Browsing by Author "Stronov, Andrii"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дистанційне обслуговування клієнтів банку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Стронов, Андрій Сергійович; Stronov, Andrii; Нікітін, Андрій ВалерійовичУ роботі досліджено дистанційне банківське обслуговування на прикладі АТ КБ «ПриватБанк». Проаналізовано основні види дистанційного обслуговування, впровадження новітніх технологій, таких як мобільні додатки, чат-боти, та штучний інтелект, що покращують якість обслуговування. Визначено, що адаптація банків до технологічних змін є важливою для підвищення ефективності обслуговування клієнтів та конкурентоспроможності на ринку. The paper analyzes remote banking services using JSC «PrivatBank» as an example. It examines the main types of remote services and the implementation of new technologies such as mobile apps, chatbots, and artificial intelligence to improve service quality. The study highlights the importance of adapting banks to technological changes to enhance customer service efficiency and market competitiveness.Item Розвиток дистанційного банкінгу в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-21) Стронов, Андрій Сергійович; Stronov, Andrii; Нікітін, Андрій ВалерійовичТериторіальне розширення філійної мережі банків не може бути нескінченним, і через сильний розвиток інформаційних технологій банки прагнуть наблизитися до клієнта за рахунок впровадження передових досягнень науки і техніки, реалізованих у різних методах дистанційного банківського обслуговування. У роботі був досліджений розвиток та сучасний стан дистанційного банкінгу в Україні, а також надані практичні рекомендації щодо його поліпшення. Визначені основні недоліки та переваги розвитку дистанційного банкінгу та визначений його рівень на основі аналізу дистанційного банківського обслуговування від Приватбанку. The territorial expansion of the branch network of banks cannot be infinite, and due to the strong development of information technologies, banks strive to get closer to the client through the introduction of advanced scientific and technical achievements implemented in various methods of remote banking services. The paper examined the development and current state of remote banking in Ukraine, as well as provided practical recommendations for its improvement. The main disadvantages and advantages of the development of remote banking are identified and its level is determined based on the analysis of remote banking services from Privatbank.