№ 5 (74) вересень – жовтень
Browse by
Recent Submissions
-
COMCON StudySmart тм для студентов
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ. -
Новий канал комунікацій в Україні – сервіс рекламних рингбектонів Itone-Реклама
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Рекламний рингбектон має всі можливості для того, щоб скласти плідну конкуренцію іншим каналам комунікації в нашій країні. Все, що для цього потрібно – визнання з боку рекламодавців та користувачів, а також активна участь ... -
Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Економічні логіки маркетингових дій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів ... -
Репортаж з другого PR-SPACE Congress
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)27 вересня 2012 у виставковому центрі «Київекспоплаза» відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник. -
Effie Conference 2012
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу. -
Золотий PROпеллер
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)9-го листопада в Києві відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PROпеллер». -
Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Стаття аналізує особливості та вагомість сімейних МСП у польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження було завершено у грудні ... -
Обновление - мать достижения!
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Авторынок-2012. Как это может быть
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Украинское маркетинговое агентство IRS Group подписало соглашение о стратегическом сотрудничестве и партнерстве с независимым международным маркетинговым агентством GiPA, специализирующимся на исследованиях в автомобильной ... -
Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Сокол Михаил, магистр маркетинга, выпускник ХАИ и КПИ. Прошел все «ступеньки» на производстве от мастера, технолога, начальника КБ, начальника сборочного цеха до начальника управления торговли крупного производственного ...