Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Zaryvnykh, Kateryna"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетинг у стратегічному управлінні розвитком бізнесу підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Заривних, Катерина Валентинівна; Zaryvnykh, Kateryna; Ларіна, Ярослава Степанівна
    Маркетинг відіграє ключову роль у стратегічному управлінні розвитком бізнесу підприємства. Його вплив простежується в усіх аспектах функціонування організації, сприяючи створенню та втіленню ефективних стратегій для досягнення успіху та конкурентних переваг. Маркетингові підходи допомагають підприємству не лише адаптуватися до змін в бізнес-середовищі, але й активно формувати своє місце на ринку, залучати та утримувати клієнтів, а також створювати інноваційні продукти та послуги. Маркетингові стратегії дозволяють компанії ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, розуміти її потреби та надавати продукти, які відповідають споживчим очікуванням. Брендинг, позиціонування та комунікаційні стратегії маркетингу формують унікальний образ компанії, що вирізняє її серед конкурентів. Таким чином, дана тема відображає актуальні виклики та завдання, що постають перед сучасними компаніями у контексті маркетинг в стратегічному управлінні розвитком бізнесу підприємства. Авторами було проаналізовано теоретико-методичні засади щодо ролі маркетингу в стратегічному управлінні підприємством, визначили його місце та значущість для забезпечення стійкого розвитку бізнесу на базі аналізу діяльності ТОВ «ДРАГОН КАПІТАЛ ІНВЕСТМЕНТС» та сформовано рекомендації щодо удосконалення маркетингу в стратегічному управлінні розвику бізнесу підприємвства. Marketing plays a key role in the strategic management of an enterprise’s business development. Its influence can be traced in all aspects of the organization’s functioning, contributing to the creation and implementation of effective strategies to achieve success and competitive advantage. Marketing approaches help a company not only adapt to changes in the business environment, but also actively shape its place in the market, attract and retain customers, and create innovative products and services. Marketing strategies allow a company to effectively interact with its target audience, understand its needs, and provide products that meet consumer expectations. Branding, positioning, and communication marketing strategies form a unique image of a company that distinguishes it from its competitors. Thus, this topic reflects the current challenges and tasks faced by modern companies in the context of marketing in the strategic management of enterprise business development. The authors analyzed the theoretical and methodological foundations regarding the role of marketing in the strategic management of an enterprise, determined its place and importance for ensuring sustainable business development based on the analysis of the activities of DRAGON CAPITAL INVESTMENTS LLC and formed recommendations for improving marketing in the strategic management of enterprise business development.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Цифрові технології менеджменту персоналу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Заривних, Катерина Валентинівна; Zaryvnykh, Kateryna; Рудакова, Світлана Григорівна
    Впровадження сучасних інноваційних цифрових технологій у традиційні робочі процеси змінило принципи організації праці, оскільки багато раніше ручних процесів тепер перенесено в цифрове середовище, усунувши потребу в прикріпленні співробітників до робочого місця. Цифрова трансформація змінює спосіб виконання та реалізації роботи, сам робочий процес, стимулює появу цифрового мислення та створює унікальний досвід для співробітників шляхом створення спеціального цифрового середовища та цифрової екосистеми управління персоналом, до якої необхідно адаптувати існуючі HR-технології. Управління менеджментом у цифровій економіці ставить виклик цифровій трансформації компаній і ставить перед ними нові виклики для розвитку цифрових технологій у всіх сферах і сферах їх діяльності. Це створює можливості для компаній перейти на вищий рівень технологічного розвитку через цифрові зміни не лише промисловому секторі економіки, але і в управлінні персоналом. The introduction of modern innovative digital technologies into traditional work processes has changed the principles of work organization, as many previously manual processes have now been transferred to the digital environment, eliminating the need to attach employees to the workplace. Digital transformation changes the way work is performed and implemented, the work process itself, stimulates digital thinking and creates a unique experience for employees by creating a special digital environment and digital ecosystem of personnel management, to which existing HR technologies must be adapted. Management in the digital economy challenges the digital transformation of companies and poses new challenges to the development of digital technologies in all areas and their spheres of activity. This creates opportunities for companies to move to a higher level of technological development through digital change not only in the industrial sector of the economy, but also in personnel management.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Цифрові технології менеджменту персоналу: тенденції та виклики в умовах пандемії Covid-19
    (Мукачівський державний університет, 2021) Кравчук, Оксана Іванівна; Kravchuk, Oksana; Кравчук, Оксана Ивановна; Варіс, (Волобоєва) Ірина Олександрівна; Варіс, Ірина Олександрівна; Varis, Iryna; Варис, Ирина Александровна; Заривних, Катерина Валентинівна; Zaryvnykh, Kateryna
    Стаття присвячена дослідженню тенденцій та викликів цифровізації менеджменту персоналу контексті глобальної віддаленої роботи та дистанційної реалізації трудових процесів в умовах обмежень, спричинених пандемією COVID-19. Проаналізовано напрями цифрової трансформації менеджменту персоналу, визначено фактори її активізації. Узагальнено можливості впровадження та рівень розвитку цифрових HR-технологій. Узагальнено проблеми та виклики для менеджменту персоналу під час цифрової трансформації, зокрема під час впровадження в практику менеджменту персоналу комунікаційних роботів, використання соціальних мереж, аналізу великих масивів даних, машинного навчання та хмарних технологій. За кожним з напрямів цифрової трансформації менеджменту персоналу визначено можливі способи подолання їх реалізації у вимушеній прискореній цифровій трансформації під час пандемії COVID-19. Modern total digitalization of all management and production processes the question of work with the personnel is one of the most actual and difficult. The digital economy creates opportunities of improving the quality of personnel management and its business processes automatization. Digital technologies are the tools of such automatization and digital transformation. Digitization is not a new trend in personnel management. It has been talked about for several years, but only now, in the context of global remote work and remote implementation of work processes in the face of the constraints caused by the COVID-19 pandemic, the digital transformation of personnel management is moving from a fashion trend to a necessity. Business reduces the processes that slow down development, begins to seriously consider personnel management automation, invests resources in the development of technologies that will help make a breakthrough. This article is devoted to the study of digital technologies in personnel management. The main trends of personnel management digitalization, possibilities of introduction and level of development of digital HR-technologies in the software market are considered. The tendencies and development of digital transformation of personnel management in the context of a pandemic are investigated, the key factors activating and forming features of digital transformation of personnel management are defined. The introduction of innovative digital technologies in personnel management will cause the need to solve problems: updating the business processes of personnel management and updating the workforce and ways of organizing work processes. Problems and challenges for personnel management during the digital transformation are summarized, during the implementation in the practice of personnel management of communication robots, social networks, big data analysis, machine learning and cloud-based technologies. In each of the areas of personnel management digital transformation possible ways to overcome their implementation in the forced accelerated digital transformation during the COVID-19 pandemic have been identified. Статья посвящена исследованию тенденций и вызовов цифровизации менеджмента персонала контексте глобальной удаленной работы и дистанционного реализации трудовых процессов в условиях ограничений, вызванных пандемией COVID-19. Проанализированы направления цифровой трансформации менеджмента персонала, определены факторы ее активизации. Обзор возможности внедрения и уровень развития цифровых HR-технологий. Обзор проблемы и вызовы для менеджмента персонала при цифровой трансформации, в частности при внедрении в практику менеджмента персонала коммуникационных роботов, использование социальных сетей, анализа больших массивов данных, машинного обучения и облачных технологий. По каждому из направлений цифровой трансформации менеджмента персонала определены возможные способы преодоления их реализации в вынужденной ускоренной цифровой трансформации во время пандемии COVID-19.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback