2017 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2017 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 38
Results Per Page
Sort Options
Item Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Рітсон, МаркМарк Прітчард, старший бренд-шеф Procter & Gamble, засудив "стінові сади"( закриті платформи) Google та Facebook і вимагає прозорості від цифрового ланцюжка постачання, оприлюднення нової епохи цифрової реклами.Item Взаимодействие рынка труда и сферы образования – залог успеха формирования института профессиональных управителей(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Максименко, ОльгаItem Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шахдинарян, АннаСоздание презентаций уже давно стало ежедневной рутиной в рамках маркетинговых исследований. Специалистам и менеджерам, экспертам и руководителям постоянно приходится делать презентации своих предложений, проектов. Презентация - форма коммуникации с клиентами и партнерам, а также с коллегами внутри компании. Основная цель презентации результатов маркетинговых исследований является быстро и доступно донести клиенту решение его бизнес задачи.Item Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, СвітланаItem Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шинкаренко, НаталіяItem Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Квахненко, Катерина; Златова, ІринаУ даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.Item Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Віктор, Ян В.Item Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Пустотин, ВадимItem Заглянуть в будущее(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Еременко, АндрейItem Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Баша, Інна Миколаївна; Баша, Инна Николаевна; Манойло, ВіталійItem Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Дадо, Ярослав; Віктор, Ян В.Item Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ковінько, ОленаПроведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.Item Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Миттал, ВикасО чем? Маркетинговые исследования стали стратегическим вариантом для стимулирования продаж, рентабельности и EBITDA. Что это значит? Маркетинговые исследования и аналитика должны связывать информацию о клиентах, рынке и продуктах с продажами, рентабельностью и EBITDA. Что делать? Руководители должны внести интеллектуальные, структурные и культурные изменения, которые помогут их организации реализовать потенциал маркетинговых исследований и аналитики.Item Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Яшкіна, ОксанаItem Мозги на продажу. Как стимулировать ит-разработчиков работать на украинские компании?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Стельмахова, АлександраItem Мотиватори праці менеджерів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Перевозова, Ірина; Попадинець, ІринаРозглянуто внутрішні та зовнішні мотиватори праці менеджерів, які є підґрунтям для формування механізму управління мотивацією праці менеджерів на підприємствах.Item Одеська обласна організація ВГО «Українська асоціація маркетингу»: імплементація проекту професійної сертифікації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Окландер, Михайло; Яшкіна, ОксанаItem Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Жесткова, АлінаItem Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Булатова, Аліна; Река, ОлександрItem От слайда к слову или как выступить эффективно(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Штепа, Анна