№ 3 (96) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 3 (96) травень – червень by Issue Date
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Черненко, ОксанаItem Методы измерения репутации(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Соколовский, ИванItem Актуалізація правових передумов для викорінення сексистської реклами в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Мамчур, ЛюдмилаСтаття розглядає можливі варіанти вдосконалення національних механізмів правового регулювання та саморегулювання рекламних відносин з метою упередження появи реклами, що дискримінує за гендерною ознакою.Item Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ковальчук, Світлана; Лазебник, МаксимItem Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Бєлікова, ЮліяItem Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Солнцев, Сергій; Писаренко, НаталяСьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей.