2017 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2017 рік by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 38
Results Per Page
Sort Options
Item Мозги на продажу. Как стимулировать ит-разработчиков работать на украинские компании?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Стельмахова, АлександраItem Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зозульов, ОлександрItem Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Бруке, Зач; Brooke, ZachItem Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зозульов, Олександр; Василенко, АнастасіяItem Взаимодействие рынка труда и сферы образования – залог успеха формирования института профессиональных управителей(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Максименко, ОльгаItem Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Віктор, Ян В.Item Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шинкаренко, НаталіяItem Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Жесткова, АлінаItem Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Пустотин, ВадимItem Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Дадо, Ярослав; Віктор, Ян В.Item Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Решетилова, ТатьянаItem Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Решетилова, ТетянаItem Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Ґендерної рівності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лебедєва, ТетянаItem Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаДослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. У 2017 році результати дослідження були презентовані на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій, яке відбулося 27 квітня 2017 року. Ми сподіваємося, що таке обговорення стане доброю традицією асоціації.Item Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Старостіна, Алла ОлексіївнаItem Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Яшкіна, ОксанаItem Умови та звички домогосподарств в польщі та україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Собчик, Геновефа; Крикавський, Євген; Глинський, НазарВ статті проведено порівняльний аналіз преференцій клієнтів роздрібних магазинів в Польщі та Україні. Інформаційною базою для такого аналізу було дослідження думки домогосподарств з різних регіонів цих країн. Дослідження показало цілий спектр відмінностей, які мають місце на польському та українському ринках. Було доведено, що значна частина цих відмінностей спричинена такими чинниками як вартість праці, купівельна спроможність споживачів, рівень розвитку торговельної інфраструктури, відмінності, що лежать в площині культурного середовища.Item Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, СвітланаItem Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шахдинарян, АннаСоздание презентаций уже давно стало ежедневной рутиной в рамках маркетинговых исследований. Специалистам и менеджерам, экспертам и руководителям постоянно приходится делать презентации своих предложений, проектов. Презентация - форма коммуникации с клиентами и партнерам, а также с коллегами внутри компании. Основная цель презентации результатов маркетинговых исследований является быстро и доступно донести клиенту решение его бизнес задачи.Item Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Булатова, Аліна; Река, Олександр