two of the four learning models, namely the neural network and the "random forest" model, did well enough to assess the reliability ("fake") messages. The recommen-dations on the organization of the formation of source data from open sources of information, improving the quality and reliabilityof their pro-cessing and successful integration of marketing and commercial analytics systems have been constructively developed.Item Особливості і результативність нейромаркетингових досліджень поведінки споживачів в системі бренд-менеджменту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Тащенко, Анна Юріївна; Tashchenko, AnnaУ роботі показано значущість і роль сучасних форматів маркетингових досліджень в управлінні клієнтським досвідом у розвитку брендів за умов турбулентного ринку. Досліджено можливості і актуальні проблеми прогресу нейромаркетингових досліджень у системі бренд-менеджменту підприємств. Акцентовано увагу на особливостях поточного етапу у прогресі технологій роботи з нейронними мережами мозку, обмеженнях його системного розуміння, які не дозволяють у повній мірі реалізувати потенціал нейромаркетингу та споріднених прикладних напрямів, важливих і перспективних для підвищення ефективності розвитку брендів підприємствами. Здійснено маркетинговий аудит проєкту тестування споживачами нових дизайн-концептів упаковки товарів бренду для українських підприємств (з імітацією полиці та ай-трекінгом). Доведено результативність інтегрованого застосування перевірених часом дослідних технологій і пояснювальних можливостей соціально-психологічних наук, а також новітніх інструментів досліджень нейронних активностей, доцільність аудиту результатів останніх на базі усталених хрестоматійних закономірностей поведінки споживачів. Опрацьовано особливості урахування у формуванні проєктів і висновків нейромаркетингових досліджень ситуаційної та суб’єктивної зумовленості поведінкових реакцій. Демонструються проблемні аспекти і значущість за- безпечення системності у діагностиці проблем і розробці конструктивних рішень маркетингу щодо удосконалення клієнтського досвіду та розвитку брендів, з довгостроковим збереженням цілісності їх концепцій, особливо за мінливості ринків і у періоди кризи. Визначено перспективи та переваги застосування нових принципів і підходів розвитку систем бренд-менеджменту компаній. Розроблено і обґрунтовано науково-практичні рекомендації, запропоновано алгоритмічні схеми окремих процесів діагностичної ідентифікації проблем щодо формування й характеру поведінкових реакцій у взаємодіях з брендами, а також конструктивного їх опрацювання в управлінні клієнтським досвідом, підвищенні ефективності бренд-менеджменту підприємств. The work shows the significance and role of modern marketing research formats in managing the customer experience in the development of brands under the conditions of a turbulent market. The possibilities and actual problems of the progress of neuromarketing research in the system of brand management of enterprises are studied. Attention is focused on the peculiarities of the current stage in the progress of technologies for working with neural networks of the brain, the limitations of its systemic understanding, which do not allow to fully realize the potential of neuromarketing and related applied directions, which are important and promising for increasing the efficiency of brand development by enterprises. A marketing audit of the project of consumer testing of new packaging design concepts for brand goods (with shelf imitation and eye-tracking) for Ukrainian enterprises was carried out. The effectiveness of the integrated application of time-tested research technologies and explanatory capabilities of social and psychological sciences, as well as the latest tools for researching neural activities and the expediency of auditing the results on the basis of sustablished patterns of consumer behavior is proven. The peculiarities of taking into account situational and subjective conditioning of behavioral reactions in the formation of projects and conclusions of neuromarketing research are elaborated. Problematic aspects and the importance of ensuring systematicity in the diagnosis of problems and the development of constructive marketing solutions regarding the improvement of the customer experience and the development of brands, with the long-term preservation of the integrity of their concepts, especially during the volatility of markets and during periods of crisis, are demonstrated. The prospects and advantages of applying new principles and approaches to the development of brand management systems of companies are determined. Scientific and practical recommendations have been developed and substantiated, algorithmic schemes of separate processes of diagnostic identification of problems regarding the formation and nature of behavioral reactions in interactions with brands, as well as their constructive processing in customer experience management, increasing the efficiency of brand management of enterprises, have been proposed.Item Сучасні формати взаємодії зі споживачами в системі комерційної діяльності підприємства(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-03) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичОпрацьовано перспективні напрями і стратегічно значущі аспекти підвищення ефективності оптимізації взаємодій зі споживачами у комерційній діяльності підприємств. Розглянуто особливості і складності розвитку омніканального мережевого бізнесу зі сталим забезпеченням високої ефективної цінності для споживачів. Prospective directions and strategically significant aspects of improving the efficiency of optimizing interactions with consumers in the commercial activities of enterprises have been worked out. The features and complexities of omnichannel network business development with constant provision of high effective value for consumers are considered.