Випуск № 2 (25)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 2 (25) by Subject "Creative Investment"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Ідентифікація креативних інвестицій в глобальній економіці(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, Dmytro; Лукьяненко, Дмитрий Григорьевич; Бурмака, Микола Олексійович; Burmaka, Mykola; Бурмака, Николай Алексеевич; Галахова, Тетяна Олексіївна; Halakhova, Tetiana; Галахова, Татьяна АлексеевнаСтаттю присвячено процесу креативізації економічного розвитку в умовах трансформації форм і методів глобальної конкуренції. Розкрито сутність креативних індустрій у контексті їхньої методологічної та практичної ідентифікації. Визначено риси креативного менеджменту, окреслено контури його розвитку через аналіз цільової та компетентнісної орієнтації відповідних спеціалізованих МВА-програм університетів країн — інноваційних лідерів. Запропоновано модель креативного менеджменту міжнародної компанії. Створено модель креативного менеджменту міжнародної компанії. Сформовано методологічний формат ідентифікації креативних інвестицій, надано їх авторське трактування. Обґрунтовано необхідність і діяльність оновлення ознак класифікації інвестицій за їх джерелами, видами, формами, цільовою орієнтацією та інноваційною природою за умов становлення креативної економіки і менеджменту.