№ 4 (62) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (62) липень – серпень by Subject "339.13:336"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07) Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, ГеоргійВідсутність комплексного підходу до запровадження ринкових відносин у сфері ЖКГ, законодавчого забезпечення, необхідних інституціональних перетворень поряд зі значною фінансовою нестабільністю, недосконалим механізмом забезпечення гарантій для розробки маркетингових стратегій призвели до руйнування і кризового стану цієї життєзабезпечуючої галузі. Мета дослідження полягає у висвітленні окремих аспектів маркетингової діяльності комунальних підприємств і розробці практичних рекомендацій до підвищення якості житлово-комунальних послуг.