Випуск № 40
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 40 by Subject "339.138:338.46:658.821"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальні проблеми сегментування ринків і позиціонування брендів у розвитку маркетингу послуг, сучасних форматів конкуренції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичУ статті визначено основні проблеми маркетингового структурування підсистем ринку готельних послуг, проаналізовано причини і чинники їх актуалізації. Окреслено ринкові перспективи та ймовірні сценарії розвитку підприємств різного позиціонування і форматів діяльності. Запропоновано рекомендації щодо запровадження перспективних для ринку гостинності бізнес-моделей і використання елементів системної методології у сегментуванні ринків і позиціонуванні брендів вітчизняних готелів.