№ 4 (91) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (91) липень – серпень by Issue Date
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Как выстроить воронку продаж с помощью Facebook(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Зюзиков, АндрейItem Рассылай и властвуй: как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шишов, ВасилийItem Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Максименко, ОльгаItem Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность?(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бухалова, НаталияItem Секреты и «фишки» email-маркетинга: эффективные стратегии, доказавшие свою эффективность(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Щирин, ЕвгенийItem Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лилик, Мар’янаItem Омоложение украинских брендов: как правильней?(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Пустотин, Вадим