№ 5 (74) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (74) вересень – жовтень by Issue Date
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
Item Авторынок-2012. Как это может быть(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Ханенко, ГригорийItem Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Груздев, АлександрУкраинское маркетинговое агентство IRS Group подписало соглашение о стратегическом сотрудничестве и партнерстве с независимым международным маркетинговым агентством GiPA, специализирующимся на исследованиях в автомобильной сфере, которое представлено офисами в Европе, Южной, Латинской, Северной Америки, России, Китае и Африке.Item Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Доронін, ВасильItem Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Сулковський, ЛукашСтаття аналізує особливості та вагомість сімейних МСП у польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження було завершено у грудні 2009 року та проводилось командою авторів - Ł. Sułkowski, A. Kowalewska, J. Szut, B. Lewandowska, M.Kwiatkowska, A. Marjański та дослідницькою компанією Pentor, на базі комісії польського Агенства з Розвитку Підприємств. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методі, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв’ю.Item Обновление - мать достижения!(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Чорноголовко, НиколоItem Новий канал комунікацій в Україні – сервіс рекламних рингбектонів Itone-Реклама(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Рекламний рингбектон має всі можливості для того, щоб скласти плідну конкуренцію іншим каналам комунікації в нашій країні. Все, що для цього потрібно – визнання з боку рекламодавців та користувачів, а також активна участь рекламних агенцій у просуванні та розробці цікавого контенту для нового сервісу.Item Effie Conference 2012(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.Item Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Сокол, МихаилСокол Михаил, магистр маркетинга, выпускник ХАИ и КПИ. Прошел все «ступеньки» на производстве от мастера, технолога, начальника КБ, начальника сборочного цеха до начальника управления торговли крупного производственного объединения, с 1998 года по настоящее время работает в автобизнесе на позициях руководителя служб маркетинга и продаж автомобилей в различных крупных компаниях Украины Помог знаниями, советами, личной поддержкой становлению и карьерному росту многим успешным руководителям. Ежегодно набирает свою группу и обучает молодых специалистов «секретам» маркетинга и продаж автомобилей в Высшей школе подготовки кадрового резерва для автобизнеса при Украинской Ассоциации Маркетинга. Активно участвует в профильных Конференциях, проводит тренинги. Любит путешествовать на автомобиле, увлекается разведением цветов, подводной охотой и горными лыжами. Рынки Украины, России, США.Item Золотий PROпеллер(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)9-го листопада в Києві відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PROпеллер».Item COMCON StudySmart тм для студентов(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.Item Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Самуляк, Віталій; Фещур, Роман; Шишковський, СергійРозглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу.Item Економічні логіки маркетингових дій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Зозульов, Олександр ВікторовичItem Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) Овсянников, ГеоргийItem Репортаж з другого PR-SPACE Congress(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)27 вересня 2012 у виставковому центрі «Київекспоплаза» відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник.