Browsing by Author "Tsygankova, Tatyana"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Polystructural model of the EU environmental policy: an economic approach(ВНЗ «Національна академія управління», 2015) Obolenska, Tetiana; Оболенська, Тетяна Євгенівна; Оболенская, Татьяна Евгеньевна; Tsygankova, Tatyana; Циганкова, Тетяна Михайлівна; Цыганкова, Татьяна Михайловна; Chuzhykov, Victor; Чужиков, Віктор Іванович; Чужиков, Виктор ИвановичThe article describes the features of the European Union environmental policy implementation in the context of economic mechanisms and tools to implement them. The article uncovers the character of polystructurality within the implementation of sectoral and horizontal policies of the EU and the possibility of introducing European approaches to preserve the environment in Ukraine. У статті розглянуто особливості реалізації екологічної політики Європейського Союзу за допомогою економічних механізмів та інструментів її здійснення. Визначено характер поліструктурності в межах реалізації секторальних та горизонтальних політик ЄС та можливості запровадження європейських підходів для збереження довкілля в Україні. В статье рассмотрены особенности реализации экологической политики Европейского Союза при помощи экономических механизмов и инструментов её осуществления. Определен характер полиструктурности в пределах реализации секторальных и горизонтальных политик ЕС и возможности внедрения европейских подходов для сохранения окружающей среды в Украине.Item Багаторівневість сучасної міжнародної торговельної інтеграції(Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва, 2020) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна Михайловна; Яценко, Олена Олександрівна; Iatsenko, Оlena; Яценко, Елена АлександровнаУ статті запропоновано та обґрунтовано багаторівневий підхід до визначення міжнародної торговельної інтеграції. Виявлено, відповідно до виокремлених рівнів, формати та форми здійснення міжнародної торговельної інтеграції. Ідентифіковано основні чинники диверсифікації форматів міжнародної торговельної інтеграції (вихід об’єкту регіональних торговельних угод далеко за межі традиційного фокусу на «пільгових торгових умовах» внаслідок застосування формул «СОТ+» та «СОТ-extra»; розширення та ускладнення глобальних ланцюгів створення доданої вартості; глобальний перехід до індустрії 4.0 тощо). Охарактеризовано формати та форми міжнародної торговельної інтеграції в розрізі виокремлених її рівнів: корпоративного, міждержавного, наднаціонального та глобального. Визначено частку внутрішньо- та зовнішньо регіональної торгівлі деяких інтеграційних об’єднань (АСЕАН, ЄС, СНД, НАФТА (USMCA), КАРІКОМ, ЕКОВАС) та рівень інтегрованості у глобальну торгівлю країн з розвинутою економікою, економікою, що розвивається та з перехідною економікою. The article proposes and substantiates a multilevel approach to the definition of international trade integration. The formats and forms of international trade integration have been identified in accordance with the selected levels. Current trends of globalization of economic development, encourage the consideration of international trade integration in a multilevel format, which allows you to more effectively assess this process. Modern international trade integration takes place at such levels as corporate, interstate, supranational and global, which correspond to the following formats: corporate, bilateral, regional and multilateral. An indicator of the development of integration processes at the corporate level can be the inclusion of the country in global value chains. For analysis at the interstate level it is necessary to determine the volume, structure, intensity and dynamics of trade, and given that this is the most common format of integration, at this level it is advisable to determine the potential for trade integration. The study of the supranational level of international trade integration should include an assessment of: the level of regional trade integration, the share of regional trade in total global trade, the export market share of the region, the intensity of regional trade, the scale of trade between partners and the interdependence of regional trade, symmetry of trade introversion, etc. The development of international trade integration at the global level should be assessed by a set of quantitative indicators and qualitative assessments, and the key criterion of integration progress should be the effectiveness of Multilateral Trade Rounds, which means reaching agreements on modernization of international trade regulation in general and in individual sectors. В статье предложено и обосновано многоуровневый подход к определению международной торговой интеграции. Выявлено, согласно выделенных уровней, форматы и формы осуществления международной торговой интеграции. Идентифицировано основные факторы диверсификации форматов международной торговой интеграции (выход объекта региональных торговых соглашений за рамки традиционного фокуса на «льготных торговых условиях» в результате применения формул «ВТО +» и «ВТО-extra», расширение и усложнение глобальных цепей создания добавленной стоимости, глобальный переход к индустрии 4.0 и т.д.). Охарактеризованы форматы и формы международной торговой интеграции в разрезе выделенных ее уровней: корпоративного, межгосударственного, наднационального и глобального. Определена долю внутри- и внешне региональной торговли некоторых интеграционных объединений (АСЕАН, ЕС, СНГ, НАФТА (USMCA), КАРИКОМ, ЭКОВАС) и уровень интегрированности в глобальную торговлю стран с развитой экономикой, развивающейся и с переходной экономикой.Item Виклики розвитку багатосторонньої системи регулювання міжнародної торгівлі(Mykolas Romeris University, 2019) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна МихайловнаItem Екологічна домінанта розвитку міжнародного маркетингу(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2015-11) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна МихайловнаItem Ключові детермінанти управління маркетинговими активами глобальних компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна Михайловна; Пономаренко, Роман Олександрович; Ponomarenko, Roman; Пономаренко, Роман АлександровичУ результаті систематизації та узагальнення ключових концепцій еволюції інструментів маркетингу глобальних компаній авторами визначена роль маркетингових активів у системі сучасного маркетинг менеджменту (як діалектично вищого етапу розвитку аналізованих інструментів, котрі дозволять подолати антагоністичні протиріччя «P- і C-векторів» їх розвитку). У статті визначений оптимальний набір ключових елементів системи маркетингових активів, котрими є бренд, лояльність споживачів, репутація компанії, мережева кооперація, маркетингова стратегія, внутрішній маркетинг, маркетингова інформаційна система та маркетингові інновації. Шляхом кореляційно-регресійного аналізу ступеня впливу кожного з елементів системи на результативність діяльності глобальних компаній побудовано модель «октагону маркетингових активів» як інтегративного інструменту управління ними. Також у результаті побудови зазначеної моделі авторами визначені найбільш рентабельні маркетингові активи, віддача від інвестицій та розвитку компетенцій у сфері ефективного управління ними будуть приносити компанії найвищий рівень прибутку. На основі узагальнення регіональних і галузевих особливостей управління розрізненими елементами системи маркетингових активів глобальних компаній було встановлено ключові регіональні та галузеві пріоритети формування, розвитку та удосконалення існуючих концепцій міжнародного маркетинг-менеджменту, зокрема в розрізі побудови авторської інтегративної моделі октагону.Item Комерційна дипломатія у двосторонніх відносинах(2010) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна Михайловна; Гончарук, Андрій ІвановичItem Корпоративні системи маркетингової інформації у забезпеченні безпеки міжнародного бізнесу(Mykolas Romeris University, 2018) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна МихайловнаЗапропоновано доцільну структуру системи маркетингової інформації в міжнародному бізнесі. Здійснено порівняння ключових елементів системи маркетингової інформації компанії – моніторингу, маркетингових досліджень та конкурентної розвідки. Охарактеризовано особливості використання систем маркетингової інформації ТНК та малих і середніх підприємств. Ідентифіковано та розкрито сутність ключових методологічних та організаційних проблем формування систем маркетингової інформації в міжнародному бізнесі.Item Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна Михайловна; Іщенко, Анна Володимирівна; Ishchenko, Anna; Ищенко, Анна ВладимировнаУ контексті постіндустріального розвитку світової економіки, загострення конкуренції на міжнародних товарних ринках запропоновано визначення конкурентоспро¬можного експорту, що ґрунтується як на вже існуючих — усталеність, ефективність, адаптивність та добросовісність конкуренції, критеріях, так і на визначених в роботі — екологічність, сервісне обслуговування, відомість бредду та високотехнологічність. При цьому доведено, що з метою конкретизації складових конкурентоспроможного експорту його слід типізувати залежно від суб’єкту (конкурентоспроможність експорту компанії, країни, регону) та предмету (конкурентоспроможність експорту товарів, послуг, прав на об’єкти інтелектуальної власності), а також враховувати універсальність та специфічність його критеріїв, які запропоновано характеризувати рядом показників на корпоративному та державному рівнях. Систематизовано групи чинників формування конкурентоспроможності експорту (інституційні, фінансово-економічні, маркетингові, зовнішньоторговельні, науково-технологічні, ресурсні та соціально-екологічні). Типізовано маркетингові технології на корпоративному рівні за такими критеріями як: новизна, об’єкт, наявність творчого компоненту, стадії інтернаціоналізації, форми міжнародного маркетингу, ступінь діджиталізації, функції управління, розвиненість клієнтоцентризму, етапи міжнародної маркетингової діяльності, фінансове забезпечення, специфіка міжкорпоративної координації. Досліджено практику застосування компаніями технологій міжнародного маркетингу. В контексті необхідності подолання кризових явищ та збільшення обсягів конкурентоспроможного експорту здійснено оцінку перспектив інтеграції національних виробництв у контрольовані глобальні ланцюги створення доданої вартості з відповідним рейтингуванням, а саме залежно від наявного потенціалу, мінімальності техніко-організаційних змін, необхідності маркетингу, що дозволило визначити найбільш підготовлені до кооперації виробництва та оцінити внесок маркетингу у ринковий успіх.Item Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна МихайловнаВ статті обґрунтовано необхідність постійного дослідження національними експортерами змін у міжнародному середовищі міжнародної маркетингової діяльності. Запропоновано стадії аналізу національного, множинно-національного, регіонального та глобального рівнів середовища, обґрунтовано склад об’єктів і послідовність, моделі та методи аналізу. Деталізовано сфери застосування даних про стан, динаміку та тенденції розвитку середовища міжнародної маркетингової діяльності.Item Сучасна торговельна політика України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна Михайловна; Олефір, Анна Олександрівна; Olefir, Anna; Олефир, Анна АлександровнаItem Управління міжнародною конкурентоспроможністю країн: екологічний аспект(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2018) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tsygankova, Tatyana; Цыганкова, Татьяна МихайловнаМетою статті є узагальнення теоретичних засад підвищення конкурентоспроможності країн у світогосподарській системі, дослідження світового досвіду отримання конкурентних переваг у контексті сталого розвитку, обґрунтування напрямів екологізації вітчизняної економіки для досягнення цілей сталого розвитку та підвищення глобальної конкурентоспроможності України. Методологічна база роботи включає положення теорій та концепцій конкурентоспроможності, а також теоретичних підходів до екологізації економіки. В роботі показано, що в новітніх умовах особливої актуальності набувають глобальні екологічні проблеми людства, що стає причиною орієнтації країн на модель більш конкурентоспроможної та ресурсоефективної «зеленої» економіки. В розвинених країнах активно реалізуються проекти та програми щодо раціонального використання природних ресурсів, здійснюються заходи з екологізації економіки. Відзначено, що в таких умовах екологічні інновації стають однією з ключових конкурентних переваг, рушійною силою економічного зростання. Дослідження найкращої світової практики екологізації економік країн дало змогу виокремити шляхи переходу України до більш конкурентоспроможної та ресурсоефективної «зеленої» економіки. Результати роботи можуть бути використані у подальших наукових дослідженнях і практичних розробках у сфері управління глобальною конкурентоспроможністю. The article summarizes the theoretical principles of increasing the competitiveness of countries in the world economic system. It examines the world experience of obtaining competitive advantages in the context of sustainable development as well as substantiates the directions of ecologization of the domestic economy to achieve the goals of sustainable development and increase the global competitiveness of Ukraine. The methodological basis of work includes the provisions of theories and concepts of competitiveness, as well as theoretical approaches to ecologization of the economy. It is shown that in the newest conditions the global environmental problems of humanity become very urgent, which causes the orientation of countries towards a more competitive and resource-efficient «green» economy. In developed countries projects and programs on the rational use of natural resources are actively being implemented and measures are taken to ecologize the economy. It is noted that in such conditions environmental innovations become one of the key competitive advantages, the driving force of economic growth. The study of the best world ecologization practices of the economies of the countries provides an opportunity to develop ways of transitioning Ukraine to a more competitive and resource efficient «green» economy. The results of the work can be used in further research and practical developments in the field of global competitiveness management.