Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 64
Results Per Page
Sort Options
Item Управління відносинами з клієнтами в ланцюгах створення споживчої цінності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Савченко, Аліса Олексіївна; Savchenko, Alisa; Луцій, Олександр ПавловичItem Управління маркетинговою конкурентною стратегією підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мачарадзе, Діана Тенгізіївна; Macharadze, Diana; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Борисюк, Гліб Павлович; Borysiuk, Hlib; Дима, Олександр ОлексiйовичУзагальнення системи управління персоналом групи продажу ТОВ «Самаровський картонний комбінат» дозволив виявити наступне: в компанії наявно лише 2 особи, що залучені до процесу продажу. Система їх мотивації та стимулювання, на нашу думку, не є ефективною, оскільки враховую деструктивну шкалу стимулювання. Інших стимулів для покращення управління персоналу групи продажу (навчання, соціальний пакет) наразі немає. Наведені пропозиції заходів автоматизації продажів та коригування системи управління персоналу групи продажів ТОВ «Самаровський картонний комбінат» є економічно доцільними та можуть покращити конкурентний вектор розвитку персоналу та якість фінансового стану компанії в стратегічній перспективі. Summarizing the personnel management system of the sales group of «Samarovsky Cardboard Plant» LLC revealed the following: the company has only 2 people involved in the sales process. The system of their motivation and stimulation, in our opinion, is not effective, because I take into account the destructive scale of stimulation. There are currently no other incentives for improving sales group personnel management (training, social package). The above proposals for measures to automate sales and adjust the personnel management system of the sales group «Samarovsky Cardboard Combine» LLC are economically feasible and can improve the competitive vector of personnel development and the quality of the company's financial condition in a strategic perspective.Item Управління закупівельною діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Максименко, Єгор Володимирович; Maksymenko, Yehor; Висоцька, Оксана МілентіївнаМагістерська робота присвячена дослідженню управління закупівельною діяльністю підприємства. Проаналізовано теоретичні основи щодо оптимізацію закупівельної діяльності в автомобільній промисловості. Запропановано шляхи ефективністі заходів управління закупівельною діяльністю підприємства. The master's thesis is devoted to the study of the management of the purchasing activity of the enterprise. The theoretical basis for the optimization of purchasing activities in the automotive industry is analyzed. Ways to increase the effectiveness of measures to manage the company's purchasing activities are proposed.Item Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Малюк, Руслан Андрійович; Maliuk, Ruslan; Баюра, Дмитро ОлександровичДипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кібліцький, Артем Русланович; Kiblitskyi, Artem; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаItem Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бузіна, Аліна Олександрівна; Buzina, AlinaItem Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хохлова, Ганна Сергіївна; Khokhlova, Hanna; Ларіна, Ярослава СтепанівнаItem Контроль та аналіз логістичної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Вождаєнко, Ростислав Андрійович; Vozhdaienko, Rostyslav; Савицький, Едуад ЕдуардовичАналіз та контроль логістичної діяльності підприємства є актуальною та важливою темою у сучасному бізнес-середовищі. Ця проблема стає насущною для підприємств у зв'язку з постійною зміною ринкових умов, конкурентним тиском, інноваціями в технологіях та зростаючими вимогами споживачів. Логістична діяльність є необхідною для забезпечення постачання товарів та послуг вчасно та ефективно, що впливає на конкурентоспроможність підприємства. У сучасних умовах глобалізації та міжнародної торгівлі, логістична діяльність стає складнішою через збільшення обсягів та розмаїтість постачальницьких ланцюгів. Підприємства повинні бути здатні ефективно управляти цими ланцюгами для забезпечення надійного постачання та задоволення потреб клієнтів. Analysis and control of the enterprise's logistics activities is a relevant and important topic in the modern business environment. This problem becomes urgent for enterprises in connection with the constant change of market conditions, competitive pressure, innovations in technologies and growing demands of consumers. Logistics activity is necessary to ensure the supply of goods and services in a timely and efficient manner, which affects the competitiveness of the enterprise. In today's conditions of globalization and international trade, logistics activities are becoming more complex due to the increase in volumes and diversity of supply chains. Businesses must be able to effectively manage these chains to ensure reliable supply and meet customer needs.Item Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Марченко, Наталія Олегівна; Marchenko, Nataliia; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мегера, Марина Олександрівна; Mehera, Maryna; Сахарова, Тетяна ВадимівнаItem Управління іміджем підприємства та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Музиченко, Інна Миколаївна; Muzychenko, Inna; Луцій, Олександр ПавловичItem Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Головкевич, Геннадій Вікторович; Holovkevych, Hennadii; Кудирко, Ольга ВасилівнаНа основі аналізу наукових джерел визначено вплив конкуренції на комерційну діяльність промислового підприємства. Розглянуто особливості конкурентоспроможності підприємства як показника ефективної комерційної діяльності. Наведено інструменти конкурентоспроможності підприємства, які допомагають здійснювати комерційну діяльність. Конкурентоспроможність підприємства є показником ефективної комерційної діяльності та запорукою фінансової стійкості підприємства. Наразі ведеться сувора боротьба за кожного клієнта і найчастіше вона відбувається за допомогою різноманітних маркетингових заходів. Насамперед потрібно задіювати найефективніші та найсучасніші інструменти для покращення конкурентного становища комерційного підприємства та при цьому обов'язково користуватися принципами клієнтоорієнтованості. Based on the analysis of scientific sources, the impact of competition on the commercial activity of an industrial enterprise is determined. Peculiarities of the enterprise's competitiveness as an indicator of effective commercial activity are considered. The tools of the enterprise's competitiveness, which help to carry out commercial activities, are given. The competitiveness of the enterprise is an indicator of effective commercial activity and a guarantee of the financial stability of the enterprise. Currently, there is a tough fight for each client and most often it takes place with the help of various marketing activities. First of all, it is necessary to use the most effective and modern tools to improve the competitive position of a commercial enterprise, and at the same time, it is necessary to use the principles of customer orientation.Item Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Потернак, Ольга Валентинівна; Poternak, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Інтернет маркетинг та особливості його застосування у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Линник, Анастасія Дмитрівна; Lynnyk, Anastasiia; Луцій, Олександр ПавловичItem Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гончар, Катерина Олександрівна; Honchar, Kateryna; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота складається із трьох розділів, 78 сторінок. Загальна кількість таблиць 22, ілюстрацій – 10, кількість використаних джерел – 55, 6 додатків (містять таблиці). У першому (теоретичному) розділі проаналізовано сутність поняття «цифрова економіка», «цифровий маркетинг», «інтернет маркетинг», досліджено інструменти цифрового маркетингу, його переваги та підходи до аналізу ефективності цифрового маркетингу. У другому розділі досліджено стан використання сучасних інструментів цифрового маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства. У третьому розділі наявна інформація щодорозробки стратегії цифровізації маркетингової діяльності, розроблено кошторис діджитал стратегії та надано рекомендації з удосконалення. The master's thesis consists of three sections, 78 pages. The total number of tables is 22, illustrations – 10, the number of used sources – 55, 6 appendices (contain tables). In the first (theoretical) section, the essence of the concept of "digital economy", "digital marketing", "Internet marketing" is analyzed, digital marketing tools, their advantages and approaches to analyzing the effectiveness of digital marketing are investigated. The second chapter examines the state of use of modern digital marketing tools and its impact on the marketing activities of the enterprise. In the third section, there is information on the development of a strategy for the digitalization of marketing activities, an estimate of the digital strategy is developed and recommendations for improvement are provided.Item Цифровий маркетинг у сучасних умовах діяльності ТОВ «Онлайнуніверситет «Атом»»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Герасимович, Юлія Валентинівна; Herasymovych, Yuliia; Лилик, Ірина ВікторівнаItem Організація інтернет-маркетингу на підприємстві ТОВ «Інтертоп Україна»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лужна, Інна Володимирівна; Luzhna, Inna; Дима, Олександр ОлексійовичItem Організація маркетингової діяльності на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хілінський, Сергій Олександрович; Khilinskyi, Serhii; Архипова, Тетяна ВасилівнаItem Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шкарбутко, Дмитро Борисович; Shkarbutko, Dmytro; Висоцька, Оксана МілентіївнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню конкуренції та її впливу на комерційну діяльність промислового підприємства. Проаналізовано сутність та особливості комерційної діяльності промислових підприємств та визначено фактори конкурентоспроможності та її аналізу, проаналізовано досягнутий рівень конкурентоспроможності ТОВ «ТЕКРО». Обґрунтовано напрямки посилення конкурентних переваг підприємства та запропоновано проект покращення комерційної діяльності. The diploma thesis is devoted to the study of competition and its influence on the commercial activity of an industrial enterprise. The achieved level of competitiveness of TEKRO LLC is analyzed. Directions for strengthening the company’s competitive advantages are substantiated and a project to improve commercial activity is proposed.