№ 3 (49) травень – червень
Browse by

Recent Submissions
-
Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У роботі досліджено передумови моделювання інноваційного розвитку за умов глобалізації ринкового середовища. Запропоновано аналітичний інструментарій оптимізації стратегій партнерства в опануванні нових компетенцій. Наведено ... -
Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У даній статті розглянуто основні елементи кадрової політики, а також деякі проблеми міжкультурних взаємин на іноземних підприємствах, що працюють в Україні. -
Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Інтернет технології у виставковій діяльності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті досліджено можливості використання глобальної комп’ютерної мережі Інтернет у виставковій діяльності у формі організації віртуальних виставок, а також проаналізовано стан їхнього розвитку та обґрунтовано доцільність ... -
Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті проаналізовано підходи до визначення обсягів вибіркових сукупностей у маркетингових дослідженнях. Показано недоцільність розрахунку чисельності вибірки виключно на основі широко застосовуваних математичних ... -
Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень; фахівець відділу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)На посаду фахівця відділу маркетингу рекомендуються особи, які мають фахову освіту бакалавр, спеціаліст, магістр) та/або підтвердження своєї компетенції кваліфікаційним сертифікатом фахової галузевої організації.