№ 3 (49) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 3 (49) травень – червень by Issue Date
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег ВолодимировичItem Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень; фахівець відділу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)На посаду фахівця відділу маркетингу рекомендуються особи, які мають фахову освіту бакалавр, спеціаліст, магістр) та/або підтвердження своєї компетенції кваліфікаційним сертифікатом фахової галузевої організації.Item Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ходько, Наталія; Пасічник, ВікторіяItem Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Item Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Дайновський, Юрій АнатолійовичУ статті проаналізовано підходи до визначення обсягів вибіркових сукупностей у маркетингових дослідженнях. Показано недоцільність розрахунку чисельності вибірки виключно на основі широко застосовуваних математичних формул. Запропоновано критерії визначення достатності обсягу вибірки за даними поетапного аналізу нагромадженого емпіричного матеріалу.Item Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Юдіна, Наталія Володимирівна; Терещенко, МаріяItem Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Маліч, ЮрійУ роботі досліджено передумови моделювання інноваційного розвитку за умов глобалізації ринкового середовища. Запропоновано аналітичний інструментарій оптимізації стратегій партнерства в опануванні нових компетенцій. Наведено результати маркетингових досліджень ринку іншомовної навчальної літератури в Україні.Item Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Окландер, Михайло Анатолійович; Литовченко, ІринаItem Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Item Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Бісвас, Парімал ЧандраУ даній статті розглянуто основні елементи кадрової політики, а також деякі проблеми міжкультурних взаємин на іноземних підприємствах, що працюють в Україні.Item Інтернет технології у виставковій діяльності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ткаченко, Тетяна; Дупляк, ТетянаУ статті досліджено можливості використання глобальної комп’ютерної мережі Інтернет у виставковій діяльності у формі організації віртуальних виставок, а також проаналізовано стан їхнього розвитку та обґрунтовано доцільність застосування таких засобів підприємствами виставкової індустрії.