2009 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2009 рік by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 67
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Чухрай, НаталіяItem Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Литовченко, Ірина Л.Розглядаються можливості застосування інтернет-маркетингу для оптимізації витрат і підвищення конкурентоспроможності в діяльності комерційних структур в умовах економічної кризи. Пропонуються три напрями стратегічних рішень і інструментарій їх реалізації. Виявлені тенденції антикризових заходів у сфері комплексу інтернет-маркетингових комунікацій: контекстної реклами, пошукової оптимізації, інтернет-PR, формування і підтримка професійних і корпоративних інтернет-співтовариств. Вивчені форми «перетікання» бізнесу у віртуальний простір.Item Як відпочинок на пляжі, краб та інші тварини принесли багатомільйонний прибуток…(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Бухалова, НаталіяItem Медіація альтернативний спосіб розв'язання конфліктів, або і вівці цілі, і вовки не голодні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Єрьоменко, Галина В.У статті викладено сутність нового способу альтернативного вирішення конфліктів – медіації, а також базових принципів і переваг її застосування. Пропонується більш детальне знайомство з такими поняттями, як консенсус і компроміс, ефективна медіація, а також вимогами і умовами, за яких особа може бути ефективним медіатором. Для читачів є можливість спробувати себе у ролі медіатора під час розв’язання кейсу «Турецький гамбіт».Item Маркетинг на ринку туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кирилова, ОксанаВисвітлюються проблеми застосування маркетингової концепції управління та інструментів в маркетингу на вітчиз няному ринку туристичних послуг.Item Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шатарська, Інна ФедорівнаItem Поведінка урядів і корпорацій у період кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лилик, Мар’янаДоктор Іцхак Адізес – визнаний гуру з менеджменту, засновник і директор «Adizes Institute» у Лос Анжелесі (штат Каліфорнія, США), керівник «Adizes Graduate School for the Study of Change and Leadership», що діє при цьому інституті. Іцхак Адізес розробив діагностично- терапевтичну методологію впровадження організаційних змін, відому як «методологія Адізеса», якій присвячена праця «How to Solve the Mismanagement Crisis». Базуючись на сорокарічному досвіді роботи, Адізес дійшов висновку, що успіх компанії визначається хорошим менеджментом. Слово «менеджмент» є лише в англійській мові і не має точного перекладу в жодній іншій. Це не керівництво і не управління.Item «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiyk, OleksiyУ роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання. Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу.Item Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кулицький, СергійItem Сучасний «партизанський маркетинг»(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Ковальчук, Світлана; Тябіна, ОленаСучасні ЗМІ вже перенасичені рекламними повідомленнями так само, як вулиці мегаполісу – шумом і скреготом. У людей поступово виробився «імунітет» до реклами. Саме тому рекламодавці вже давно ведуть справжню війну за увагу споживачів.Item Генезис трансформації роздрібної торгівлі в Україні та формування сучасної парадигми її розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Азарян, Олена М.; Соболєв, В’ячеслав О.Pre-conditions of transformation of retail business and certainly factors which influence on it are considered in the article; certainly processes and elements of retail business, which strengthen its value as a key initiator of development, certainly the stages of becoming and development of retail business in Ukraine, features are grounded each of the certain stages.Item Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Виноходова, СвітланаItem Кейс. «Турецький гамбіт» (викладення кейсу і конфіденційних інструкцій)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Єрьоменко, Галина В.Item Нестерпна легкість Інтернету. У бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів, інакше – загальмуємо»!(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лифанов, СергійItem Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гребньов, Микола Георгійович; Віннікова, Інна ІгорівнаItem Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гощинський, АндрійItem Дослідницький аналіз емоційних станів, які викликають почуття несправедливості під час туристичного відпочинку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Даллоз, Северін; Буайє, АндреДана стаття вносить вклад у розуміння взаємозв’язку між сприйманою несправедливістю і споживчими очікуваннями від туристичних послуг. Через опис емоційних станів, випробуваних у ході дослідницької подорожі, стаття визначає етапи проходження видів взаємодій – від невдоволення до почуття несправедливості. Дослідження сприйняття справедливості в процесі споживання, а не після споживання, безпосередньо в службі рекламацій, вносить ясність у критичні аспекти несправедливості, яка сприймається в ході туристичного досвіду.Item Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Іванова, ЛіліяЗа результатами здійсненних комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.Item Оптимізація надання послуги «MYSTERY SHOPPING» в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лян, Світлана В.Item Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Дубинский, ІванДовідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, а також інноваційний аналіз та дослідницький аудит. Одна з основних спеціалізацій компанії дослідження у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, які InMind проводить регулярно з 2004 року.