Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Shevchenko, Liubov"

Now showing 1 - 20 of 21
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    The Right of Permanent Use of a Land Plot of Citizens and the Legal Model of its Protection in Court
    (Vytautas Magnus University Agriculture Academy, 2022) Pyvovar, Yurii; Chorna, Viktoriia; Чорна, Вікторія Григорівна; Pavlovska, Nataliia; Павловська, Наталія Володимирівна; Shevchenko, Liubov; Шевченко, Любов Василівна; Broda, Alina
    The study is caused by the spread of land conflicts in society between territorial communities (local self-government bodies) as landowners and citizens as users of such lands on the right of permanent use, as well as ambiguous perception, interpretation and application of land legislation in the settlement of such conflicts. The purpose of the article is to formulate a legal model for resolving a dispute over the right of a land user to appeal to a court against a decision of a local self-government body to withdraw a land plot owned by him (land user) on the right of permanent use. The methodological basis of the article is a positivist approach, based on a critical analysis of the provisions of regulations and case law, as well as method of formal and legal analysis, the hermeneutic method, methods of comparison and contrast. The study distinguishes between the concept of termination of ownership of a land plot and the concept of termination of use (including permanent one) a land plot. Is being proved that the legal basis for the termination of these types of rights is different, which significantly affects the further determination of the jurisdiction of the dispute. A model of resolved disputes over claims of power entities (landowners) regarding the withdrawal of a land plot, granted to a person for permanent use from state and communal lands, in the absence of a person's consent to such withdrawal, etc., is proposed.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Адміністративна відповідальність засобів масової інформації за порушення законодавства про вибори: міжнародний досвід
    (Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2023) Личенко, Ірина Олександрівна; Lychenko, Iryna; Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    Стаття присвячена дослідженню проблем адміністративної відповідальності засобів масової інформації за порушення норм законодавства щодо висвітлення виборчих кампаній. Наголошено, що засоби масової інформації є невід'ємною складовою виборчого процесу, що виступають однією з правових гарантій вільних демократичних виборів, які проводяться на основі загального, рівного та прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Констатовано, що роль засобів масової інформації у виборчому процесі проявляється в інформаційній діяльності щодо висвітлення виборів та забезпеченні ведення передвиборної агітації на умовах, визначених у законодавстві. Також, необхідною умовою становлення України як демократичної правової держави та розвитку вітчизняного громадянського суспільства є постійне вдосконалення виборчого законодавства й імплементація міжнародних виборчих стандартів у вітчизняне правове поле. Зауважено, що адміністративна відповідальність за порушення виборчого законодавства характеризується тим, що ґрунтується на загальних теоретичних засадах, таких як принцип законності, обґрунтованості відповідальності, доцільності, невідворотності покарання, одноразовості відповідальності, своєчасності. Встановлено, що законодавчо визначена відповідальність за порушення виборчого законодавства, є важливою гарантією реального здійснення народного волевиявлення. Виокремлено правопорушення, за які Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за порушення виборчого законодавства засобами масової інформації.Визначено, що склади адміністративних правопорушень щодо висвітлення адміністративної відповідальності засобів масової інформації у виборчому процесі у Кодексі України про адміністративні правопорушення передбачають досить не суттєві санкції, які необхідно посилити з метою попередження подібного роду правопорушень. Необхідно передбачити систему пропорційних санкцій за порушення засобами масової інформації виборчого законодавства шляхом внесення відповідних змін до КУпАП. The article is devoted to the study of the problems of administrative responsibility of the mass media for violation of legislative norms regarding the coverage of election campaigns. It was emphasized that mass media are an integral part of the election process, acting as one of the legal guarantees of free democratic elections held on the basis of universal, equal and direct suffrage by secret ballot. It was established that the role of the mass media in the election process is manifested in the information activities related to election coverage and ensuring the conduct of pre-election campaigning under the conditions specified in the legislation. Also, a necessary condition for the formation of Ukraine as a democratic legal state and the development of domestic civil society is the constant improvement of election legislation and the implementation of international election standards in the domestic legal field. It is noted that administrative responsibility for violation of election legislation is characterized by the fact that it is based on general theoretical principles, such as the principle of legality, reasonableness of responsibility, expediency, inevitability of punishment, one-time responsibility, timeliness. It has been established that the legally defined responsibility for violation of election legislation is an important guarantee of the real expression of the people's will. Offenses for which the Code of Ukraine on Administrative Offenses provides for responsibility for violation of election legislation by means of mass information are distinguished.It was determined that the composition of administrative offenses regarding the coverage of the administrative responsibility of the mass media in the election process in the Code of Ukraine on Administrative Offenses provides for fairly insignificant sanctions, which must be strengthened in order to prevent such offenses. It is necessary to provide for a system of proportional sanctions for violations of election legislation by means of mass information by making appropriate changes to the Code of Administrative Offenses.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Адміністративно-правова характеристика грошової застави на загальнодержавних виборах та особливості її повернення у адміністративному процесі
    (Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2023) Личенко, Ірина Олександрівна; Lychenko, Iryna; Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    Стаття присвячена висвітленню однієї з умов висування кандидата на пост Президента України та народного депутата, якою є внесення грошової застави, тобто встановленої законодавством певної суми, яку повинна сплатити партія чи кандидат, для того, щоби мати змогу брати участь у виборах. Наведено розміри та підходи до грошових застав для реєстрації кандидатів на загальнонаціональних виборах в Україні. Наголошено, що необхідною умовою становлення України як демократичної правової держави та розвитку вітчизняного громадянського суспільства є постійне вдосконалення виборчого законодавства й імплементація міжнародних виборчих стандартів у вітчизняне правове поле. Також, у статті досліджено правову природу поняття «грошова застава» та проаналізовано висновки провідних національних і міжнародних установ щодо доцільності законодавчого встановлення грошової застави в аспекті забезпечення рівних виборчих прав громадян. Наголошено, що реалізація громадянами свого виборчого права супроводжується певною нормативною та процедурною організацією – виборчим процесом. З’ясовано, що інститут виборчої застави досить активно застосовується в різних країнах світу, включаючи і демократичні держави. Так, подібний інститут існує при виборах до парламенту, виборах глави держави, формуванні органів місцевого самоврядування, у таких країнах як: Великобританія, Франція, Нідерланди, Канада, Австралія тощо. Також проаналізовано міжнародний досвід регулювання вищевказаних процедур та представлено рекомендації для поліпшення виборчого законодавства України. У світі практикується різний підхід застосування грошової застави. Наприклад, деякі країни повністю відмовляються від цього механізму. Так, у Японії та Польщі грошова застава на місцевих виборах не вноситься. Деякі країни встановлюють обов’язкове внесення грошової застави: Ірландія – $ 117 (на виборах до органів місцевої влади), Австралія – $ 165 (на виборах до місцевих рад), Нова Зеландія – $ 128 (вибори до органів місцевої влади). Деякі замість грошової застави встановлюють як обов’язкову умову для висування кандидата/партії збір підписів виборців на підтримку кандидатів (Грузія, Польща). Загалом, інститут грошової застави є розповсюдженим явищем і використовується більш як у 80 країнах світу на різних видах виборів. Але обираючи цей «запобіжник» варто пам’ятати, що сума грошової застави не повинна створювати необґрунтований бар’єр для кандидатів. Дійсно, можна розраховувати на позитивну дію грошової застави, як фільтра кількості та якості кандидатів на виборах. Однак лише за умови, якщо законодавець зможе забезпечити розумний баланс суми цього запобіжника таким чином, щоб ті, хто не мають сильної фінансової підтримки могли скористатись одним з основних виборчих прав, а саме правом бути кандидатом на виборах. The article is devoted to highlighting one of the conditions for the nomination of a candidate for the post of President of Ukraine and People's Deputy, which is the payment of a monetary deposit, i.e. a certain amount established by law, which must be paid by the party or the candidate, in order to be able to participate in the elections. Amounts and approaches to cash deposits for the registration of candidates in national elections in Ukraine are given. It was emphasized that a necessary condition for the formation of Ukraine as a democratic legal state and the development of domestic civil society is the constant improvement of election legislation and the implementation of international election standards in the domestic legal field. Also, the article examines the legal nature of the concept of "monetary deposit" and analyzes the conclusions of leading national and international institutions regarding the expediency of the legislative establishment of monetary deposit in the aspect of ensuring equal voting rights of citizens. It was emphasized that citizens' exercise of their right to vote is accompanied by a certain normative and procedural organization - the election process. It has been found that the institution of election pledge is quite actively used in various countries of the world, including democratic states. Yes, a similar institution exists during elections to the parliament, elections of the head of state, formation of local self-government bodies, in such countries as Great Britain, France, the Netherlands, Canada, Australia, etc. The international experience of regulating the above-mentioned procedures was also analyzed and recommendations for improving the electoral legislation of Ukraine were presented. A different approach to applying cash collateral is practiced around the world. For example, some countries completely refuse this mechanism. Yes, in Japan and Poland, money is not deposited in local elections. Some countries set a mandatory cash deposit: Ireland - $117 (for local government elections), Australia - $165 (for local council elections), New Zealand - $128 (for local government elections). Some, instead of a monetary deposit, set as a mandatory condition for the nomination of a candidate/party the collection of voter signatures in support of the candidates (Georgia, Poland). In general, the institution of monetary pledge is a widespread phenomenon and is used in more than 80 countries of the world in various types of elections. But when choosing this "safeguard", it is worth remembering that the amount of the cash deposit should not create an unreasonable barrier for candidates. Indeed, it is possible to count on the positive effect of a cash deposit as a filter of the number and quality of candidates in the elections. However, only if the legislator can ensure a reasonable balance of the amount of this safeguard in such a way that those who do not have strong financial support can enjoy one of the basic electoral rights, namely the right to be a candidate in the elections.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Адміністративно-правова характеристика діджиталізації у сфері митної справи
    (ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2022) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    У статті розкрито особливості та сучасний стан цифровізації митних процедур стосовно громадян, що перетинають митний кордон та переміщують через нього товари та транспортні засоби, що підлягають декларуванню. Зокрема, наголошується на необхідності впровадження сучасних цифрових технологій для обслуговування громадян та підприємств, що дасть змогу суттєво змінити ставлення суб’єктів зовнішньо-економічної діяльності до оцінювання діяльності митної системи України. Проаналізовано стан впровадження сучасних електронних сервісів для автоматизації митного контролю, та визначено напрями його удосконалення. Зокрема, проведено аналіз завдань щодо підвищення ефективності діяльності митних органів у сфері автоматизації процесів шляхом концентрації всіх зусиль на створення сприятливих умов для всіх суб’єктів зовнішньо-економічної діяльності, розвитку української е-митниці та апробації позитивного зарубіжного досвіду впровадження інформаційних систем і технологій у митну справу. Зазначено, що на сьогодні необхідним та важливим кроком у митній справі є автоматизація всіх процесів декларування товарів при митному оформленні експортних, імпортних, транзитних операцій і перехід на повний електронний документообіг. Наголошено на першочерговості діджиталізації механізмів митного оформлення, спрощення механізмів митного контролю, формування ефективної системи аналізу та управління митними ризиками і запровадження вищого рівня відповідальності за порушення норм митно-податкового законодавства як суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, так і самими працівниками (посадовими особами) митних органів. Також, в статті зазначається, що роль суб’єктів владних повноважень органів в процесі прийняття рішення щодо пропуску товарів та транспортних засобів через митний кордон повинна бути зведена до мінімуму, що дозволить мінімізувати корупційні ризики в роботі органів публічної адміністрації та неупереджено виявляти факти порушення митного законодавства суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Customs procedures for the crossing of goods and vehicles across the border play an important role in the system of customs policy instruments. Ukraine’s international trade is developing at a rapid pace, in particular, there is an increase in the volume of imports of goods into Ukraine, in view of this, international organizations are increasing the requirements for the unhindered entry of foreign goods into the domestic market of Ukraine, therefore there is a need for constant improvement of customs control procedures in Ukraine in the field of digitalization of the customs space stateThus, the World Customs Organization defined approaches to speeding up and simplifying customs procedures in its program documents – the International Convention on the Simplification and Harmonization of Customs Procedures, Framework Standards for Security and Facilitation of World Trade. Since Ukraine aspires to full membership in the EU, the course of its customs policy should be aimed at improving the digitalization system at customs.It is quite obvious that speeding up and simplifying customs procedures is not possible with the use of old technologies based on paper documents. Here, information customs technologies come to the fore, the basis of which is electronic document flow. The introduction of electronic document circulation makes it possible to significantly reduce the time for receipt, processing and decision-making regarding the movement of goods across the customs border of Ukraine, the release of goods into free circulation, reduce the risks associated with customs offenses and smuggling, which in turn will ensure the growth of goods turnover, and therefore, an increase in revenues to the state budget.Therefore, today there is an urgent need to speed up the process of digitalization of customs policy in order to improve the effectiveness of customs procedures in Ukraine, review approaches to ensure their effectiveness and form an effective customs risk management system. The customs structure of the state must have powerful information support in the form of a qualitatively built system of information and analytical support. This can be achieved by creating a system of information modules. That is why the new stage of development of the customs system of Ukraine is impossible without the development of network information support. Information digitization of customs procedures should correspond to electronic business, trade and electronic foreign economic documents.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Адміністративно-правова характеристика публічного адміністрування сфери охорони здоровя в Сполучених Штатів Америки: порівняльно-правовий аспект
    (Pan-European University, 2018) Стрельченко, Оксана; Strelchenko, Oksana; Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
  • No Thumbnail Available
    Item
    До питання міжнародного співробітництва у сфері митної справи
    (Національна академія внутрішніх справ, 2022-10-21) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
  • No Thumbnail Available
    Item
    Домашнє насильство як основна форма порушення прав людини
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-11-27) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
  • No Thumbnail Available
    Item
    Екологічна безпека: загрози та проблеми правового забезпечення в умовах воєнного стану
    (ПВНЗ «Університет сучасних знань», 2024) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Булик, Ірина Леонтіївна; Bulyk, Iryna; Мартиненко, Діана Борисівна; Martynenko, Diana
    Стаття присвячена актуальній на сьогоднішній день проблемі правового забезпечення екологічної безпеки в умовах воєнного стану. У статті проаналізовано поняття екологічної безпеки, положення чинного національного законодавства щодо її забезпечення в умовах воєнного стану, вплив військових дій на стан екосистем та окремих природних ресурсів в Україні. Висвітлено проблеми правового гарантування екологічної безпеки в умовах військового конфлікту, що надзвичайно актуально для України. На підставі аналізу українських та зарубіжних джерел щодо правового регулювання захисту довкілля під час ведення воєнних дій, зроблено висновок про катастрофічну шкоду довкіллю, яку завдано військовою агресією російської федерації. Зазначається, що одним із найбільш актуальних рівнів негативного впливу збройних конфліктів є вплив на довкілля. Наголошується на тому, що виникнення в умовах військового конфлікту ризиків для життя і здоров’я людини, які зумовлюють незадовільний стан довкілля, потребує швидкого пошуку оптимальних шляхів ліквідації їх наслідків та правове забезпечення екологічної безпеки населення. Насамперед це розвиток та удосконалення законодавства у цій галузі національної безпеки з урахуванням міжнародного досвіду. Також, невід’ємним напрямом адаптації правової системи України до умов військового конфлікту є вдосконалення державно-правового механізму реагування на екологічні виклики і загрози. Встановлено, що усі положення міжнародних актів, які врегульовують питання забезпечення екологічної безпеки закликають міжнародну спільноту вживати заходів, спрямованих на запобігання або мінімізацію руйнівного впливу на навколишнє середовище під час військових дій. Звертається увага на те, що окремий блок нормативних актів України присвячено правовому врегулюванню порядку та методик визначення шкоди і збитків, завданих довкіллю України внаслідок збройної агресії російської федерації. Встановлено, що незважаючи на те, що війна триває, вже спостерігається розвиток нормативних актів, спрямованих на врегулювання відбудови зруйнованих чи пошкоджених територій та об’єктів. Проаналізовано окремі з них, виявлено недоліки та запропоновано шляхи їх усунення. The article is devoted to the currently relevant problem of legal provision of environmental security under martial law. The article analyzes the concept of environmental security, provisions of the current national legislation regarding its provision in the conditions of martial law, the impact of military operations on the state of ecosystems and certain natural resources in Ukraine. The problems of legal guarantee of environmental safety in the conditions of military conflict, which is extremely relevant for Ukraine, are highlighted. Based on the analysis of Ukrainian and foreign sources regarding the legal regulation of environmental protection during hostilities, a conclusion was made about the catastrophic damage to the environment caused by the military aggression of the Russian Federation. It is noted that one of the most relevant levels of negative impact of armed conflicts is the impact on the environment. It is emphasized that the occurrence of risks to human life and health in the conditions of a military conflict, which lead to an unsatisfactory state of the environment, requires a quick search for optimal ways to eliminate their consequences and legal provision of environmental safety of the population. First of all, this is the development and improvement of legislation in this field of national security, taking into account international experience. Also, an integral direction of the adaptation of the legal system of Ukraine to the conditions of the military conflict is the improvement of the state-legal mechanism for responding to environmental challenges and threats. It has been established that all provisions of international acts that regulate the issue of ensuring environmental security call on the international community to take measures aimed at preventing or minimizing the destructive impact on the environment during military operations. Attention is drawn to the fact that a separate block of normative acts of Ukraine is dedicated to the legal regulation of the procedure and methods of determining damage and losses caused to the environment of Ukraine as a result of the armed aggression of the Russian Federation. It was established that despite the fact that the war continues, the development of normative acts aimed at regulating the reconstruction of destroyed or damaged territories and objects is already being observed. Some of them were analyzed, shortcomings were identified and ways of their elimination were proposed.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Забезпечення прав громадян в умовах надзвичайних режимів
    (Видавничий центр «Кафедра», 2023-06-05) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Шевченко, Любовь Васильевна
  • No Thumbnail Available
    Item
    Засоби виправлення та ресоціалізації засуджених жінок: міжнародний досвід
    (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Шевченко, Денис Сергійович; Shevchenko, Denys
    Стаття присвячена узагальненню міжнародного досвіду щодо залучення засуджених жінок до праці, професійного навчання та навчання з метою сприяння їх ресоціалізації. Проаналізовано процес залучення засуджених жінок до праці та професійного навчання на прикладі країн із розвиненою пенітенціарною системою та висвітлено шляхи вирішення проблеми їх працевлаштування під час відбування покарання. Зазначається, що освіта та професійна підготовка засуджених, зокрема жінок, є ефективним засобом зниження рівня рецидивної злочинності, а також дає змогу зменшити витрати на утримання засуджених за повторні злочини. Світовий досвід у цій галузі є одним із найважливіших джерел прогресивних інноваційних ідей. Це невід’ємна частина міжнародного пенітенціарного співробітництва. Сьогодні міжнародне співробітництво пенітенціарної системи України здійснюється за такими напрямами: реалізація міжнародних проектів та впровадження зарубіжного досвіду в гуманітарних засадах; виконання висновків і рекомендацій органів ООН і Ради Європи. Пенітенціарна система нашої країни має найтісніші зв'язки з країнами Німеччини, Франції, Швейцарії, Англії. Незважаючи на національну та іншу специфіку цих країн, застосування їхнього досвіду дозволить заощадити час і уникнути помилок у розвитку діяльності установ, що виконують кримінальні покарання, врахувати місцеві умови та суттєво вдосконалити нашу систему ресоціалізації осіб, які перебувають у в'язницях. Слід зазначити, що досвід зарубіжних країн щодо трудового залучення засуджених до позбавлення волі розділився, в одних - залучення до праці є обов'язковим, в інших - здійснюється за його бажанням. В Україні засуджені до позбавлення волі мають право працювати на громадських засадах на підставі цивільно-правового договору або трудового договору, укладеного між засудженим і фізичною особою - підприємцем або юридичною особою, для якої засуджені виконують роботу, або надавати послуги. Таким чином, доцільно проаналізувати процес залучення засуджених, зокрема жінок, до роботи на прикладі країни з розвиненою пенітенціарною системою та визначити шляхи вирішення питання їх працевлаштування під час відбування покарання. Адже професійне навчання є однією з найважливіших освітніх та реабілітаційних програм, які можуть бути організовані в місцях позбавлення волі. The article is devoted to the generalization of international experience regarding the involvement of convicted women in work, professional training and education in order to promote their resocialization. The process of engaging convicted women in work and vocational training is analyzed on the example of countries with a developed penitentiary system, and the ways of solving their employment while serving their sentence are highlighted. It is noted that education and vocational training of convicts, in particular women, is an effective way to reduce the level of recidivism, and makes it possible to reduce the costs of maintaining offenders convicted of repeated crimes. World experience in this field is one of the most important sources of progressive innovative ideas. It is an integral part of international penitentiary cooperation. Today, the international cooperation of the penitentiary system of Ukraine is carried out in the following areas: implementation of international projects and implementation of foreign experience on humanitarian grounds; implementation of conclusions and recommendations of UN and Council of Europe bodies. The penitentiary system of our country has the closest ties with the countries of Germany, France, Switzerland, and England. Despite the national and other specificities of these countries, the application of their experience will save time and avoid mistakes in the development of the activities of institutions that carry out criminal punishments, take into account local conditions and significantly improve our system of resocialization of persons who are in prisons. It should be said that the experience of foreign countries in terms of labor involvement of those sentenced to imprisonment is divided, in some - labor involvement is mandatory, in others - it is carried out at his will. In Ukraine, those sentenced to imprisonment have the right to work on a voluntary basis on the basis of a civil law contract or an employment contract concluded between the convict and a natural person - an entrepreneur or a legal entity, for whom the convicts perform work or provide services. Thus, it is expedient to analyze the process of engaging convicts, in particular women, to work on the example of a country with a developed penitentiary system and to identify ways of solving their employment while serving their sentence. After all, professional training is one of the most important educational and rehabilitation programs that can be organized in prisons.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Компаративістський аналіз проблем забезпечення права на працю жінок в умовах відбування покарання: на прикладІ України та США
    (Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2021) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Шевченко, Денис Сергійович; Shevchenko, Denys
    Стаття присвячена вивченню досвіду США щодо сприяння соціальній адаптації засуджених жінок різними засобами професійної підготовки та навчання. Проаналізовано процес залучення засуджених жінок до праці на прикладі країни із розвиненою пенітенціарною системою та виокремити шляхи вирішення їхньої трудової зайнятості під час відбування покарання. Зазначено, що освіта засуджених, зокрема жінок є ефективним способом зниження рівня рецидивної злочинності, та дає змогу скоротити витрати на утримання правопорушників, засуджених за повторні злочини. Визначено, що особливий інтерес із досвіду США становить така форма існування виправних установ, як приватизація в’язниць. Приватні в’язниці США гарантовано отримують грошову компенсацію на утримання одного ув’язненого, незалежно від витрат, таким чином прибутковість досягається за рахунок кількості осіб, що перебуває за ґратами. Автором зазначається, що практика приватних в’язниць неоднозначна і суперечлива, однак, ефективність будь-якого проекту можливо перевірити лише на практиці, а для цього потрібно створити хоча б одну приватну в’язницю. І, хоча концепція приватних в’язниць у нашій державі на законодавчому рівні поки що не врегульована, водночас, ідея створення таких в’язниць в Україні, може стати гарною альтернативою чинній системі, що дозволило б у рази зменшити витрати на утримання засуджених та загалом зменшити економічне навантаження на державні пенітенціарні установи. Також, як показує міжнародний досвід, приватні в’язниці можуть не тільки покращити стан пенітенціарної системи, а й принести в державний бюджет додаткові кошти шляхом залучення приватних інвесторів до пенітенціарної системи. Існує декілька форм залучення приватних інвесторів до пенітенціарної системи: приватні підприємці надають послуги в сфері харчування, освіти, медицини; будівництво в’язниці приватною компанією та управління державними органами пенітенціарної служби; управління в’язницею передається повністю приватній особі; приватний інвестор проектує, будує та керує в’язницею на умовах лізингу, по закінченню терміну договору в’язниця переходить у власність держави. Необхідним вбачається розроблення суворих правил тримання засуджених у приватизованих в’язницях і здійснювати повний і суворий контроль за їх виконанням, для забезпечення безпеки засуджених у приватизованих в’язницях у цілому, і жінок-засуджених зокрема, щоб прагнення отримати прибуток не затьмарило потреб у освіті, професійній підготовці та оплачуваній праці. The article is dedicated to the achievement of the US certificate of good social adaptation of condemned women by various means of vocational training and education. The process of pursuing sentenced women to labor in the butt of the country from the broken penitentiary system and viokremiti way to improve their employment was analyzed. It was appointed that the enlightenment of convicts, the defense of women is an effective way to reduce the rate of recurrent malice, and that gives the ability to speed up the punishment for the punishment of law-breakers convicted of repeated malice. It is indicated that it is of particular interest from the knowledge of the United States to establish such a form of establishing vipravnih statutes, like privatization of the covenant. U.S. private prisons are guaranteed to receive a penny compensation for the death of one wounded, unscrupulously ill, such a rite of passage is available for the account of the amount of money that is spent on the gates. The author states that the practice of private feuds is ambiguous and super-simplistic, however, the effectiveness of any project can be overestimated in practice, and for which it is necessary to create one private feud. I, although the concept of private feuds in our state on the legislator’s level is not yet regulated, at the same time, the idea of creating such feuds in Ukraine can become a garble alternative to the clerical system, which would allow to change the debt on the death of a convicted person set economic prospects for state penitentiaries. So, as showing the international opinion, private institutions can not only improve the prison system, but also bring additional money to the state budget with a way to lure private investors to the penitentiary system. Іsnuє dekіlka of forms of lubrication of private investors to the penitentiary system: private enterprises provide services in the field of food, education, medicine; life in a private company and the management of state bodies of the penitentiary service; management in the house is transferred to a completely private person; The private investor of the project, which will be in charge of the minds of the leasing, at the end of the contract, will transfer to the power of the state. It is necessary to expand the suvorih rules of the trial of litigation in privatized litigations and to establish a new and suvoriy control over them, to ensure the safety of litigation in privatized litigations in general, and women-convicted zocrema, professional training and paid work.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ліцензування в галузі забезпечення ядерної безпеки
    (Видавничий центр «Кафедра», 2022-05-18) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
  • No Thumbnail Available
    Item
    Міжнародний досвід управління персоналом на державній службі
    (Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2024) Сірий, Юрій Миколайович; Siryi, Yurii; Булик, Ірина Леонтіївна; Bulyk, Iryna; Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    В науковій статті визначено, що міжнародний досвід управління персоналом на державній службі відіграє ключову роль у вдосконаленні державного управління та підвищенні ефективності його функціонування в Україні. Авторами досліджуються передові практики та стратегії з управління персоналом, які використовуються у країнах Європейського Союзу, на прикладі Польщі, Франції, Німеччини, Латвії та Іспанії. Аналізуються основні аспекти міжнародних стандартів, рекомендації міжнародних організацій та європейських установ щодо формування професійної та етичної культури управління персоналом в державному секторі. Також висвітлюються сучасні підходи до вдосконалення процесів управління, навчання та розвитку працівників державної служби, а також механізми забезпечення транспарентності та відповідальності у керуванні людськими ресурсами. Встановлено, що основна проблема управління персоналом у державній службі полягає в значному розриві між сучасними глобальними викликами, які вимагають швидких рішень від державних службовців, та застарілими методами й підходами, що все ще використовуються в системі. Стверджується, що для наближення системи державної служби в Україні до європейської моделі передусім потрібно впровадити ефективні механізми розподілу політичної влади та адміністрації. Це включає створення єдиного корпусу державних службовців та чітке визначення сфери впливу політичних діячів на адміністративні процеси. Важливим аспектом є уточнення обов'язків і компетенцій для зменшення впливу політичних номінацій на кількість посад. Важливо уникати призначення державним службовцям рангів або категорій у політичних структурах. При аналізі міжнародного досвіду управління персоналом важливо враховувати особливості українського суспільства та національні традиції. Необхідно забезпечити ефективне управління персоналом, спрямоване на підвищення організаційної дисципліни та ефективності державних органів. Це включає чітке розподілення обов'язків, встановлення ієрархії посад та регулювання службових відносин. Основною метою роботи з персоналом державної служби є формування висококваліфікованих фахівців з відповідальністю та здатністю працювати в колективі. The scientific article determined that the international experience of personnel management in the public service plays a key role in improving public administration and increasing the efficiency of its functioning in Ukraine. The authors examine the best practices and strategies for personnel management, which are used in the countries of the European Union, using the example of Poland, France, Germany, Latvia and Spain. The main aspects of international standards, recommendations of international organizations and European institutions regarding the formation of a professional and ethical culture of personnel management in the public sector are analyzed. Modern approaches to improving the processes of management, training and development of civil service workers, as well as mechanisms for ensuring transparency and responsibility in human resources management are also highlighted.It has been established that the main problem of personnel management in the public service is a significant gap between the modern global challenges that require quick decisions from civil servants and the outdated methods and approaches that are still used in the system.It is argued that in order to bring the civil service system in Ukraine closer to the European model, first of all, it is necessary to implement effective mechanisms for the distribution of political power and administration. This includes the creation of a single corps of civil servants and a clear definition of the sphere of influence of political actors on administrative processes. An important aspect is the clarification of duties and competencies to reduce the influence of political nominations on the number of positions. It is important to avoid assigning ranks or categories to civil servants in political structures. When analyzing the international experience of personnel management, it is important to take into account the peculiarities of Ukrainian society and national traditions. It is necessary to provide effective personnel management aimed at increasing organizational discipline and efficiency of state bodies. This includes a clear division of responsibilities, establishing a hierarchy of positions and regulating service relations. The main goal of working with civil service personnel is the formation of highly qualified specialists with responsibility and the ability to work in a team.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Обмеження прав здобувачів вищої освіти щодо виїзду за кордон в умовах воєнного стану
    (Видавничий дім «Гельветика», 2022) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
  • No Thumbnail Available
    Item
    Особливості надання адміністративних послуг у зарубіжних країнах
    (ПВНЗ «Університет сучасних знань», 2023) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    У статті висвітлено сучасний стан надання адміністративних послуг у деяких зарубіжних країнах (Німеччина, Польща, Велика Британія, Литва, Нідерланди, тощо), та визначено можливості використання критеріїв якості послуг, що надаються владою громадянам в діяльності державних органів України через формулювання відповідних законодавчих пропозицій. Встановлено, що надання адміністративних послуг у закордонних країнах і Україні відрізняється за суттю та метою роботи. Система надання адміністративних послуг у розглянутих країнах спрямована на забезпечення населення усіма видами соціальних гарантій. Надання адміністративних послуг в закордонних країнах є відкритим та прозорим процесом, а в Україні досі немає таких ефективних взаємовідносин між споживачами та надавачами адміністративних послуг. У більшості з цих країн діяльність спрямовується на: створення зручних і досяжних умов для отримання послуг громадянами, а саме: впровадження і розвиток інтегрованих офісів; пошук оптимального суб’єкта надання послуг, використання компетентних інституцій; використання систем локальних інформаційних мереж і сегментів глобальної інформаційної мережі для надання послуг; створення веб-порталів, присвячених адміністративним послугам; здійснення електронізації окремих послуг. Звертається увага на доцільність систематичного моніторингу, розбудови системи управління якістю та автивного впровадження iннoвaцiйниx тexнoлoгiй для зaпpoвaджeння в Укpaïнi. Наголошується на перспективності польського та німецького досвіду організації надання адміністративних послуг, зокрема на політиці зменшення спілкування між надавачами та споживачами адміністративних послуг з одночасним збереженням якості надання цих послуг. Стверджується, що тільки відкритість державного сектору для громадян забезпечує необхідну якість та доступність адміністративних послуг у системі публічних послуг. Запропоновано шляхи вдосконалення надання адміністративних послуг у публічному управлінні. The article highlights the current state of the provision of administrative services in some foreign countries (Germany, Poland, Great Britain, Lithuania, the Netherlands, etc.), and identifies the possibilities of using quality criteria of services provided by the authorities to citizens in the activities of state bodies of Ukraine through the formulation of relevant legislative proposals. It has been established that the provision of administrative services in foreign countries and Ukraine differs in essence and purpose of work. The system of providing administrative services in the considered countries is aimed at providing the population with all types of social guarantees. The provision of administrative services in foreign countries is an open and transparent process, and in Ukraine there is still no such effective relationship between consumers and providers of administrative services. In most of these countries, activities are aimed at: creating convenient and achievable conditions for citizens to receive services, namely: implementation and development of integrated offices; search for the optimal subject of service provision, use of competent institutions; use of local information network systems and segments of the global information network to provide services; creation of web portals dedicated to administrative services; implementation of the electronicization of certain services. Attention is drawn to the expediency of systematic monitoring, development of the quality management system, and proactive implementation of innovative technologies for approval in Ukraine. Emphasis is placed on the perspective of the Polish and German experience in organizing the provision of administrative services, in particular on the policy of reducing communication between providers and consumers of administrative services while maintaining the quality of the provision of these services. It is argued that only the openness of the public sector for citizens ensures the necessary quality and availability of administrative services in the system of public services. Ways to improve the provision of administrative services in public administration are proposed.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Особливості протидії мобінгу в сфері державної служби
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    Стаття присвячена висвітленню однієї з актуальних проблем – запобіганню мобінгу на робочому місці, зокрема на державній службі та його протидії, а також з’ясуванню причин виникнення цього негативного явища для розуміння його природи. Окреслено особливості психологічного тиску (мобінгу) як соціально-правового явища, враховуючи, зокрема, специфіку середовища, в якому державні службовці виконують свої службові обов'язки. Визначено, що загалом поняття «мобінг» є досить новим із погляду на поширення його використання. Початок його наукового вжитку хронологічно збігається з 90-ми роками XX століття, коли перед уже досить технологічним і глобалізаційним суспільством постали гострі питання щодо обмеженості робочих місць, посилення трудової конкуренції, потреби у не тільки професійно навчених спеціалістах, але і у працівниках із відповідним рівнем етико-моральних якостей. Визначено, що боротьба з мобінгом є особливо важливою з точки зору забезпечення безпечних психологічних умов праці та ефективного робочого середовища для державних службовців. Запобігання та протидія мобінгу є не лише трудовою та службовою, а й загально-соціальною проблемою. Розглянуто особливості чинної нормативно-правової бази щодо забезпечення безпечних психологічних умов праці на державній службі та його протидії. Низька якість та обсяг правового регулювання мобінгу зумовлена недооцінкою цього явища та відсутністю необхідних досліджень цього соціально-правового феномену. Як основні засоби запобігання та протидії цькуванню на державній службі запропоновано: постійне навчання (онлайн-навчання) державних службовців та відкрита політика керівництва щодо неприпустимості цькування на державній службі; забезпечення відкритої процедури подання скарги у разі цькування та гарантія розуміння, поваги та підтримки. Також, державний орган має відслідковувати випадки цькування державних службовців та, у разі потреби, надавати розголосу результатам їх вирішення. The article is devoted to the study of the current state of mobbing in the public service. The features of violence as a socio-legal phenomenon are outlined, taking into account, in particular, the specifics of the environment in which public officials perform their official duties. It was determined that, in general, the concept of "mobbing" is quite new from the point of view of the spread of its use. The beginning of its scientific use chronologically coincides with the 90s of the 20th century, when an already quite technological and globalized society faced acute questions regarding the limitation of jobs, increased labor competition, acceleration, the need for not only professionally trained specialists, but also for employees with the appropriate level of ethical and moral qualities. However, the very phenomenon that this term denotes and summarizes has existed for a long time.It was determined that the fight against mobbing is particularly important from the point of view of ensuring safe psychological working conditions and an effective working environment for civil servants. Prevention and countering of mobbing is not only a labor and official problem, but also a general social problem.The article examines the features of the current legal framework for ensuring safe psychological working conditions in the civil service and its countermeasures. The Law of Ukraine "On Civil Service" states that there are certain legal norms that regulate safe psychological working conditions in the civil service, but these legal norms have a number of shortcomings. There is no effective system for countering manifestations of violence in the public service. The low quality and volume of legal regulation of mobbing is caused by the underestimation of this phenomenon and the lack of necessary research into this socio-legal phenomenon. The main features of the issue of distinguishing the category of mobbing from related legal definitions are presented. The main criteria for differentiation are legislative consolidation; the content of the legal category; the environment of the phenomenon's spread; the subject; the nature of the subject who commits the act; object and responsibility for actions. It was established that the Law of Ukraine "On Amendments to Certain Legislative Acts of Ukraine Regarding the Prevention and Counteraction of Mobbing (Harassment)" of November 16, 2022, for the first time in the Code of Labor Laws of Ukraine fixed the signs of the said act, since until that moment the normative array did not contain effective tools to combat mobbing.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Особливості реалізації принципів гендерної рівності у закладах вищої освіти Німеччини
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-14) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Шевченко, Любовь Васильевна
  • No Thumbnail Available
    Item
    Природа психологічного насильства (мобінгу) в Україні
    (ПВНЗ «Університет сучасних знань», 2024) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov
    Стаття присвячена аналізу соціально-психологічних чинників формування та подолання мобінгу на робочому місті. Розглянуто різні види мобінгу, розкрито причини, механізми виникнення, здійснено короткий науковий екскурс до першоджерел проблеми, виокремлено наслідки, накреслено шляхи запобігання мобінгу й методи боротьби із цим деструктивним явищем. Як засвідчує аналіз міжнародного та вітчизняного досвіду, проблема мобінгу є надзвичайно складною для подолання, оскільки особам, які стають жертвами мобінгу, часто приходиться вирішувати цю проблему самостійно. Зроблено висновок, що в Україні важливо вивчати та адаптувати європейський досвід у боротьбі з мобінгом на робочому місці з метою поліпшення умов праці, створення сприятливої психологічної атмосфери, запобігання професійному вигорянню та захисту професійної гідності працівників. The article is devoted to the analysis of socio-psychological factors in the formation and overcoming of mobbing in the workplace. Various types of mobbing are considered, causes and mechanisms of occurrence are revealed, a short scientific excursion to the root causes of the problem is made, consequences are highlighted, ways to prevent mobbing and methods of combating this destructive phenomenon are outlined. As evidenced by the analysis of international and domestic experience, the problem of mobbing is extremely difficult to overcome, since it gains publicity only in extreme cases, and in other cases it is quite hidden, such that, as a rule, it is not carried beyond the boundaries of a social group or collective. The article analyzes the psychological aspects of studying mobbing at the enterprise, its concepts, signs, forms, types and effects of influence on employees. The methods and procedure for researching sociopsychological factors in the formation and overcoming of mobbing at the enterprise using the systematic review method are substantiated. The socio-psychological factors of the formation and overcoming of mobbing at the enterprise were determined using a systematic review of scientific publications devoted to the study of the outlined problem. It has been confirmed that the formation of mobbing in the collective at the enterprise takes place under the influence of factors that are related to the individual characteristics of employees and the peculiarities of the working environment (with the working collective and the organization as a whole), and it is also shown that overcoming mobing at the enterprise can be implemented by influencing these factors. Mobbing is defined as a specific form of behavior in the workplace, which is resorted to by one employee (or group) in relation to another employee (or group) and which aims to harm the latter. A general description of the types of mobbing (horizontal, vertical, etc.) and the forms of its manifestation (verbal or physical actions, insults and humiliation related to the professional activity of the employee, etc.) is given. It was concluded that in the process of overcoming mobbing, it is necessary to analyze and assess the problem situation, identify victims and initiators of mobbing, choose means of overcoming mobbing, draw up a plan of necessary measures and, finally, implement it.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Проблеми правового регулюваня державного нагляду у сфері забезпечення ядерної безпеки
    (Видавничий дім «Гельветика», 2022) Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Шевченко, Любовь Васильевна
    В даній науковій статті розглянуто особливості адміністративно-правового регулювання державного нагляду щодо безпеки об’єктів використання ядерної енергії, які містять потенційну небезпеку для життя і здоров’я населення, стану навколишнього середовища, національної безпеки, тощо. Досліджено мету здійснення перевірки дотримання на об’єктах державного нагляду вимог законодавства України, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, з фізичного захисту та умов ліцензій і дозволів та прийняття відповідних заходів впливу у разі порушення вказаних вимог для забезпечення захисту персоналу, населення та навколишнього природного середовища. Акцентовано увагу на особливостях правового регулювання процедури здійснення державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки, зокрема проведено аналіз порядку здійснення державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки та врегулювання процедурних питань реалізації функцій Державної інспекції ядерного регулювання Укрaїни. Розглянуто питання щодо механізму видачі спеціальних дозволів на ведення діяльності в галузі використання атомної енергії; порядку організації та періодичності перевірок, їх предмет та підстави проведення; щодо дотриманням законодавства, умов, передбачених документами дозвільного характеру, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки суб’єктами державного нагляду та контролю. Визначено пріоритети забезпечення виконання чинних регулюючих положень та умов ліцензій, зокрема у разі вчинення ліцензіатом грубого порушення умов дії ліцензії, які були виявлені в процесі перевірки ліцензіата при здійсненні державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки державним інспектором з ядерної та радіаційної безпеки. Зазначено, що існування механізму видачі спеціальних дозволів на ведення діяльності в галузі використання атомної енергії зумовлює функціонування певних повноважень, наявних в уповноваженого органу державного нагляду у сфері забезпечення ядерної безпеки, які дозволяють точно, і оперативно визначити чи виконуються умови ліцензії ліцензіатами. In this scientific article, the peculiarities of the administrative and legal regulation of the security of the sovereign over the camp of the safety of objects of nuclear energy are examined, in order to avenge the potential for harm to the life and health of the population, I will become a safer environment. Emphasis is placed on the peculiarities of the legal regulation of the procedure for establishing state supervision of the nuclear security camp, and an analysis is made of the procedure for establishing state supervision of pre-trial nuclear and radiation safety to regulate the procedural power of the implementation of the functions of the Ukrainian State Regulation. A review was made of the mechanism for granting special permits for the conduct of activities in the atomic energy room; the order of organization and frequency of revisions, their subject and presentation; until the end of legislation, minds, transferring documents of a permissible nature, norms, rules and standards for nuclear and radiation safety by subjects of state supervision and control. It is noted that the existence of a mechanism for issuing special permits for conducting activities in the field of atomic energy use conditions the functioning of certain powers available to the authorized state supervision body in the field of ensuring nuclear safety, which allow to accurately and quickly determine whether licensees are fulfilling the license conditions.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Проблемні аспекти апеляційного провадження в адміністративному судочинстві
    (Видавничий дім «Гельветика», 2024) Булик, І. Л.; Bulyk, I.; Шевченко, Любов Василівна; Shevchenko, Liubov; Мартиненко, Д. Б.; Martynenko, D.
    Стаття присвячена проблемним питанням апеляційного провадження в адміністративному судочинстві України, які обумовлюють справедливість рішень та стабільність правової системи. У статті проаналізовано фактори, які впливають на тривалість та ефективність апеляційного провадження та вдосконалення цього процесу, що може сприяти швидшому та більш ефективному розгляду справ, а також визначити рівень довіри громадян до адміністративної юстиції. Апеляційне провадження в Україні є однією з стадій судового розгляду справи і слугує для перегляду рішення суду першої інстанції. На підставі аналізу національних джерел щодо правового застосування положень Кодексу адміністративного судочинства України, а також беручи до уваги результати доктринальної розробки аспектів апеляційного провадження в адміністративному судочинстві, науковцями виокремлено декілька процесуально-правових чинників, які визначають ступінь ефективності апеляційного провадження в адміністративному судочинстві України. Основними є: 1) нечіткий порядок обчислення строків апеляційного оскарження; 2) проблемність недостатнього нормативного забезпечення вимог підготовки справи до розгляду в адміністративному суді; 3) можливість неврахування судом першої інстанції негативних вказівок апеляційного суду в разі повернення справи судом апеляційної інстанції; 4) проблематика дотримання встановлених строків розгляду апеляційних скарг в адміністративному судочинстві; 5) фактична неможливість осіб, які виступають на стороні позивача апеляційної скарги, приєднатися до скарги; 6) недостатні умови для реалізації принципу диспозитивності адміністративним судом апеляційної інстанції. У статті запропоновано вирішення найбільш проблемних питань шляхом впровадження стандартизованих процедур, покращення систем обміну інформацією, забезпечення доступу до юридичної допомоги та здійснення ефективного контролю над вирішенням процесуальних питань в адміністративному судочинстві, забезпечення порядку обчислення строків апеляційного оскарження, удосконалення нормативних вимог щодо належної підготовки справи до розгляду в адміністративному суді та ін. The article is devoted to the problematic issues of appeal proceedings in the administrative judiciary of Ukraine, which determine the fairness of decisions and the stability of the legal system. The article analyzes the factors that affect the duration and effectiveness of appeal proceedings and the improvement of this process, which can contribute to faster and more effective consideration of cases, as well as determine the level of trust of citizens in administrative justice. Appellate proceedings in Ukraine are one of the stages of the trial and serve to review the decision of the court of first instance. Based on the analysis of national sources regarding the legal application of the provisions of the Code of Administrative Proceedings of Ukraine, as well as taking into account the results of the doctrinal development of aspects of appeal proceedings in administrative proceedings, scientists singled out several procedural and legal factors that determine the degree of effectiveness of appeal proceedings in the administrative proceedings of Ukraine. The main ones are: 1) the unclear procedure for calculating the terms of appeal; 2) the problem of insufficient regulatory support for the requirements for preparing a case for consideration in an administrative court; 3) the possibility of the court of first instance not taking into account the negative instructions of the appellate court in case the case is returned by the appellate court; 4) the issue of compliance with the established deadlines for consideration of appeals in administrative proceedings; 5) the actual impossibility of persons appearing on the side of the plaintiff of the appeal to join the complaint; 6) insufficient conditions for the implementation of the principle of discretion by the administrative court of appeal. The article proposes to solve the most problematic issues by implementing standardized procedures, improving information exchange systems, ensuring access to legal aid and exercising effective control over the resolution of procedural issues in administrative proceedings, ensuring the procedure for calculating the terms of an appeal, improving regulatory requirements for proper preparation of a case for consideration in the administrative court, etc.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback