Випуск № 34–35 (частина 2)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 34–35 (частина 2) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 31
Results Per Page
Sort Options
Item Клієнтоорієнтовна концепція: сутність, особливості, модель переходу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голишева, Є. О.У статті проаналізовано виникнення клієнтоорієнтованої концепції ведення бізнесу. Наведені відмінності між підприємством, яке орієнтоване на товар, та підприємством, яке орієнтоване на споживача. Визначено переваги та недоліки клієнтоорієнтованого способу ведення бізнесу. Проблеми переходу до клієнтоорієнтованої концепції згруповані за такими аспектами: держава, економічні контрагенти та підприємство. Як підсумок розроблена модель переходу від підприємства, що орієнтоване на товар, до підприємства, що орієнтоване на споживача.Item Маркетинговий аудит можливостей підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна; Деревянченко, Татьяна ЕгоровнаУ статті досліджено теоретичні аспекти змісту маркетингового аудиту можливостей підприємства. Застосування маркетингового аудиту уможливлює найоптимальніше використання сучасних підходів у плануванні, організації, контролі та підвищенні ефективності маркетингу. Метою такого аудиту є виявлення проблем і нових можливостей підприємства, а також підготовка рекомендацій щодо підвищення ефективності його маркетингової діяльності. Пошук ринкових можливостей здійснюють після аудиторського оцінювання як потенціалу підприємства, так і маркетингового потенціалу. Все це можливе за умови регулярного періодичного використання маркетингового аудиту як базової методики, а не тільки як засіб зменшення збитків.Item Міжнародний маркетинг продукції АПК(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шумейко, Володимир МихайловичУ статті проведено дослідження можливостей і розробка напрямків просування експортної продукції АПК України, а також шляхів підвищення її конкурентоспроможності на міжнародних ринках. Визначено необхідність інтенсифікації маркетингових зусиль щодо знаходження нових зарубіжних ринків збуту, просування на них продукції та окреслено основні напрямки і методи прикладання цих зусиль.Item Управління товарним асортиментом і його вплив на перспективи розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Давиденко, О. Л.У статті обґрунтовано роль товарного асортименту у здійсненні комерційної і маркетингової діяльності у системі управління підприємством. Проведено аналітичне дослідження необхідності управління та формування товарного асортименту на основі вивчення його впливу на перспективи розвитку підприємства.Item Управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Легеза, Д. Г.Методика дослідження конкурентоспроможності проводиться через використання інтегрального показнику. Це надає можливість розрахувати та порівняти між собою конкурентоспроможність різних видів продукції протягом 2012—2014 років. Результати дослідження ґрунтуються на аналізі показників ефективності реалізації продукції сільськогосподарськими підприємствами на регіональному рівні. Автор обґрунтовує рівень конкурентоспроможності підприємств залежно від їх умов реалізації продукції.Item Влив діджитал-технологій на політику просування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Солнцев, С. О.; Сапега, Л. І.У статті проаналізовано та досліджено інструменти просування на основі діджитал-технологій. Особливу увагу приділено відмінностям планування просування, зміні маркетингових інструментів, які враховують тенденції сучасного бізнесу і пов’язані зі зміною технологій просування в кіберросторі. Надано класифікацію інструментів маркетингових комунікацій в Інтернеті, удосконалено етапи планування просування.Item Рішення про купівлю та нові медіа(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Карпенко, Ю. М.В умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. Нові медіа суттєво змінили характер маркетингових комунікацій та їх вплив на споживчу поведінку. У статті визначено види нових медіа, що можуть бути використані в комплексі маркетингових комунікацій. До них віднесено: соціальні мережі, Інтернет-сервіси, блоги, відео на замовлення, мобільні додатки, спеціальне програмне забезпечення, а також нові електронні пристрої такі, як VR-шоломи та формат відео 360°. Узагальнено вплив нових медіа на споживачів в аспекті основних змінних, що формують рішення про купівлю, а саме індивідуальних відмінностей, впливу середовища та психологічних процесів. Визначено, що розвиток нових медіа змінює взаємодію підприємства та споживача. Охарактеризовані основні переваги нових медіа перед традиційними засобами маркетингових комунікацій.Item Матрична корпоративно-кластерна організаційна структура регіонального розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Гриценко, С. І.Запропоновано вирішення актуальної проблеми щодо посилення ролі регіонів на базі теоретичного узагальнення. Розширено розуміння підходів щодо корпоративно-кластерних агломерацій, які в сучасних умовах регіонального розвитку перетворюються на дієвий інструмент ефективного управління. Розроблено матричну корпоративно-кластерну організаційну структуру, яка на умовах аутсорсингу поєднує вертикалі технологічних процесів підрозділів профільних національних і транснаціональних корпорацій від переробки сировини до виготовлення напівфабрикатів, готових споживчих товарів на ринку регіонів з горизонтальними послугами підрозділів транспортно-логістичних кластерів географічних регіонів і сприяє їх подальшому розвитку. Обґрунтовано корпоративно-кластерний підхід як інтеграційну складову в забезпечені регіонального розвитку.Item Показники розвитку автодорожньої інфраструктури(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Т. О.; Серьогіна, Н. В.Розглянуто значення індексу глобальної конкурентоспроможності. Вказано його складові у вигляді основних компонентів. Визначено необхідність комплексного впливу компонентів на економічну політику. Проаналізовано позицію України у рейтингу серед інших країн. Розглянуто динаміку окремих компонентів за чотири роки. Розглянуто вплив загальної та транспортної інфраструктур на конкурентоспроможність. Визначено незадовільний стан автодорожньої інфраструктури та причини цього. Зроблено припущення щодо нейтралізації негативного впливу вказаних причин на індекс глобальної конкурентоспроможності країни.Item Чинники та фактори інвестиційної привабливості туристичних об’єктів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Мальчик, М. В.; Коротун, О. П.У статті висвітлено ключові чинники інвестиційної привабливості туристичних об’єктів, проблеми і перешкоди у справі заохочення інвестицій в інфраструктуру туризму та окреслені заходи щодо підвищення інвестиційної привабливості та інвестиційної активності в галузі туризму.Item Практичні аспекти використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності виробничого підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Романишин, Ю. Л.; Лаба, О. В.У статті розглянуто маркетингову діяльність, охарактеризовано основні види інформаційних технологій, які використовуються в маркетингових процесах підприємства. Вивчено досвід здійснення маркетингової діяльності білоруським ВАТ «Волковысский мясокомбинат» та проаналізовано використання інформаційних технологій у його процесах. Розроблено інформаційні продукти, які мають на меті підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства, його конкурентоспроможність і раціональність використання інформаційних технологій у маркетингових процесах.Item Концепція ринкової орієнтації компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голіцин, Андрій Миколайович; Голицын, Андрей Николаевич; Штуль, Валентин ПетровичУ статті визначено сутність концепції ринкової орієнтації компанії, принципову її відміну від традиційної маркетингової, наведено анкету для дослідження рівня ринкової орієнтації компаній, узагальнено дані опитувань фахівців різних підприємств.Item Теоретико-еволюційні аспекти маркетингу закупівель(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Сержук, Анастасія Володимирівна; Сержук, Анастасия ВладимировнаУ статті розкрито еволюційні аспекти щодо сутності та розвитку маркетингу закупівель. Проаналізовано передумови виникнення, етапи та особливості розвитку в Україні та світі. У статті використано методи логічного та порівняльного аналізу, метод групування. У результаті проведеного аналізу доведено нерозривний зв’язок закупівельної діяльності з усіма виробничими процесами в управлінні діяльність підприємства.Item Антикризове управління — передумова попередження загроз і негативних наслідків кризових явищ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ткаченко, М. А.; Силенко, С. А.Ситуація, в якій опинилася Україна на сучасному етапі, зумовила формування нових, специфічних умов функціонування промислових підприємств, які характеризуються високим рівнем невизначеності. Висока ймовірність виникнення та розвитку кризи в процесі діяльності будь-якого підприємства зумовлює необхідність здійснення спеціалізованого антикризового управління. Метою роботи є обґрунтування ролі антикризового менеджменту в управлінні промисловим підприємством.Item Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Романенко, Лариса Федорівна; Романенко, Лариса Фёдоровна; Ординський, В. І.У статті розглянуто основні методи та інструменти Інтернет-реклами та особливості проведення рекламних компаній в Інтернет, надано рекомендації щодо використання Інтернет-реклами вітчизняними підприємствами для успішного просування продукції у віртуальному середовищі.Item Логістичний процес на складі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Кривещенко, Виктория Витальевна; Павленко, Анатолій Федорович; Павленко, Анатолий ФёдоровичВ умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій закономірно виникає потреба дослідження особливостей формування логістичного процесу на складі.Item Маркетингові дослідження інноваційних технологій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Яшкіна, Оксана І.У статті наведено напрями та методи маркетингових досліджень інноваційних технологій в залежності від етапу інноваційного циклу. Запропоновано параметри, за якими технології слід порівнювати з аналогами для оцінки конкурентоспроможності, та методику оцінки конкурентоспроможності. Запропоновано методику проведення маркетингових досліджень інноваційних технологій для вибору цільових сегментів міжнародних ринків збуту.Item Сучасний стан і тенденції розвитку ринку молока Запорізької області(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Куліш, Т. В.У статті проведено аналіз стану ринку молока Запорізької області. Виявлено основні проблеми формування пропозиції на ринку молока. Визначено роль держави в створенні конкурентних умов функціонування на ринку молока та молочної продукції. Запропоновано можливі шляхи вирішення проблем галузі, які сприятимуть підвищенню їх конкурентоспроможності на внутрішньому та міжнародному ринках.Item Методи оцінки продажів нової продукції промислових підприємств з вузькою товарною номенклатурою(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Михайло Анатолійович; Педько, І. А.У статті наведено науково-методичний інструментарій отримання прогнозів продажів нової продукції промисловими підприємствами-виробниками бетону. Запропоновано використовувати два методи оцінювання збуту нової продукції. Перший метод — оцінок експертів різних груп. Другий метод — прогнозних оцінок за аналогією.Item Роль фінансової звітності в управлінні підприємством(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Букало, Н. А.У статті досліджено фінансову звітність як важливий інструмент управління. Вивчено проблеми та особливості складання фінансової звітності в контексті змін законодавства. Визначено особливості та напрямків удосконалення складу та структури фінансової звітності як джерела інформації для ефективного управління. Досліджено критеріїщодо порогу суттєвості для визнання додаткових статей фінансової звітності. Досліджено, що звітність складена за міжнародними стандартами фінансової звітності ґрунтується на професійному судженні та оцінках.