Browse
Recent Submissions
Item Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ходько, Наталія; Пасічник, ВікторіяItem Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Item Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Юдіна, Наталія Володимирівна; Терещенко, МаріяItem Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег ВолодимировичItem Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Дайновський, Юрій АнатолійовичУ статті проаналізовано підходи до визначення обсягів вибіркових сукупностей у маркетингових дослідженнях. Показано недоцільність розрахунку чисельності вибірки виключно на основі широко застосовуваних математичних формул. Запропоновано критерії визначення достатності обсягу вибірки за даними поетапного аналізу нагромадженого емпіричного матеріалу.Item Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень; фахівець відділу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)На посаду фахівця відділу маркетингу рекомендуються особи, які мають фахову освіту бакалавр, спеціаліст, магістр) та/або підтвердження своєї компетенції кваліфікаційним сертифікатом фахової галузевої організації.