2013 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2013 рік by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 46
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія просування консалтингової компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Хомченко, БогданСтаття є описом реального дослідження досить закритого в інформаційному сенсі ринку, а саме – ринку консалтингу (маркетингового середовища консалтингової компанії) та розробки нової стратегії просування консалтингових послуг на ринок.Item Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Підмогільна, ОксанаСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.Item Соціальні мережі як інструмент управління репутацією(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Савченко, ЮліяItem Сфера отдыха и туризма: тенденции 2013(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Карина, ЕленаItem Новий підхід до управління в маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Полторак, КатеринаВ даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої економіки. Запропоновано термін сrowd-маркетинг, що ґрунтується на принципах управління «натовпом», та проаналізовано засади нового підходу до управління в маркетингу.Item Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Юрчак, ОлександрОстанній рік в Україні все більшої популярності набуває тема «інбаунд-маркетингу» (від англ. inbound). Термін звучить в блогах, на семінарах, в квітні в Києві пройшла 1-ша конференція Inbound forum на цю тему і сам термін стає все більш вживаним. Разом з тим, маркетологи допускають значні та різноманітні трактування цього нового терміну, значно при цьому ухиляючись від оригінального змісту. Зокрема, все більш поширене трактування має переклад як такий що сприяє залученню (на рос. – «вовлекающий»). В той же час в розвинутих країнах це поняття має значно вужчі рамки, але разом з тим – значно більш «революційне» смислове навантаження по відношенню до традиційного маркетингу. Отже, що таке інбаунд маркетинг – новий напрямок маркетингу чи це просто черговий виток еволюції доброго старого маркетингу?Item Досвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лилик, Ірина ВікторівнаРозвиток інформаційних технологій сприяв появі нових можливостей для діалогу зі споживачем. Споживач стає творцем бізнес середовища. Спираючись на технічні можливості, клієнти почали оприлюднювати свою думку щодо товарів і послуг, поширювати її в співтовариствах, які, в свою чергу, формуються ними самими. З іншого боку, з’явилась можливість активного спілкування з клієнтом і поширення інформації підприємства стосовно продукту вустами споживачів. У даній статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі, в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів.Item О наболевшем: "поле" или команда специалистов? Проблемы и пути их решения(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зварич, ЛидияItem Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Бакушевич, Іванна; Мартиняк, ІринаУ статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із використанням інструментарію регіонального маркетингу.Item Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лилик, Ірина ВікторівнаУ статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.Item Аti-технологія динамічного таргетування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, ТетянаВ статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.Item Частные онлайн сообщества (private online communities)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Любарский, ИванItem Блеск и нищета рекламного креатива(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лылык, Ирина Викторовна; Liluk, Iryna; Лилик, Ірина ВікторівнаВ этой статье хочу просто рассказать читателю, что он лично может формировать образы людей в его родном городе и отношение к ним. Мы все воздействуем друг на друга и на среду, в которой живем. Об этом мой рассказ.Item Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Остапченок, Дарина; Верденська, Марина Ігорівна; Дима, Олександр ОлексійовичItem Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зайченко, ИванItem Навчання персоналу – ключовий фактор конкуренції консалтингових компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Еременко, МаксимУ статті досліджено стан розвитку ринку консалтингових компаній в умовах посилення конкуренції та нестабільності економічної ситуації. Обґрунтовано роль навчання співробітників як стратегічного елементу підвищення конкурентних позицій компаній у галузі. Проаналізовано основні напрями розвитку навчання персоналу у вітчизняних консалтингових компаніях.Item Захист персональних даних та правила приватності при дослідженнях в інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Козак, ВолодимирItem Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Примак, Тетяна ОлександрівнаItem Безпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Красновский, Олександр; Кліменкова, Анастасія; Лилик, Ірина Вікторівна; Лилик, СергійВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху» та ВГО «Українська асоціація маркетингу» об’єднали свої зусилля щодо залучення посиленої уваги суспільства до питання безпеки на шляхах України. Протягом серпня-вересня з цією метою було проведено «Дослідження ставлення водіїв автомобільного транспорту до рівня безпеки на автомобільних шляхах України». Методика проведення дослідження була розроблена проф. Володимиром Паніотто, аналітиками КМІС Олександром Красновским, Кліменкова Анастасією, дослідниками Української асоціації маркетингу Іриною Лилик, Сергієм Лиликом. Дослідники Української асоціації маркетингу провели також глибинні інтерв’ю з експертами та фахівцями.Item Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Бакушевич, Іванна; Мартиняк, ІринаВ статті розгляно окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із викристанням інструментарію регіонального маркетингу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »