2009 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2009 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 67
Results Per Page
Sort Options
Item Автоексперт - 2009: результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Луценко, ОксанаУ ситуації, що склалася в Україні, потреба у вивченні та прогнозуванні стає дедалі більш актуальною та водночас і більш складною, оскільки вплив держави на успіх марки/компанії на автомобільному ринку України, за словами експертів, є без сумнівно високим.Item Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Данніков, Олег ВолодимировичItem Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Соколовський, ІванНайбільш оптимальним на сьогодні форматом презентації отриманих даних є формат web ресурсу,на якому були б представлені всі зібрані дані. Доступи до ресурсу повинні мати імпортер, виробник та кожен із дилерів (можливо, із різноманітними рівнями доступу та відповідно з різноманітною доступною інформацією). Підходи до вивчення задоволеності та лояльності клієнтів можуть бути різними, і різні методики можуть застосовуватися.Item Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, МихайлоТРЕТЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ УАМ «АВТОМАРКЕТИНГ: ПАРТНЕРСТВО І КОНКУРЕНЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ» 27 лютого 2009 року відбулася Третя Всеукраїнська конференція «Авто маркетинг» : партнерство і конкуренція на ав томобільному ринку України». Організатор – Українська Асоціація Маркетингу. Генеральний партнер – компанія Marketing Lab. Дослідницький партнер – компанія InMind.Item Вплив праць Філіпа Кoтлера в Радянському Союзі і Росії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Фокс, Карен Ф. А.; Скоробагатих, Ірина; Сагінова, OльгаЗадокументовано перші головні етапи у поширенні маркетингу в Радянському СоюзіItem Війна «цінників». Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Сокол, АртемItem Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гощинський, АндрійItem Генезис трансформації роздрібної торгівлі в Україні та формування сучасної парадигми її розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Азарян, Олена М.; Соболєв, В’ячеслав О.Pre-conditions of transformation of retail business and certainly factors which influence on it are considered in the article; certainly processes and elements of retail business, which strengthen its value as a key initiator of development, certainly the stages of becoming and development of retail business in Ukraine, features are grounded each of the certain stages.Item Директиви і керівництва APQC з бенчмаркінгу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)Бенчмаркінг – процес ідентифікації і навчання з найкращих світових практик – могутній інструмент в пошуках постійного вдосконалення і наукових досягнень APQC дотримується цих директив і керівництв для того, щоб: - керувати процесами бенчмаркінгу; - просувати професіоналізм і ефективність бенчмаркінгу; - захищати членів APQC від негативного впливу. Виконання директив і керівництв APQC дає ефективний і високоетичний бенчмаркінг.Item Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Войчак, Анатолій Володимирович; Шумейко, Володимир МихайловичСтаттю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового менеджменту.Item Дослідницький аналіз емоційних станів, які викликають почуття несправедливості під час туристичного відпочинку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Даллоз, Северін; Буайє, АндреДана стаття вносить вклад у розуміння взаємозв’язку між сприйманою несправедливістю і споживчими очікуваннями від туристичних послуг. Через опис емоційних станів, випробуваних у ході дослідницької подорожі, стаття визначає етапи проходження видів взаємодій – від невдоволення до почуття несправедливості. Дослідження сприйняття справедливості в процесі споживання, а не після споживання, безпосередньо в службі рекламацій, вносить ясність у критичні аспекти несправедливості, яка сприймається в ході туристичного досвіду.Item Думка лікарів і фармацевтів – що змінилося за період кризи?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Литовка, ІгорItem Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лилик, Ірина Вікторівна; Волянська, Ольга; Магдік, МаринаГолова УкрCиббанку якось задумався: як привернути увагу до такого перспективного і необхідного для нашої країни на прямку кредитування як кредитування для малого та середнього бізнесу. Як зекономити час менеджерам на продуктивну роботу, але й найти час на пошук нових потенційних клієнтів, хто зможе виконати за них цю роботу? Адже зазвичай все здійснюється керівниками і руками банку. На одній тривалій нараді, думка Голови все крутилася навколо цієї ідеї. Він вирішив послухати які ідеї мають його колеги. Він добре знав свою команду і неодмінно мала виникнути якась справжня цікавинка. Його помічник Андрій, у якого голова завжди була повна знань про все на світі, не заставив себе чекати і розказав про компанію директ маркетингу «OS Direct», про яку він дізнався побувавши на конференції Дні Директмаркетингу в Україні.Item Застосування методу онлайн–опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) Кракович, ДмитроПовний і детальний рейтинг вищих закладів освіти, а також докладний опис методики його побудови доступний на сайті проекту: www.yourcom.pass.orgItem Кейс. «Турецький гамбіт» (викладення кейсу і конфіденційних інструкцій)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Єрьоменко, Галина В.Item Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Мороз, ЛюдмилаItem Майстер - клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові Технології. Анархія переможе!»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Джонсон, Гарретт14 травня у Києві в приміщенні Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, відбувся майстер клас Гарретта Джонсона «Нові маркетингові технології. Анархія переможе!». Гарретт Джонсон – директор зі стратегічного маркетингу компанії «МТС» у м. Москва, ірландець, філософ, анархіст, поліглот. Майстер клас організований за підтримки Української Асоціації Маркетингу.Item Маркетинг на ринку туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кирилова, ОксанаВисвітлюються проблеми застосування маркетингової концепції управління та інструментів в маркетингу на вітчиз няному ринку туристичних послуг.Item Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-07) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег ВолодимировичItem Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Федорченко, Андрій ВасильовичСтаттю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.