Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Subject "005.591.3"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Впровадження стратегій здійснення змін на підприємстві в умовах нестабільності зовнішнього середовища(ПП «Медобори–2006», 2016) Гарафонова, Ольга Іванівна; Harafonova, Olga; Гарафонова, Ольга Ивановна; Євдоченко, Олена Олександрівна; Yevdochenko, Olena; Евдоченко, Елена АлександровнаВ статті розглянуто особливості стратегічного управління, узагальнено основні підходи щодо визначення та класифікації стратегій здійснення змін. Ґрунтовно визначено та описано алгоритм вибору даних стратегій, а також авторами визначено концептуальні підходи щодо механізму здійснення змін на підприємстві.