Browsing by Author "Smolin, Ihor V."
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Аналітична параметризація стратегічної конкурентоспроможності підприємства на продукційно-виробничому ринку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолиін, Игорь Валентинович; Дрінь, Олег Ярославович; Drin, Oleh Ya.; Дринь, Олег ЯрославовичПредставлено авторське бачення суті стратегічної конкурентоспроможності підприємства та визначено ознаки її прояву. Доведено необхідність часової конкретизації стратегічної конкурентоспроможності суб’єкту ринку на основі з’ясування тривалості стратегічного періоду. Обґрунтовано методичні підходи до визначення тривалості стратегічного періоду в досліджуваній сфері діяльності. Запропоновано систему оціночних показників стратегічної конкурентоспроможності підприємства на продукційно-виробничому ринку, що поєднує статичні та динамічні характеристики його конкурентного положення. Розроблено методику оцінювання стратегічної конкурентоспроможності, що ґрунтується на інтегральному та матричному підходах. За умови обмеження інформаційної розрахункової бази, представлено альтернативний показник оцінювання стратегічної конкурентоспроможності, отриманий на основі параметризації поняття конкурентного досвіду підприємства.Item Конкурентна позиція підприємства: протиріччя змістовного наповнення, види та об’єкти спрямування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичВизначено суть конкурентного позиціонування та його види, ідентифіковано об’єкти конкурентного позиціонування, що обумовило необхідність виокремлення понять споживчого і поведінкового позиціонування підприємства. З’ясовано об’єкти спрямування та змістовне наповнення споживчого і поведінкового позиціонування. Суть конкурентної позиції представлено як результат процесу конкурентного позиціонування, що має різні змістовні форми, які відображають систему управлінських зусиль, спрямованих на формування необхідного підприємству уявлення у цільових об’єктів позиціонування. Доведено змістовну відмінність і прикладну різнорідність застосування понять конкурентної позиції і конкурентоспроможності підприємства, прикладна конкретизація яких виявляється у якісному та кількісному вимірах. Обґрунтовано доцільність диференційованого сприйняття стратегічного і поточного конкурентного позиціонування, що в управлінській практиці трансформуються у відповідні конкурентні позиції і співвідносяться як цільовий та сформований у свідомості об’єктів позиціонування образ підприємства.Item Конкурентоспроможність підприємства: об’єкти, критерії, показники оцінювання(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017-10) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичItem Стратегічна конкурентоспроможність підприємства: змістовні імперативи та критерії оцінювання(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2015) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичНадано узагальнюючу характеристику категорії конкурентоспроможності та ознак конкурентоспроможного підприємства. На основі розгляду дискусійних положень розуміння змісту стратегічної конкурентоспроможності викладено авторську позицію, що ґрунтується на конкретизованих ознаках перспективності, тривалості і потенційності розвитку підприємства. До наукової термінології уведено поняття стратегічного періоду, запропоновано його сутнісне визначення та методичні підходи до параметризації тривалості стратегічного періоду. Розглянуто сутнісні ознаки стратегічної конкурентоспроможності підприємства, які складають об’єктну основу визначення її кількісних характеристик. Запропоновано метод оцінювання стратегічної конкурентоспроможності на основі врахування часу функціонування діючого підприємства, досягнутого рівня конкурентоспроможності та ступеня реалізація підприємством цільових параметрів розвитку у поточному періоді, що у формалізованому вигляді спирається на розрахунок коефіцієнтів конкурентного досвіду, досягнутої і динамічної конкурентоспроможності підприємства. Доведено можливість отримання аналітичних висновків, придатних для визначення управлінських рішень, на основі матричного позиціонування складових стратегічної конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта ринку. The general characteristic of the categories of competitiveness and competitive enterprise features is defined. Having analyzed the discussion issues of understanding the content of strategic competitiveness the author stated his position based on concretized characteristics of sustainability and potentiality of the company. The author introduced to the scientific terminology the concept of strategic period, offered its essential definition and methodological approaches to strategic parameterization of its duration. Key features of the strategic competitiveness of enterprises which constitute the basis for determining the object base of its quantity characteristic are considered. The method of evaluation of strategic competitiveness is proposed, based on company operating period, reached level of competitiveness and realization by the company its target parameters during the current period that is based on a formalized calculation of the coefficients of competitive experience, reached and dynamic competitiveness of the company. The expediency of obtaining analytical conclusions useful for determining management decisions based on matrix positioning of components of the strategic competitiveness of the studied market subject are proved. Предоставлено обобщающую характеристику категории конкурентоспособности и признаков конкурентоспособного предприятия. На основе рассмотрения дискуссионных положений понимания содержания стратегической конкурентоспособности изложены авторскую позицию, основанную на конкретизированных признакам перспективности, продолжительности и потенциальности развития предприятия. В научной терминологии введено понятие стратегического периода, предложено его сущностное определение и методические подходы к параметризации продолжительности стратегического периода. Рассмотрены сущностные признаки стратегической конкурентоспособности предприятия, составляющие объектную основу определения ее количественных характеристик. Предложен метод оценки стратегической конкурентоспособности на основе учета времени функционирования действующего предприятия, достигнутого уровня конкурентоспособности и степени реализация предприятием целевых параметров развития в текущем периоде, в формализованном виде опирается на расчет коэффициентов конкурентного опыта, достигнутого и динамической конкурентоспособности предприятия. Доказана возможность получения аналитических выводов, пригодных для определения управленческих решений, на основе матричного позиционирования составляющих стратегической конкурентоспособности исследуемого субъекта рынка.Item Форми прояву та методичний інструментарій оцінювання конкурентоспроможності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичЗдійснено онтологічний аналіз поглядів на сутність і методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Визначено імперативи розуміння конкурентоспроможності як здатності суб’єкта ринку до конкуренції. Доведено, що оцінювання конкурентоспроможності має спиратись на усвідомлення об’єкту конкуренції. Надано змістовне тлумачення об’єкту та предмету конкуренції підприємств на ринку готової продукції. Обґрунтовано доцільність виокремлення форм прояву конкурентоспроможності — досягнутої, потенційної, поточної, та їх аналітичного представлення у статичних і динамічних характеристиках, що є передумовою комплексного оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні оціночні показники та методи розрахунку форм конкурентоспроможності. З’ясовано аналітичні та управлінські переваги методу багатомірного матричного оцінювання комплексної конкурентоспроможності підприємства.Item Форми та показники конкурентоспроможності підприємства на продукційно-виробничому ринку(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2017-04-06) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичItem Функціональна конкурентоспроможності підприємства: поняття, призначення, інструментарій оцінювання(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2017) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичВизначена суть поняття конкурентоспроможності суб’єкта ринку, як його здатності до конкуренції, з виокремлення її видів, що залежать від об’єкта конкуренції на відповідному ринку. З’ясовано суть функціональної конкурентоспроможності підприємства, її управлінське призначення та сфери застосування. Обґрунтовано систему оціночних показників функціональної конкурентоспроможності та методичні підходи до її розрахунку. Доведено, що між показниками функціональної конкурентоспроможності існує складний причинно-наслідковий зв'язок, що обумовлює доцільність її комплексне оцінювання у форматі індивідуалізованої диференціації на основі багатомірного матричного позиціонування. Здійснено аналітичну інтерпретацію можливих конфігурацій складових функціональної конкурентоспроможності підприємства, що дозволяє звірити відповідність фактичного стану функціональної конкурентоспроможності управлінським завданням, визначених менеджментом підприємств. Defined the essence of the market player’s competitiveness definition as it’s ability to competition with isolating its’s types, which depends from the object of competition on the given market. The essence of enterprise’s functional competitiveness, it’s managerial purpose and application spheres is determined. The system of performance indicators of the functional competitiveness and methodical approaches to it’s computation is justified. It is proved that there is complex causal relationship between indexes of functional competitiveness which defines the necessity it’s complex evaluation in the format of individual differentiation based on multidimensional matrix positioning. Analytical interpretation of possible configurations of components of enterprise’s functional competitiveness is performed which allows to verify complience of the actual state of the functional competitiveness against managerial objectives which are defined by enterprise’s management.