Browsing by Author "Zakrevskyi, Andrii"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Використання штучного інтелекту у цифровій комерції use of artificial(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-11-03) Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyi, Andrii; Закревский, Андрей ВалерьевичЦя стаття розглядає використання штучного інтелекту в цифровій комерції. Вона висвітлює переваги і виклики цієї технології, показуючи її вплив на створення контенту, автоматизацію бізнес-процесів та аналіз ринкових тенденцій. Стаття наголошує на рості інвестицій у цей сектор та його потенціалі для підвищення конкурентоспроможності компаній. This article explores the use of artificial intelligence in digital commerce. It highlights the advantages and challenges of this technology, showcasing its impact on content creation, business process automation, and market trend analysis. The article emphasizes the growth in investments in this sector and its potential to enhance companies' competitiveness.Item Вплив діджиталізації на ефективність коменційної діяльності українських компаній: виклики та можливості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-11-01) Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyi, Andrii; Яковчук, АнастасіяУ дослідженні проаналізовано вплив діджиталізації на ефективність комерційної діяльності українських компаній, а також розглянуто виклики та можливості цифрової трансформації. Представлені приклади успішних кейсів українських підприємств, що використовують інноваційні IT-рішення для оптимізації бізнес-процесів. The study analyzes the impact of digitalization on the efficiency of commercial activities of Ukrainian companies, as well as considers the challenges and opportunities of digital transformation. Examples of successful cases of Ukrainian enterprises that use innovative IT solutions to optimize business processes are presented.Item Інноваційні технології в управлінні продажами: нові можливості для зростання бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-11-01) Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyi, Andrii; Отрода, Тетяна; Олійник, ЯнаЗдійснено загальне обґрунтування доцільності впровадження інноваційних технологій у процес продажів сучасного підприємства. Визначено основні напрями покращення процесу продажів. Надано характеристику ключовим перспективним інноваційним інструментам, що активно впроваджуються на сьогодні та будуть актуальними в найближчому майбутньому. Визначено необхідність орієнтації на персоналізацію продажів, їхню гнучкість та омніканальність. Зазначено необхідність подальшого дослідження цієї теми у зв’язку з постійною появою нових перспективних напрямів та інструментів. A general substantiation of the feasibility of introducing innovative technologies into the sales process of a modern enterprise has been carried out. The main directions for improving the sales process have been determined. Key promising innovative tools that are actively implemented today and will be relevant in the near future are described. The need to focus on the personalization of sales, their flexibility and omnichannel was determined. The need for further research of this topic is indicated in connection with the constant emergence of new promising directions and tools.