Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Stryzhak, Artur"

Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Капіталізація як складова інвестиційного потенціалу банківської системи
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Диба, Олександр Михайлович; Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Методологічні підходи до трактування сутності капіталізації банківської системи
    (Національний Банк України, 2014) Диба, Михайло Іванович; Dyba, Mykhailo; Краснова, Ірина Вікторівна; Krasnova, Iryna; Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur
    У статті розглядаються підходи до визначення сутності і змісту понять “капіталізація банку”, “капіталізація банківської системи”, визначено характерні риси, що формують її якісну сторону. Досліджується роль і місце капіталізації в забезпеченні фінансової стабільності.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ознаки визнання проблемного та неплатоспроможного банку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ходакевич, Сергій Іванович; Khodakevych, Serhii; Ходакевич, Сергей Иванович; Щеглюк, Максим Сергійович; Shchehliuk, Maksym; Щеглюк, Максим Сергеевич; Озадовський, Олексій М.; Ozadovskyi, Oleksii; Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur; Стрижак, Артур Петрович
    Одним із найважливіших завдань банку є забезпечення життєдіяльності. Проте не всі банки за умови соціально-економічної невизначеності, наприклад, пандемії covid, російсько-української війни, виявляють здатність до стабільного функціонування. Як наслідок, банки опиняються в кризовій ситуації та/або банкрутують. В економічній літературі давно точиться дискусія про тотожність понять «проблемний банк», «неплатоспроможний банк», «банкрутство». Проте багато питань і наразі залишаються спірними. Стаття спрямована на висвітлення цих проблемних аспектів та пошук шляхів їх розв’язання з урахуванням світового досвіду. На відміну від іншої господарської діяльності, банківська діяльність має свою специфіку пов’язану з ризиками, що безпосередньо впливає на платоспроможність банків, та значно ускладнює формалізацію проблемності, неплатоспроможності та банкрутства. Звертає на себе увагу відсутність у законодавчо-нормативних актах чіткого трактування зазначених понять. Наявні тільки критерії віднесення банку до тієї чи тієї категорії, які в дослідженні згруповані за певними критеріями. Однак спірним лишається питання наявності у НБУ розширених повноважень щодо визнання проблемності банківської установи з інших причин. Визнання банку проблемним є банківською таємницею, на відміну від неплатоспроможності банку. У питаннях визнання банку проблемним і врегулювання неплатоспроможності адміністративні повноваження розподілено між НБУ та ФГВФО. У дослідженні представлено алгоритм дій ФГВФО при отриманні рішення НБУ про віднесення банку до категорії проблемних. Причиною настання неплатоспроможності банків визнано наявність фінансової асиметрії, і отже, неплатоспроможність трактується як нездатність заплатити свої борги. Проте зазначено, що важливішим слід вважати порушення життєдіяльності банку, або погіршення фінансового стану банківської установи що унеможливлює діяльність банку як фінансового посередника. Така ситуація вже несе відповідну суспільну загрозу. Процедурі визнання неплатоспроможності притаманний певний суб’єктивізм. У разі неможливості врегулювання неплатоспроможності ФГВФО перебирає повноваження щодо виведення банку з ринку. Акцентовано увагу на дуалізмі визнання банку неплатоспроможним: як заходу впливу та фактично визнання ситуації банкрутства банку, із застосуванням процедури ліквідації. Розглянуто світовий досвід вирішення цих питань. One of the most critical tasks of a bank is to ensure its viability. However, not all banks demonstrate the ability to function stably under conditions of socio-economic uncertainty, such as the Covid pandemic or wars. Consequently, banks find themselves in crisis situations and/or go bankrupt. In economic literature, there has long been a debate about the identity of the concepts of a «problem bank,» «insolvent bank,» and «bankruptcy». However, many issues remain contentious to this day. This article aims to shed light on these problematic aspects and explore solutions considering global experience. Unlike other economic activities, banking has its own specificity linked to risks that directly affect the solvency of banks and significantly complicate the formalization of problems, insolvency, and bankruptcy. Attention is drawn to the absence of clear definitions of these concepts in legislative acts. There are only criteria for categorizing a bank into one category or another, which are grouped in the study according to certain criteria. However, the question of the National Bank of Ukraine (NBU) having extended powers regarding the recognition of a bank’s problematic status for other reasons is disputed. The recognition of a bank as problematic is a banking secret, unlike insolvency. In matters of recognizing a bank as problematic and regulating insolvency, administrative powers are divided between the NBU and the Deposit Guarantee Fund (FGVFO). The study presents the algorithm of actions of FGVFO when receiving a decision from the NBU to classify a bank as problematic. The presence of financial asymmetry is identified as a cause of insolvency, where insolvency is interpreted as the inability to pay debts. However, it is noted that a more critical issue should be the disruption of the bank’s operations or a deterioration in the financial condition of the banking institution, which prevents the bank from functioning as a financial intermediary. Such a situation already poses a corresponding societal threat. The procedure for recognizing insolvency is subject to certain subjectivity. In case insolvency cannot be resolved, FGVFO takes the authority to withdraw the bank from the market. Emphasis is placed on the duality of recognizing a bank as insolvent: as a measure of influence and the actual recognition of the bank’s bankruptcy situation, with the application of liquidation procedures. World experience in addressing these issues is also discussed.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Прискорення капіталізації банківської системи України за аспектами впливу іноземного інвестування
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-10-21) Диба, Олександр Михайлович; Dyba, Oleksandr Myhajlovych; Осадчий, Євгеній Сергійович; Osadchiy, Evgeniy; Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur
    Розглянуто проблеми сучасного рівня капіталізації банківської системи України за аспектами позитивного і негативного впливу іноземного інвестування, запропоновано заходи збільшення капіталізації.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Роль інвестицій у капіталізації банківської системи України
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-04-22) Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Тенденції формування власного капіталу в банківській системі України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05-28) Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur
    У статті проаналізовано склад та структуру власного капіталу вітчизняних банків у розрізі груп за розміром активів згідно класифікації НБУ.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Інноваційні технології в маркетинговій політиці банків
    (Національний університет «Острозька академія», 2023-03) Краснова, Ірина Вікторівна; Krasnova, Iryna; Краснова, Ирина Викторовна; Данилюк, Євгеній Юрійович; Danyliuk, Yevhenii; Стрижак, Артур Петрович; Stryzhak, Artur
    У статті досліджено тренди інноваційних маркетингових технологій у діяльності банків та визначено особливості каналів комунікацій в умовах цифровізації. Виокремлено чотири типи бізнес-моделі маркетингової політики банку в умовах цифровізації. Визначено напрями розробки та впровадження технологій Digital Marketing, як таргетивного та інтерактивного маркетингу. Розглянуто нові підходи, інноваційні інструменти та канали комунікації Digital Marketing банківських продуктів та послуг. Акцентовано увагу на специфіки використання цифрових каналів та технології. In the face of dynamic changes and uncertainties such as pandemics, crises, and war, the banking business is focusing on maximizing its transition to online services. This requires a constant search for innovative banking service channels that reduce irrational operating costs, while ensuring that each client can receive necessary banking services. The article aims to study the trends in the development of innovative marketing technologies in the activities of banks and identify the features of communication channels in the context of digitalization. The article notes that the development of innovative marketing technologies for promoting banking products requires a study of the audience to whom these products and services should be directed. This includes the knowledge and skills of using digital financial technologies. Innovations create new opportunities for products/services, as well as new strategies and commercialization channels. The article outlines the problems of providing banking services using digital information technologies in Ukraine. Four types of business models for the bank's marketing policy in the context of digitalization are identified, namely: closed ecosystem, digital "killer", service model, and aggregator model. The article considers the potential opportunities for customers to use such technologies and the capabilities of banks to develop and implement digital marketing technologies. Digital marketing is described as targeted and interactive marketing, which involves the use of information, financial, and digital technologies and channels. New approaches, innovative tools, and communication channels for digital marketing of banking products and services are identified. The article notes that offline channels are still relevant for banking marketing but emphasizes that the use of digital channels has its own specifics and technologies depending on the market segment and audience. Additionally, it should be noted that the development of innovative marketing technologies requires creative thinking and significant information and analytical support.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback