Тренінги
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Тренінги by Subject "15я73"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Савенкова, Людмила Олексіївна; Савенкова, Людмила Алексеевна; Романова, Ганна Миколаївна; Романова, Анна Николаевна; Артюшина, Марина Віталіївна; Артюшина, Марина Витальевна; Богорад, Марина Анатоліївна; Богорад, Марина Анатольевна; Борисенко, Лариса Леонідівна; Борисенко, Лариса Леонидовна; Бутенко, Наталія Юріївна; Бутенко, Наталия Юрьевна; Грущенко, Людмила Миколаївна; Грущенко, Людмила Николаевна; Журавська, Лариса Миколаївна; Журавская, Лариса Николаевна; Ковальчук, Галина Олександрівна; Ковальчук, Галина Александровна; Колесніченко, Ліна Аліковна; Колесниченко, Лина Аликовна; Котикова, Олена Михайлівна; Котикова, Елена Михайловна; Ловка, Ольга Володимирівна; Ловкая, Ольга Владимировна; Медвідь, Людмила Андріївна; Медведь, Людмила Андреевна; Музичко, Людмила Володимирівна; Музычко, Людмила Владимировна; Приходько, Вікторія Миколаївна; Приходько, Виктория Николаевна; Радченко, Марина Ігорівна; Радченко, Марина Игоревна; Сгадова, Валентина Василівна; Сгадова, Валентина Васильевна; Саркісова, Оксана Юріївна; Саркисова, Оксана Юрьевна; Федоренко, Наталія Іванівна; Федоренко, Наталия Ивановна; Хорєв, Ігор Олександрович; Хорев, Игорь Александрович; Янчарська, Лариса Володимирівна; Янчарская, Лариса ВладимировнаУ посібнику розкриваються питання теорії та практики формування психолого-педагогічної компетентності викладачів вищої школи, зокрема економічного університету. Обґрунтовано структуру психолого-педагогічної компетентності викладача, відповідно до неї висвітлено підготовку викладачів у тренінговій формі. Викладено необхідний теоретичний матеріал, що лежить в основі кожного тренінгу, розкрито технології проведення занять. Посібник може бути корисним організаторам тренінгів, викладачам вищої школи, студентам та аспірантам, усім, хто цікавиться проблемами підвищення ефективності викладання у вищій школі.