Browse
Recent Submissions
Item Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Солнцев, Сергій; Писаренко, НаталяСьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей.Item Методы измерения репутации(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Соколовский, ИванItem Актуалізація правових передумов для викорінення сексистської реклами в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Мамчур, ЛюдмилаСтаття розглядає можливі варіанти вдосконалення національних механізмів правового регулювання та саморегулювання рекламних відносин з метою упередження появи реклами, що дискримінує за гендерною ознакою.Item Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ковальчук, Світлана; Лазебник, МаксимItem Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінювання ефективності смм кампанії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Бєлікова, ЮліяItem На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Черненко, Оксана