Browsing by Author "Simshah, Iryna"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item The impact of digitalization and quarantine restrictions (COVID-2019) on ensuring the quality of educational services(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Sahaidak, Mykhailo; Сагайдак, Михайло Петрович; Сагайдак, Михаил Петрович; Simshah, Iryna; Сімшаг, Ірина ОлександрівнаItem Використання компетентнісного та стейкхолдер-підходів у забезпеченні менеджменту власної кар’єри(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021-05) Сагайдак, Михайло Петрович; Sagaidak, Mikhail; Сагайдак, Михаил Петрович; Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaItem Дослідження сучасних трендів функціонування бізнес-організацій в контекстах викликів VUCA-світу(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Сагайдак, Михаил Петрович; Мерзлякова, Олена Леонідівна; Merzliakova, Olena; Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaItem Налагодження ефективної взаємодії бізнесу та закладів вищої освіти у період воєнного та післявоєнного стану(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaВійськове вторгнення країни-агресора накладає відбиток на діяльність організацій і установ різної сфери діяльності та форм власності. Умови їх функціонування стають все більше складними, невизначеними та непередбачуваними, а швидкість і контекст змін середовища призводить до пошуку нових підходів для забезпечення якості освітніх послуг в умовах викликів сьогодення. The military invasion of the aggressor country leaves an imprint on the activities of enterprises and institutions of various spheres of activity and forms of ownership. The conditions of their operation remain increasingly complex, uncertain and unpredictable, and the speed and context are changing with the environment to find new approaches to ensure the quality of educational services in the conditions of today's challenges.Item Роль стратегічного партнерства у формуванні та розвитку освітньої екосистеми України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025) Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaСфера освітніх послуг України зазнає суттєвих трансформацій, зумовлених цифровізацією, використанням штучного інтелекту, постпандемічними викликами, функціонуванням закладів освіти в умовах воєнного стану та необхідністю модернізації освітніх програм. У статті досліджено роль стратегічного партнерства у формуванні освітньої екосистеми України, визначено його ключових учасників, механізми взаємодії та вплив на розвиток інновацій. Використано методи систематизації, узагальнення, системного та структурного аналізу, а також моделювання для оцінювання взаємозв’язків між елементами освітньої екосистеми в умовах цифрової трансформації та невизначеності. Розкрито сутність понять «стратегічне партнерство» та «освітня екосистема», охарактеризовано основних учасників партнерства: заклади освіти, наукові установи, бізнес-структури, державні органи та міжнародні організації. Доведено, що стратегічне партнерство ґрунтується на довготривалій взаємодії між учасниками задля досягнення спільних стратегічних цілей, що сприяє розвитку інновацій, підвищенню якості освіти та забезпеченню сталого розвитку країни. Обґрунтовано необхідність інтегрованого підходу до управління партнерськими зв’язками, який базується на кооперації освітніх установ, бізнесу, держави та міжнародних організацій. Підкреслено значущість корпоративного менеджменту для закладів вищої освіти та формування підприємницької культури. Визначено, що ефективне управління освітньою екосистемою передбачає довіру між учасниками, доброчесність та відкритість. Запропоновано враховувати ризики та наявні ресурси при розробці стратегічних партнерств, щоб уникнути неефективних об’єднань. Особливу увагу приділено питанням розширення міжнародного співробітництва у сфері освіти, що сприяє обміну передовими практиками та адаптації освітніх стандартів до європейських та світових вимог. Це дозволяє не лише покращити якість освітніх послуг, а й забезпечити конкурентоспроможність українських закладів освіти на глобальному рівні. The sphere of educational services in Ukraine is undergoing significant transformations due to digitalization, the use of artificial intelligence, post-pandemic challenges, the functioning of educational institutions under martial law, and the need to modernize educational programs. The article examines the role of strategic partnership in the formation of the educational ecosystem of Ukraine, identifies its key participants, mechanisms of interaction, and impact on the development of innovations. Methods of systematization, generalization, systemic and structural analysis, as well as modeling are used to assess the relationships between elements of the educational ecosystem in the context of digital transformation and uncertainty. The essence of the concepts of “strategic partnership” and “educational ecosystem” is revealed, and the main participants of the partnership are characterized: educational institutions, scientific institutions, business structures, government agencies, and international organizations. It is proven that strategic partnership is based on long-term interaction between participants to achieve common strategic goals, which contributes to the development of innovations, improving the quality of education and ensuring sustainable development of the country. The need for an integrated approach to managing partnership relations, which is based on cooperation between educational institutions, business, the state and international organizations, is substantiated. The importance of corporate management for higher education institutions and the formation of an entrepreneurial culture is emphasized. It is determined that effective management of the educational ecosystem involves trust between participants, integrity and openness. It is proposed to take into account risks and available resources when developing strategic partnerships in order to avoid ineffective associations. Special attention is paid to the issues of expanding international cooperation in the field of education, which contributes to the exchange of best practices and the adaptation of educational standards to European and world requirements. This allows not only to improve the quality of educational services, but also to ensure the competitiveness of Ukrainian educational institutions at the global level.Item Роль стратегічного планування діяльності підприємств України в умовах невизначеності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-10) Казнодій, Єлизавета Валеріївна; Казнодій, Єлизавета; Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaУ тезах досліджується актуальність і необхідність перегляду підходів до управління та стратегічного планування діяльності підприємств з огляду на змінне бізнес-середовище. Основна увага приділяється аналізу сучасних викликів, які стоять перед українськими підприємствами, та ролі стратегічного планування у забезпеченні їх стійкості. The theses examine the relevance and necessity of reviewing approaches to management and strategic planning of enterprise activities in view of the changing business environment. The main focus is on the analysis of modern challenges facing Ukrainian enterprises and the role of strategic planning in ensuring their sustainability.Item Стратегічне інституційне партнерство у забезпеченні сталих антикорупційних процесів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-11-08) Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaЄвроінтеграційний курс країни та отримання статусу кандидата на членство у Європейському Союзі інтенсифікував трансформаційні та реформаційні процеси. Зокрема, в частині виконання рекомендацій щодо продовження та посилення боротьби з корупцією. Особливу роль у цих процесах відіграє якісна підготовка фахівців антикорупційного спрямування, яка має базуватись на взаємовигідній співпраці усіх зацікавлених стейкхолдерів. The country's European integration course and obtaining the status of a candidate for membership in the European Union have intensified transformation and reform processes. In particular, in terms of implementing recommendations to continue and strengthen the fight against corruption. A special role in these processes is played by high-quality training of anti-corruption specialists, which should be based on mutually beneficial cooperation of all stakeholders.Item Трансформація розвитку бізнес-організацій в умовах VUCA- та BANI-світу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-11-10) Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Сагайдак, Михаил Петрович; Сімшаг, Ірина Олександрівна; Simshah, IrynaСтрімкий розвиток та впровадження цифрових технологій накладає відбиток на діяльності сучасних бізнес-організацій та підходах до управління ними. Умови, в яких вони функціонують, стають все більше невизначеними та непередбачуваними, а «фундаменти» бізнесу крихкими. Сучасні лідери частіше стали використовувати стратегії VUCA для прийняття рішень досягнення поставлених цілей. Однак швидкість та контекст змін призводить до пошуку нових підходів для опису і розуміння турбулентного світу. The rapid development and implementation of digital technologies has an impact on the activities of modern business organizations and approaches to their management. The conditions in which they work are becoming increasingly uncertain and unpredictable, and the "foundations" of business are brittle. Today's leaders are increasingly using VUCA strategies to make decisions about their goals. However, the speed and context of change leads to the search for new approaches to describe and understand the turbulent world.